Isnin, 7 November 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


OUR Prime Minister

Posted: 07 Nov 2011 09:00 AM PST


Guan Eng kata...

Putrajaya kita punya, Anwar kita punya PM. Full stop!!

Stupido!! Itu pun tarak compute ka??

Kah kah kah kah...

[sini]

Pergi dan tak kembali lagi. Al-fatihah....

Posted: 07 Nov 2011 07:02 AM PST


Ibu kembar Ahmad-Muhammad meninggal dunia akibat kanser

November 07, 2011

SUNGAI BESAR, 7 Nov ― Ibu kepada pasangan kembar Ahmad dan Muhammad Rosli, Aisah Kandar, 35, meninggal dunia di Hospital Putrajaya Isnin selepas setahun bertarung dengan barah payu dara.

Jenazah Allahyarhamah dikebumikan di Tanah Perkuburan Kampung Sungai Haji Dorani di sini selepas Zohor.

Rosli Abdul Rahim, 40, bapa kepada pasangan kembar berusia 13 tahun itu, berkata, beliau akan menunaikan amanah untuk menjaga lima anaknya termasuk Ahmad dan Muhammad sebaik mungkin seperti dilakukan arwah sebelum ini.

"Saya akan ambil semangat isteri yang tidak pernah tunjuk sakit depan anak-anak walaupun beliau menderita kesakitan, termasuk terlantar tidak boleh bergerak sejak dua bulan lepas," katanya dipetik Bernama Online.

Ahmad dan Muhammad mendapat perhatian media kerana dilahirkan bercantum pada bahagian dada dan punggung pada 1998, sebelum menjalani pembedahan pemisahan di Hospital King Fahd National Guard di Riyadh, Arab Saudi pada September 2002.-MI

Takziah daripada M3M dan keluarga. Semoga Allah SWT tempatkan roh beliau dalam kalangan mereka yang beriman.

Kepada keluarga saudara Rosli Abdul Rahim.... bersabarlah menghadapi dugaan Allah ini. Sesungguhnya begitulah ketentuanNYA. Dari DIA kita datang, kepadaNYA-lah kita kembali.

M3M juga doakan semoga keluarga yang ditinggalkan ini, sentiasa dirahmati Allah SWT.

Al-Fatihah...

Sultan demo

Posted: 07 Nov 2011 05:13 AM PST

Hebat.... hebat.... Hebat sungguh sultan demo. Ambo respek betul. Tahniah rakyat Kelantan!!




Kepada tuan punya gambar... Pojie@Topeng Perak Unmasked, mekasih. Thank you very much. Halalkan ek??

Sumbangan atas sumbangan

Posted: 06 Nov 2011 11:47 PM PST


Maka, terdengarlah al kisah Haji Najib sumbangkan 402 lembu untuk dikorbankan di Pekan Pahang sempena Eidul Adha.

Maka terdengarlah jugalah suara-suara jahil yang memuji-muji Haji Najib. 402 3kor lembu. Wooo.... Banyak duit tu. Murahnya hati Haji Najib. Kah kah kah kah.... Hidup Haji Najib!!

Bagi mereka yang cerdik, yang tak mahu tertipu.... mereka skeptikal akan sumbangan Haji Najib. Lantas, mereka gali dan gali. Akhirnya timbulkan cerita sebenar. Ooooo... rupanya sumbangan atas sumbangan.... Dia kaut 'untung' atas angin. [sini]

Hahahaha.... lembu yang kasi susu, tapi nama sapi yang dihighlightkan demi menonjolkan imej suci Haji Najib yang kebetulan sedang mengerjakan ibadah haji di Mekah.


Apa-apa pun, lantak komer ler. Benda baik usah kita ambil pot sangat. Kita jangan ada mentaliti lembu macam mereka. Masih ingat bagaimana puak-puak UMNO laknatullah memanipulasi serta mensensasikan sumbangan lembu korban MB Selangor suatu ketika dulu. Tak boleh lupa, kan??

Yang syoknya lagi.... sekor lagi lembu UMNO iaitu SPRM, tanpa berlengah-lengah terus menyiasat isu sumbangan lembu korban tersebut. Itulah mentaliti lembu puak-puak gila babi tu. Peliknya, apabila Haji Najib menyumbangkan 402 ekor lembu... tak boleh mereka bising. Hahaha... mereka tak bising tapi mereka heboh seantero 1Malaysia.

Itulah sifat mereka. Kuman di seberang laut nampak, tapi gajah depan mata mereka jadi buta. Oleh itu, maka layaklah UMNO di'classified'kan sebagai parti bersifat 'OKU'. Cacat beb!!

Kalau cacat tapi berguna.... tak per jugak. Ini tidak.... cacat tapi sekupang dua duit tak berguna. Haprak!!

Sebab tu... sempena PRU13 nanti, kita wajib berkorban. Demi rakyat dan negara UMNO@BN wajib kita korbankan.

Ada 'telor' kalu... DEBAT!!

Posted: 06 Nov 2011 08:31 PM PST


Perlukah Prof Dr Aziz Bari letak jawatan??

Aha... Menteri Pengajian Tinggi, yang mentaliti sendiri pun tak tinggi... telah mengesa Prof Dr Aziz agar meletak jawatan, jika mahu bercakap politik.

Hotak ngko!! Bercakap di hadapan puak-puak sendiri beraniler dia. Eleh.... nak tunjuk hero konon. Berdegor-degor ler bunyi cakapnya. Tapi... cakap yang tak der substance. Merapu.... merepek.

Tapi, cer cakap berdepan atau berdebat tentang hal tersebut... mau telor dia tersentap masuk ke dalam karungnya dan menghilangkan diri entah ke mana. Nyorok dia beb!!

Ekoran keceluparan mulut si Khaled Nordin, maka Prof Dr Aziz telah menyatakan kesediaannya untuk berdiri di pentas UMNO bagi memperdengarkan pandangannya. Jemput..... dan dia akan hadir. No problem punyer. Persoalannya.... mengapa tak jemput dia?? Lepas tu... nak naya kawan tu pulak. Where got road bro... Setakat cabar depan puak-puak sendiri, tak macho ler bro.

Dan, alangkan lebih molek lagi.... jika berdebat dengan dia secara berdepan. Face to face... Hujah lawan hujah. Jangan nak syok sendiri jer tuduh dia dengan tuduhan bangang dan lepas tu suruh pulak dia letak jawatan. Hotak ngko!!

Haisyy..... sebenarnya, malas nak layan kebodohan si bodoh tu, tapi geram punyer pasal, hentam jugaklah sesikit. Aha.... itu baru hentam sikit jer. Kalau hentam banyak, entahler....

So.... apa kata Khaled Nordin tunjuk hebat dan jadi hero sebenar dengan berdebat dengan Prof Dr Aziz Bari tentang isu yang sedang hot di pasaran itu??

Jadi.... what say you?? Ada berani??

Tiada ulasan: