Jumaat, 25 November 2011

Era Pasca

Era Pasca


Cerita MELETOP!!! memang MELETOP!!!

Posted: 24 Nov 2011 07:22 AM PST







FEEEEWWEEEEEEEEEETTT!!!


Cantik tak awek ni? oooohhh, bukan bini aku... Ni yang aku nak kenalkan ni..  Artis yang lawa gile ni dah pun jadi milik seorang VVIP, bekas seorang yang sememangnya terkenal beberapa ketika dulu.. Begitu banyak gambar diambil dan di post DISINI tapi kononnya biarlah identiti suaminya MISTERI




Diberitakan, kecoh seantero dunia artis, hantaran untuk Syella Kamarudin ni je dah RM5Juta.. DIULANGI... RM5JUTA. Tidak termasuk sebijik kete AUDI R8 yang berharga sekitar RM800,000. Perbelanjaan Majlis Perkahwinannya sahaja telah mencecah RM15JUTA. WOW!! Bila ditanya.. dengan selambanya dia cakap "Saya tak rasa perbelanjaan ini membazir kerana saya berpendapat perkahwinan hanya sekali seumur hidup. Saya tidak kisah apa orang hendak kata, yang penting semua perbelanjaan itu saya dan suami keluarkan sendiri. Bukan tajaan mana-mana pihak, saya membelanjakan kira-kira RM800 ribu manakala selebihnya daripada suami saya."

DENGAN SIAPAKAH DIA BERNIKAH? MAHU MELIHAT SUAMINYA?  INILAH GAMBAR SUAMINYA YANG JUTARIA TU YANG AKU JUMPA KAT GOOGLE TETAPI ADA PIHAK PIHAK TERTENTU MENAFIKANNYA KONONNYA NI GAMBAR FAKE... WALLAHUALAM.. 


Tapi aku jumpa ni gak!!! eh mana satu betul daaaaaaaaaaaaaa...






Seeloknya pihak pengantin xleh la rahsiakan.. Nanti timbul spekulasi.. Kot kot diletaknya pulak muka aku, x pasal aku gaduh ngan mem aku tu.. tak pasal je!!! TAPI kalau betul? Korang rasa POLIS dan SPRM nak siasat tak?


Click Iklan Untuk Bantu EraPasca

Dah habis belanja baru sign..

Posted: 24 Nov 2011 02:45 AM PST

Ingat lagi tak Kondominium One Menerong yang bernilai RM9,758,140.00 dibeli untuk lembu-lembu dari NFC? Kononnya untuk pelaburan. Disewanya pula dengan nilai puluhan ribu ringgit, lebih mahal dari menyewa residensi. Sampai sekarang pun takde bukti penyewaan dari mana mana jutawan atau lembu lembu NFC..


Pejam celik pejam celik, lepas beberapa lembUMNO berbicara, keluar satu lagi BUKTI yang diperolehi oleh PAC (Jawatankuasa Kira kira Wang Negara). Menurut Pengerusi PAC, Datuk Seri Azmi Khalid Kementerian Pertanian Asas Tani telah mengeluarkan kesemua wang sebagai dana untuk NFC sejak dari tahun 2008 hingga akhir 2009.






Ajaibnya ialah setelah kesemua wang tersebut dikeluarkan barulah perjanjian dilakukan pada 2010.. Hebaaaaaaaaaaattt.. Heeebaaaaaaaaaaaattt.. HIDUP 1 lembUMNO!!!



Click Iklan Untuk Bantu EraPasca

Tiada ulasan: