Ahad, 13 November 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Bebas... Terlepas... Lemas... Mampooss!!

Posted: 13 Nov 2011 07:19 AM PST


Dulu jadi bebas, tapi kini akan terlepas untuk jadi calon semula dan akhirnya... mereka akan lemas. Meaning.... karier politik mereka akan terkubur!! Meaning... mereka akan mampposs!!

Padan muka!!
Begitulah kesudahannya nasib pengkhianat rakyat.

[Ceritanya di sini]

Baik punya lentok

Posted: 13 Nov 2011 04:10 AM PST


Ayo Dr.... banyak sleepy ka??
Ramai orang sudah marah sama u oooo...
Not good la, YB bikin ini macam.
Misti kasi tunjuk baik punya example sikit la...
Lain kali, tak mau ini macam bikin arr.
Boleh ka??

[sini]

Padan muka kena lesing!!

Posted: 13 Nov 2011 01:15 AM PST


Yeay... yeayyy...!!
Lembu Perkasa samseng kena lesing.
Padan muka!!
Yeay... yeayyy...!!
Khaled Nordin takut sama Mat Sabu.
Yeay... yeayyy...!!
[sumber]

Tempah Maut!!

Posted: 12 Nov 2011 11:35 PM PST


Guru akan kerja 9 jam sehari??? Baca sini.

Gilerr ke?? Tapi elok juga.... sebab ia merupakan satu lagi langkah mempercepat proses UMNO masuk kubur.

Hahahaha.... jika terlaksana ler arahan ini, maka.... UMNO@BN menempah maut. Itu tindakan sengaja mahu bunuh diri. Profession guru sekarang ni amat mencabar dan membebankan. Ia amat men'stress'kan dan boleh memendekkan nyawa para guru.

Dan kini.... para guru nak dibuli lagi dengan dipaksa kerja 9 jam sehari. Weh.... komer ingat para guru ni robot ke?? Kerja bagai nak gilerr tapi gaji dibayar ciput. In fact, gaji polis yang pangkat tak berapa nak tinggi pun lebih tinggi daripada guru.
Bangsatnya profession guru sekarang ni.

Kesian para guru... Kena buli dengan kerajaan, kena buli dengan Guru Besar dan Pengetua, kena 'buli' dengan para pelajar dan kena buli juga dengan para ibu bapa. Sakit jiwa demer weh kalau macam ini. Kalau para guru menghadapi tekanan macam ni, macam mana mereka nak perform. Kalau bekerja dengan hati yang bersungut-sungut dan tak ikhlas.... macam mana ilmu yang dicurahkan nak berkat. Kesannya.... kualiti pendidikan akan merosot. Inilah yang berlaku sekarang ni.

Ramai yang jadi guru tapi komitmen pada kerja??? Mengecewakan. Kalau setakat berada ke sekolan selama 9 jam tetapi kualiti kerja cincai-buncai, tak der maknanyer..

Oleh demikian, janganlah membebankan lagi para guru.
Apa yang kita mahu ialah komitmen yang jitu terhadap tugas serta kerja yang berkualiti, baik di dalam kelas, mau pun di luar kelas. Menambahkan masa bekerja hanya akan menghilangkan semangat dan dedikasi guru pada kerja mereka

Oleh itu, jangan cari pasai dengan para guru. Sekarang ni pun, dah ramai yang against UMNO@BN.... but, jika dikuatkuasakan arahan kerja 9 jam ni, alamat.... lebih ramai lagilah yang akan berganding tangan.... menolak UMNO@BN ke liang lahat. Alhamdulillah...

Guru sejahtera tanpa UMNO. Guru mendapat nikmat bersama Pakatan Rakyat!!

Tiada ulasan: