Ahad, 16 Oktober 2011

Cendawan MALAYA

Cendawan MALAYA


ISU P.PINANG: UMNO TIDAK BERMINAT, APA KATA BEGHAIM ALI?

Posted: 16 Oct 2011 12:17 AM PDT



Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak telah membuat pengakuan di sini dengan memberi jaminan kepada Gerakan bahawa Umno tidak akan sama sekali menuntut tampuk kepimpinan Pualu Pinang sekiranya Barisan Nasional (BN) merampas balik negeri itu daripada Pakatan Rakyat.



Umno tidak akan menuntut kepimpinan Pulau Pinang malah bersedia untuk bekerjasama dengan parti-parti komponen yang lain atas dasar semangat setiakawan yang telah terjalin sejak 54 tahun yang lalu.




Justeru dengan pengakuan terbuka oleh Najib itu, maka selepas ini orang Melayu Pulau Pinang tak perlu lagi bersusah payah membuat demontrasi menuntut pelbagai isu dengan kerajaan negeri yang ada sekarang. Jika ditakdirkan BN berjaya merampas Pulai Pinang dengan majoriti kerusinya dikuasai oleh UMNO pada PRU13 akan datang, pemimpin negerinya tetap juga di kalangan bangsa Cina.


Dalam hal ini, perkara yang paling menarik sekali masyarakat mahu lihat akan ketegasan PERKASAM yg sering melaung2kan isu BANGSA MELAYU. Selepas kenyataan ini ramai orang Melayu mahu mendengar sendiri ulasan PRESIDEN PERKASAM, Encik Beghaim Ali, apa tindakannya seterus...???



Tiada ulasan: