Sabtu, 29 Oktober 2011

SOKONG PAKATAN RAKYAT

SOKONG PAKATAN RAKYAT


STRATEGI SULIT MENJATUHKAN SELANGOR

Posted: 28 Oct 2011 07:32 PM PDT

Selepas BN kalah di Terengganu pada 1999, satu rancangan sulit dibuat dengan menambah pengundi tegar BN di DUN tertentu  yang strategik untuk dimenangi  pada PRU 2004.  Sebab utama kekalahan Pas bukan kerana kejatuhahan undi Pas, tetepi adalah disebabkan   oleh pertambahan  pengundi  dalam sesuatu DUN dan peningkatan  jumlah    yang keluar mengundi. Adalah dikatakan semua pengundi baru ini  keluar untuk mengundi BN. Pengundi baru inilah yang memenangi BN di Terengganu.

Rancangan yang sama sedang diatur oleh beberapa orang pegawai kerajaan yang menjadi upahan BN di negeri Selangor. Rancangan sulit ini akan membuat beberapa langkah penipuan seperti berikut:

1. Menindahkan pengundi tegar BN ke kawasan DUN yang  BN  kalah tipis. Jika sebelum ini, BN kalah majoriti 1,000 orang, maka rancangan sulit ini  akan memindahkan 2,000 orang pula.

2. Menambahkan undi pos di dalam kawasan DUN yang BN kalah tipis.

 Ada beberapa lagi strategi sulit yang dibuat. Akan didedahkan kemudian.

Adakah anda tahu siapakah pegawai kerajaan yang terlibat  dalam sindikit ini. Namanya sudah ada dalam simpanan pimpinan PR  Nama mereka akan didedahkan sedikit masa lagi!!!!!

Ingatan saya - jika rakyat tak percaya dengan demokrasi - mala lahirlah revolusi!!!!!

Tiada ulasan: