Khamis, 27 Oktober 2011

Biaqpila

Biaqpila


PETITION BOIKOT PERLAWANAN AKHIR PIALA MALAYSIA

Posted: 27 Oct 2011 10:01 AM PDT



KAMI BOIKOT PERLAWANAN AKHIR PIALA MALAYSIA KERANA KEGAGALAN FAM MENGURUSKAN BOLASEPAK MALAYSIA....!!!!

The Jang

To: FAM


Kami 'The Jang' akan cuba menyerahkan petisyen ini kepada pihak FAM pada sabtu ini.Kami akan ke stadium dan berada diluar untuk menunjukan boikot ini.

Kami menyeru seluruh rakyat Malaysia yang mencintai bolasepak tanah air supaya menunjukan kesepakatan kita bersatu menghindari bolasepak kita dari terus merudum dengan ketidak cekapan FAM menguruskanya.

Terbaru dengan tanpa alasan munasabah tiket final Piala Malaysia 2011 dinaikan dari RM30 ke RM50.
Apakah rasionalnya menaikan tiket di stadium yang tidak dijaga dengan rapi dan padangnya rosak?

Jaringan pengangkutan awamnya juga kurang sempurna.

disamping itu :

1)berapa peratus anjakan kenaikan harga tiket sejak 5thn kebelakangan ini?sudahkah fam kaji dan imbangkan dengan kenaikan pendapatan sara hidup/pendapatan seisi rumah.

2)FAM mengenakan levi bagi semua perlawanan bolasepak di Malaysia.Untuk perlawanan akhir dua pasukan yang bertanding akan dikenakan levi,Tidak cukupkah levi itu untuk membayar kos sewa stadium?

Bolasepak lebih merupakan "the poor people game" kalau di banding dgn golf.


"from the people to the people"....hidupkah bolasepak malaysia tanpa PENYOKONG?????


kami sepakat bahawa tiada lagi kata-kata yang sesuai untuk menyatakan kegagalan FAM .

Oleh itu kami memboikot Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2011 ini dan mendoakan FAM di beri petunjuk supaya lebih bijak mengurus Bolasepak Malaysia kelak ....!!!!

SILA KLIK DI SINI UNTUK MENANDATANGANI PETITION ONLINE


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

China Doll Kepala Hotak Hangpa!!!

Posted: 27 Oct 2011 04:44 AM PDT

Blog pencacai Umno menyiarkan berita kononnya Polis sudah mengenal pasti identiti wanita yang berada dalam rakaman video seks dikaitkan dengan seorang pemimpin politik pembangkang dan juga lokasi video itu dirakam.

Antara dakwaan yang dipetik dari akhbar Harian Metro itu melaporkan wanita itu adalah berusia 26 tahun yang juga seorang warga China.

“Rakaman itu dilakukan di sebuah kondominium di pinggir ibu kota. Sebaik mengenalpasti lokasi rakaman itu dilakukan, sepasukan pegawai dan anggota polis ke lokasi berkenaan bagi meneruskan siasatan,” katanya.

Yang mana satu benar ? Mula-mula dulu dikatakan berlaku di sebuah kondomonium di pinggir kota. Kemudian pula, kononnya berlaku di Patpong Bangkok! Bukankah bangang orang yang mengada-ngadakan fitnah tersebut?

Berita dari Metro beberapa bulan lalu yang cuba diexploitasikan semula

Ha! ha! bila punya berita yang depa nak spin ni? Kalau surat Khabar lama - ia layak dibuat sebagai pengesat taik di bontot - lepas tu lumurkan ke muka blog pro-Umno seperti ini atau pun yang ini blogger banganga nak mampus!. Anda boleh layari pada arkib Metro seperti mana cara yang saya buat di bawah ini :

Klik untuk besar

Mereka semua ni sudah ketandusan idea dan modal untuk memburukan Anwar Ibrahim. Cerita basi diulang-ulang. Walaupun dalam laporan itu menyatakan pihak polis sudah mengenal pasti 'China doll' tersebut sejak disiasat lama dulu sekitar April lagi namun hingga kini PDRM gagal membawa dan mendedahkannya ke muka awam !


alhusseyn51

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

BOIKOT TIKET BOLA, BELI SPENDA JE LA

Posted: 26 Oct 2011 09:00 PM PDT


Spenda yang akan dibekalkan kepada penonton yang tidak mampu membelinya dek kerana harga tiket bola yang terlampau mahal.


DEY MACHA!!!
KITA PAKAT BOIKOT
TIKET FINAL PIALA MALAYSIA
KALAU FAM TETAP BERDEGIL
DENGAN HARGA RM50 TU...
BIAQ DEPA YANG MASUK FREE SAJA PI STADIUM
BIAQ SABERI CHEEK,
YANG BUAT-BUAT TERPERANJAT SAJA PI TENGOK
KAH! KAH! KAH!

FAM KATA DEPA DAH SURVEY
HARGA TIKET SELURUH ASIA TENGGARA
MALAYSIA LAGI MURAH DARI SINGAPURA
SAMA JUGA ALASAN HARGA MINYAK
KAH! KAH! KAH!

DENGAQ CERITA KERAJAAN TEGANU BAGI SUBSIDI
50 PERATUS POTONGAN BEB
ADUHAI...TAK HABIH-HABIS OTAK UMPORNO
ADA SAJA NAK MENANGGUK DI AIR KERUH
DARIPADA SPENDA HINGGA TIKET BOLA
SEMUA NAK SUBSIDI
KAH! KAH! KAH!

KEPADA YANG NAK BELI JUGAK TIKET TU
CUBA HANG PA PIKIAQ
LEBIHAN RM20 KENAIKAN HARGA TU
HANG PA BOLEH BELI 5 HELAI SPENDA BARU
KAH! KAH! KAH!

TURUNKAN HARGA TIKET
ATAU KAMI TAK TURUN KE STADIUM
KLIK DI SINI UNTUK BOIKOT
KAH! KAH! KAH!





KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

Ini Dia Kisah Siapa Zulkifli Noordin Sebenarnya..!!

Posted: 26 Oct 2011 06:00 PM PDT


Oleh IZWAN ABDUL HALIM

ALOR SETAR: Kepimpinan tertinggi PAS sejak dahulu lagi sedia maklum dan mengenali keperibadian sebenar Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin. Kerana itulah, pencalonannya untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum Ke-11 pada tahun 2004 ditolak Majlis Syura PAS walaupun ketika itu beliau ialah pimpinan PAS di Bandar Tun Razak.


Malah sebelum itu, pada Pilihan Raya Umum Ke-10 tahun 1999, Almarhum Dato' Fadzil Mohd Noor juga menolak pencalonan PAS Kawasan Baling untuk meletakkan Zulkifli bagi bertanding kerusi parlimen tersebut.

"Maksudnya keperibadian dia sudah diketahui. Dia ditolak dari bertanding. Dia nampak hebat ketika itu, tetapi kita kenal keperibadiannya. Dia bercakap macam mana dan perbuatannya macam mana, kita tahu.

"Tetapi tidak perlulah kita dedahkan (kepada umum) siapa dia. Kita tak mahu layan dia, lagipun dia wakil rakyat yang tiada maruah," demikian didedahkan Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad pada sidang media sempena Sambutan 60 Tahun PAS Peringkat Negeri Kedah di Kompleks PAS Kedah, Kota Sarang Semut, di sini 22 Oktober lalu.

Sementara itu, Pemangku Naib Yang DiPertua PAS Kawasan Kulim-Bandar Baharu, Mohd Khairi Salleh berkata, walaupun Zulkifli cuba mendakwa dirinya sebagai wakil rakyat Bebas, hakikatnya dia membawa suara Umno-BN.

Ujarnya, Zulkifli sememangnya seorang yang beramal dengan pembohongan di mana beliau sering menggambarkan pada penulisannya di blog, kononnya beliau turun melawat masalah rakyat di parlimen diwakilinya sedangkan dia sebenarnya tidak berbuat demikian.

Khairi juga menempelak Zulkifli yang sibuk mencabar orang lain bertanding pada pilihan raya akan datang sedangkan kedudukannya sendiri sebagai calon mana-mana parti dilihat mustahil.

"Parti mana hendak ambil dia calon? Pakatan Rakyat tak mungkin. Tidak ada calon mampu bertanding melainkan dengan kekuatan dari jentera parti.

"Jadi Zulkifli ini sekarang aktif menonjolkan diri sebenarnya berharap-harap kalau Umno boleh bagi jawatan Senator pada dia," ujar Khairi pada Taklimat Lajnah Penerangan PAS Negeri Kedah di Pejabat PAS Kulim-Bandar Baharu, Serdang, 24 Oktober lalu.

selatanonline

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

Tiada ulasan: