Nuffnang

Pengikut

Cursing Malay : Terus Terang

sumber :-

Cursing Malay : Terus Terang


Ini Adalah Komen Paling Bernas Aku Terima Minggu Ini

Posted: 27 Oct 2011 05:40 PM PDT

"woi mantot!!ko jgn tunjuk jahil sgt2!!!...dalam ISLAM x de pun dibenarkan melakukan hubungan suami isteri melalui dubur.....haram hukumnya cara macam tu....mmg sah2lah mantot...ko nih mmg antara salah sorang lelaki gila seks kat dunia nih.....1 jek la aku nak ckp...kesian bini ko!!....sedap mmg sedap...tu kat dunia....kat akhirat....ko tanggung la sendiri!!!.. " (Link kepada posting asal)

...........

Aku tak kisah sangat dengan komen dia yang panjang tu...
nampak benar otak takde imaginasi langsung.
Tapi apa yang menarik perhatian aku..

Macam mana dia tau main belakang tu sedap?

Pernah rasa ke?
Rasa dia macam masukkan pisang dalam termos ke?

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT