Selasa, 1 November 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Mimpi KITA(K)

Posted: 01 Nov 2011 09:30 AM PDT


Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) Kedah menyasar untuk merampas semua kerusi yang disandang Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13.

Pengerusinya, Zamil Ibrahim berkata parti itu bakal bertanding di 12 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan enam kerusi Parlimen bagi merealisasikan hasrat berkenaan.

"Kita akan bertanding untuk 12 kerusi DUN iaitu Derga, Bakar Bata, Kota Darul Aman, Gurun, Bukit Selambau, Pantai Merdeka, Tanjung Dawai, Bakar Arang, Sidam, Kuala Ketil, Lunas dan Kulim.

"Enam kerusi Parlimen pula ialah Alor Setar, Kuala Kedah, Merbok, Sungai Petani, Padang Serai dan Kulim Bandar Baharu," katanya kepada pemberita pada Majlis Pelancaran Manifesto Parti KITA Kedah hari ini. [Seterusnya di sini]

Kah kah kah kah....

Zamil al Kita(k) wal perasan wal berangan. Malas nak layan mimpi si katak ni. Cuma nak bagi tahu ini jer. Teruskanlah bermimpi wahai Zamil al Kita(k).

Senator Black Pambu

Posted: 01 Nov 2011 07:48 AM PDT

Ayoyo amma....
Nalakarupan jadi senator??
Kah kah kah kah

Ayoyo appa...
Ini black pambu jadi senator??
Kah kah kah kah

Ini Senator..... pambu. Balaci kerajaan 1Malaysia
Tugas ini black pambu balaci:
Patuk Anwar Ibrahim kasi mati, supaya... peluang Pakatan Rakyat untuk menawan Putrajaya akan terjejas.

Tapi, lu orang jangan takut sama itu pambu. Itu pambu.... taring yeilek. Tapi, kalau lu orang jumpa ini 'black pambu' dengan satu orang India... lu orang kasi katuk sama itu 'black pambu'. Itu orang India, lu orang tak mau kacau. Dia.... kita punya kawan.

Ayoyo.... itu kerajaan 1Malaysia banyak bodoh. Kasi gaji buta sama itu black pambu. Ini satu lagi pembaziran wang rakyat. Kita tanggung biawak hidup weh...

Ciiiiittttt....!! Bodoh!!

[sumber]

Lambaian terakhir Najib@Rosmah?

Posted: 31 Oct 2011 06:46 PM PDT


Bebye...
Lambaian seorang Piem 1Malaysia.
Ini bukan lambaian terakhir, kan??
Sebab...
PRU13 belum bermula lagi.
Ceritanya di sini.

Tiada ulasan: