Sabtu, 1 Oktober 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Jangan bikin orang GETIK!!

Posted: 01 Oct 2011 05:30 AM PDT


Baru semalam aku bikin N3 tentang budaya salam BONAMA yang diamalkan oleh pembodek dan penjilat dalam UMNO.

Tup-tup, hari ini.... ternampak gambar ini dalam blog Pak Long. Hampeh...!!

But... tak menghairankan, kerana mereka ini asalnyer daripada UMNO juga. In fact, banyak budaya UMNO yang masih subur dan disuburkan dalam PKR. Contohnya... politik 'payung'.

Weh... payung... payung jugak tetapi tengok orang ler kalau nak payung. Payung ler orang yang ada wibawa... yang ada integriti... yang berkualiti dan yang ada reputasi. Most importantly.... yang istiqamah pada perjuangan.

Jangan payung seseorang hanya kerana nak dapatkan sokongan. Sokongna macam ini yang dikatakan sokongan membawa rebah. Rakyat... akar umbi dan para penyokong marah dan menyampah. Rebah parti oiii. Na'uzubillah...

Dan.... budaya salam BONAMA ni satu lagi budaya yang orang getik. Meluat orang tengok. Kalau yang mencium tangan tu, kekanak atau anak muda.... manis jugaklah nampak. Tetapi.... kalau yang buat kerja tu, si tua bangka.... wheekkk, termuntah orang tengok!!

So.... para pemimpin atasan parti, tolongler tarbiyahkan anak-anak buah komer, agar jangan amalkan budaya salam BONAMA ni. Ingat... elemen-lemen yang boleh membuatkan orang benci pada budaya parti, korang kena kikis dan buang terus. Terap dan serlahkan elemen budaya yang positif. Emmmm.... barulah sokongan mantop!!

Sokongan mantop, PKR melotop!!

Lembu hilang puting susu

Posted: 01 Oct 2011 03:15 AM PDT

Gara-gara gilerr dunia fesyen.... 3000 ekor lembu dan yak hilang puting susu demer. Gilerrrr!!

Inilah dia fesyen baju 'puting susu lembu'



[sumber]

BOLLLOOO-lah!!!

Posted: 01 Oct 2011 12:45 AM PDT



Ini Khairy Jamaluddin yang kata...

"Reaksi mengelirukan SKMM ke atas klip video Undilah agak memudaratkan kami," kata beliau sambil bertanya, "apa isu sangat (dengan klip itu)."

Ini Wee Ka Siong pulak kata....

"Jangan gunakan pemikiran 1950-an untu bertindak ke atas generasi muda," kata Wee

Haaiiyyoo.... Siapa jaga itu SKMM??

Siapa jaga itu SKMM aaa... boloh punyia olang. Sulah tua maa... Otak talak lok !! Olang muda, talak suka itu maciam maa. Olang muda manyiak lok... talak suka sama olang zaman batu maa. Ini olang tua aaa.... sulah OBSOLETE, OUTDATED maa.

Hahahaha... Kasi buang tong sampah sama lia loh..


Haiyooo... kalau itu Piem 1Malaysia, lagi mau angkat ini maciam punyia olang jadi menteli aaa... Undi olang muda lali, cali Pakatan Lakyat loh...

Ini maciam aaa, sulah jadi kes..... sulah jadi sangat takut, sampai sulah jadi sangat boloohhh!! Olang boloohh.. tatak boleh pakai maa. Campak telaga buluk!!

Mati lu UMNO!! Mati lu Balisan Nasional!! Padan lu punyia muka.

[sumber]

'Kencing' Najib KANTOI!!

Posted: 30 Sep 2011 10:40 PM PDT


GST bisa bikin kita 'mati'.


Sapa punya kerja??

Kerajaan I Malaysia Najib Razak.

Oleh itu, jangan termakan 'kencing' dia dan jangan biarkan diri kita di'sembelih' lanun berpuaka ini. Jangan relakan darah kita dihirup si pencekik darah ini.



Hahahahaha..... Kantoi!!!

Tolak mereka dalam PRU13 nanti!!!

Tiada ulasan: