Jumaat, 21 Oktober 2011

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Video : Gitar amal di Wakaf Cheyeh

Posted: 21 Oct 2011 07:57 AM PDT

Oleh : AdukaTaruna
Sumber : http://youtu.be/FElLYXukTyo

"Mu dah la tukar budak2 PAS kat sini dari ana-anta ke gua-lu, pasni nak main gitar plak."

"Takper.. Topeng kata dia ada gitar."

"21 tahun PAS kat Kelantan, tak rajin orang main gitar kat Wakaf Che Yeh. Derma PASTI plak tu. PASTI Seremban plak tu. Haha."

"Selamba rock la.. kalau kena halau kita kol Pink Turtle. Gua malas bertekak2 ni. Gua cepat panas."

Terima kasih kepada semua rakan yang terlibat. Peniaga2 Wakaf Che Yeh, budak pungut hasil pun rupa2nya geng Jeming. Free of charge. Usaha mengumpul dana akan terus dilakukan sehingga PASTI tersebut berjaya running. Insyaallah.






Pecah berita! : Gambar VVIP Perak cabul buah dada budak bawah umur.

Posted: 21 Oct 2011 06:50 AM PDT

Sumber : Alhusseyn


Aziz Bari adalah penentang Hadi Awang yang sedang dimuliakan Allah.

Posted: 21 Oct 2011 12:43 AM PDT

Oleh : AdukaTaruna

Janji Allah melalui Rasul kita :

Rasulullah s.a.w. bersabda, yang ertinya:

"Seorang mukmin tidak dibenarkan untuk menghina dirinya. Lalu para sahabat bertanya: Bagaimanakah dia menghina dirinya? Nabi s.a.w menjawab: "Dengan mendedahkan dirinya kepada ujian yang dia tidak mampu menanggungnya." (Hadith Riwayat Imam Tarmizi).

Satu persatu janji Allah diperlihatkan melalui hadis ini. Dalam pada masa Hadi Awang ponteng parlimen (tidak berada sepenuhnya dalam sidang parlimen, dan tidak mengemukakan sebab kepada rakyat) telah berlaku 2 keadaan mudarat.

1. Kg Baru
2. Pindaan Akta Pekerja 1955

Dalam masa yang sama juga pengemuka 'Paklah versi PAS' ini juga diangkat sebagai ikon solidariti menentang kasta dewa dalam negara. Tidak semua ini hanya untuk manuia yang berfikir?

Allah sedang menghina orang yang tidak layak, tetapi bermatian mempertahankan pangkat dan amanah. Orang itu adalah Hadi Awang. Mulianya Hadi Awang hanya di Terengganu.








Tgk pada gambar mahasiswa mempertahankan Aziz Bari, gua yakin, 2-3 penggal lagi, kita akan dapat terajang sistem seltan ni. Seltan kaki pompan, SPM pun tak lulus; penjaga agama Islam? Kepala ayah dia.


Tiada ulasan: