Khamis, 15 September 2011

Tukar Tiub

Tukar Tiub


HADIAH UNTUK SI BANGANG DAN KAKI BODEK

Posted: 15 Sep 2011 01:11 PM PDT



NOTA:


untuk mereka yang menayangkan logo pro isa
dalam blog mereka
untuk para blogger yang pro isa
untuk sesiapa sahaja yang pro isa

dipersilakan meloncat tiga kali
ambil nafas panjang panjang
kemudian:

sila menonggeng
arah kan lubang jubur tepat ke matahari
kemudia kentut kuat kuat
kemudian kentut sekali lagi

kemudian berdiri tegak kembali
dan sila nyanyikan lagu terang bulan

selesai menyanyi laungkan :
gua bodoh...lu pikir laaa sendiri
kah kah kah


PEMBODEK YANG TAK DAPAT NAK BODEK










KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


KERAJAAN YANG LEMBIK ADALAH KERAJAAN YANG BAIK UNTUK RAKYAT

Posted: 15 Sep 2011 12:30 PM PDT



SIAPA BERI ARAHAN BUNUH?




nota:
rakyat masih imgin tahu
siapa beri arahan bunuh
altantuya?

rakyat mahu tahu siapa
entot altantuya dulu

bala kata najib dulu
kemudian pass pada bangida
maka dihari baik bulan baik ini
rakyat imgin tahu - siapa entot dulu
kah kah kah




KERAJAAN MANSUHKAN ISA DAN AKTA BUANG NEGERI
- mkini

Najib Razak malam ini mengumumkan keputusan kerajaan memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan Akta Buang Negeri 1959.

"Sepertimana yang saya janjikan dalam ucapan sulung saya semasa mula-mula mengambil alih jawatan perdana menteri pada 3 April 2009, ISA akan dikaji secara komprehensif.

"Suka saya mengumumkan pada malam yang bersejarah ini, bahawa Akta Keselamatan Dalam Negeri 1960 (yakni ISA) akan dimansuhkan terus," katanya dalam ucapan perutusan khasnya sempena Hari Malaysia malam ini dan disiarkan secara langsung menerusi RTM1.

Selain memansuhkan ISA, katanya, kerajaan juga akan memansuhkan Akta Buang Negeri 1959 di samping mengkaji semula beberapa undang-undang lain bagi memastikan ia memenuhi kehendak semasa.

"Sehubungan dengan itu lagi, kita tidak akan teragak-agak untuk meminda atau memansuhkan undang-undang yang tidak lagi relevan," tambahnya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BUKTI JALAN RAYA BERJAYA BAWA PERUBAHAN.. kah kah kah..

woit..BUKTI PILIHANRAYA TAK DAPAT UBAH APA APA...kah kah kah

kah kah kah... KALAU TAK ADA JALAN RAYA SEMUA SEDIA KALA.... kah kah kah.....

kah kah kah..INI BUKTI NAJIB LEMBIK.... kah kah kah...

kah kah kah... KERANA NAK KENA TENDANG KELUAR BARU INGAT TUNTUTAN RAKYAT.... kah kah kah..

nota:
lebih lama najib lembik lebih baik
lebih lama bik mama berkuasa lebih meluat
lebih lama najib dan rosmah memerintah
lebih banyak tuntutan yang akan rakyat dapat


MUBARAK DI MESIR TARIK UNDANG UDANG DARURAT

Posted: 15 Sep 2011 12:12 PM PDT



MAT MONGOL DI MALAYSIA BUAT SAMA






NAJIB : ISA DIMANSUH, TIGA PROKLAMASI DARURAT DIBATAL – minsider

Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) akan dimansuhkan sama sekali dan kerajaan akan memperkenalkan dua akta baru untuk mengekalkan keselamatan negara, demikian diumumkan oleh Najib Razak.

Selain itu kerajaan juga mengumumkan tiga proklamasi berkenaan dengan darurat yang berkuat kuasa sejak beberapa dekad lalu akan ditamatkan.

"Seperti mana yang saya janjikan dalam ucapan sulung saya semasa mula-mula mengambil alih jawatan Perdana Menteri pada 3 April 2009, bahawa Akta Keselamatan Dalam Negeri 1960 (ISA) akan dikaji secara komprehensif.

"Sehubungan dengan itu, suka saya mengumumkan pada malam yang bersejarah ini, bahawa ISA akan dimansuhkan terus," katanya

Kata beliau, untuk mencegah perbuatan subversif, keganasan terancang dan perbuatan jenayah bagi memelihara ketenteraman dan keselamatan awam, dua undang-undang baru yang sesuai akan digubal di bawah semangat serta payung Perkara 149 Perlembagaan Persekutuan.

"Pokoknya, akta-akta ini nanti bermatlamat untuk memelihara keamanan, kesejahteraan, kesentosaan serta kerukunan hidup rakyat dan negara," kata Najib.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....DULU BILA TT KATA KITA DALAM DARURAT MACAM MESIT TAK CAYA... kah kah kah..

kah kah kah..NAFIKAN MESIR TAK SAMA MACAM MALAYSIA... kah kah kah..

kah kah kah...MESIR ADA DARURAT TAPI MALAYSIA TAK ADA DARURAT...kah kah kah.

kah kah kah...SEKARANG TERBUKTI TT BETUL..... kah kah kah..

kah kah kah... MUBARAK SEBELUM RUNTUH PUN BUAT PERUBAHAN UNDANG UNDANG...kah kah kah..

kah kah kah...GEROMBOLAN SEBELUM KERUNTUHAN PUN BUAT PERUBAHAN UNDANG UNDANG...kah kah kah...


nota:
semua blogger yang pro isa itu
tolong buka tangan dan tangkap
kentut sendiri – kepal kentut itu
keras keras kemudian cium sendiri

itulah hadiah dari najib kerana di blog
tuan tuan ada logo menyokong isa

padan muka

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

BERANI MELAWAN BERANI MENANG

Posted: 15 Sep 2011 12:05 PM PDT




SIAPA ENTOT DULU?





nota:
siapa beri arahan
untuk bunuh altantuya?




NAJIB TUNDUK TUNTUTAN BUKU JINGGA - harakah daily

Biarpun pengumuman perdana menteri malam ini dialu-alukan, namun hakikatnya ia adalah menciplak janji Pakatan Rakyat seperti dimuatkan dalam Buku Jingga, kata Ketua Penerangan PAS Tuan Ibrahim Tuan Man.

Malah katanya, tawaran perubahan Pakatan Rakyat lebih luas berbanding beberapa perubahan yang telah diumum Najib malam ini.

"Perjuangan kita menentang akta zalim ini sudah lama dahulu, cuma Umno BN ni lambat faham.

"Apa yang saya boleh kata, akhirnya BN tunduk dengan tuntutan kita dalam Buku Jingga," katanya yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang.

Beliau mengulas perutusan khas Hari Malaysia perdana menteri malam ini yang mengumumkan keputusan kerajaan memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Selain memansuhkan ISA, katanya, kerajaan juga akan memansuhkan Akta Buang Negeri 1959 di samping mengkaji semula beberapa undang-undang lain bagi memastikan ia memenuhi kehendak semasa.

Mengulas lanjut, Tuan Ibrahim berkata, beliau yakin pengumuman Najib itu dibuat dalam keadaan BN sangat terdesak untuk menarik sokongan rakyat berdepan Pilihan Raya Umum ke-13.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
nak tahu mengapa najib mansuh isa?
ini dia:

mansukan lah isa sebelum kamu di mansuhkan
berlaku adilah kamu sebelum kamu diadilkan
berubah lah kamu sebelum kamu di ubahkan

bukti:
kerajaan yang lemah adalah kerajaan yang baik
najib yang lembik adalah najib yang baik
najib yang flip flop adalah perangai najib
najib yang takut bini adalah najib yang saheh

GEROMBOLAN SEDANG MEMIKUL BIK MAMA

Posted: 15 Sep 2011 12:22 AM PDT




MEMIKUL BIAWAK HIDUP





PAS DAKWA MAHATHIR RANCANG MAHU JATUHKAN NAJIB
- minsider

PAS mendakwa bekas perdana menteri Mahathir Mohamad menggunakan pengaruhnya untuk menjatuhkan kepimpinan Najib Razak sebelum pilihan raya umum ke-13.

Naib Presiden PAS Mahfuz Omar(gambar) berkata langkah Mahathir yang menasihatkan Najib agar melewatkan pilihan raya umum ke-13 adalah satu bentuk tekanan terhadap Najib selaku Presiden Umno dan Pengerusi Barisan Nasional (BN).

"Saya lihat dalam Umno sekarang berdepan isu calon atau isu parti sendiri yang mana mereka mahu meletakkan calon yang boleh menang... Mahathir cuba beri mesej bahawa beliau (Najib) juga tidak berkelayakan sebagai seorang calon.

"Kalau kita lihat hari ini Najib menjadi liabiliti dan beban kepada Umno-BN, sebab itu diminta supaya dilewatkan pilihan raya umum ke-13, malah dalam Umno juga ada gesaan supaya Najib berundur sebelum pilihan raya umum ke-13," katanya pada sidang media di sini.

Ahli Parlimen Pokok Sena ini menambah, ramai pemimpin Umno yang tidak mahu Najib terus mengetuai parti Melayu terbesar itu.

"Mereka tidak mahu Najib memimpin, sudah tentu orang yang jadi liabiliti akan menyebabkan Umno tidak boleh menang, bagi saya nampak macam Tun Mahathir kembali berperanan untuk memberi tekanan kepada Najib seperti mana tekanan yang diberikan kepada Pak Lah dulu... cuma cara yang berbeza.

"Mahathir beri tekanan supaya Najib berundur sebelum pilihan raya umum ke-13, Mahathir jadi 'mastermind' untuk jatuhkan Najib dan dalam Umno sudah kucar-kacir, sudah tentu ada kumpulan (dalam Umno) yang mengikut telunjuk Mahathir," katanya.

Kelmarin Mahathir menasihatkan Najib agar melewatkan pilihan raya umum ke-13 dan merasakan bahawa Perdana Menteri sewajarnya menggunakan masa yang ada untuk meneliti calon-calon terbaik yang akan mewakili BN.

Bekas perdana menteri ditanya mengenai komen-komen mendakwa ketua-ketua bahagian parti komponen BN sedang bertelingkah satu sama lain untuk menjadi calon pilihan raya.

The Malaysian Insider ada membawa laporan sebelum ini bahawa kepimpinan Umno berhadapan dengan masalah untuk mendapatkan sokongan ketua-ketua bahagian di sesetengah negeri khususnya berkaitan dengan soal calon.

"Saya merasakan bahawa jika ia diadakan lewat sedikit, OK. Perlu ada masa bagi Najib untuk membuat penilaian siapa yang harus dipilih sebagai calon," kata Mahathir.

Katanya, pendekatan "calon boleh menang" kemungkinan boleh mencetuskan masalah bagi perikatan itu kerana ia boleh menyebabkan lebih banyak perpecahan antara pemimpin-pemimpin parti yang hendak bertanding.

DUA EKOR BIAWAK IDUP



PAS: DR M MASUK GELANGGANG TEKAN NAJIB
- mkini

PAS mendakwa cadangan Mahathir Mohamad supaya pilihan raya umum dilewatkan, sebenarnya memberikan mesej khas kepada Perdana Menteri, Najib Razak.

"Ini memberi mesej dia (Najib) tidak lagi boleh memberikan kemenangan kepada BN (jika pilihan raya dilangsungkan segera)," kata naib presiden PAS Mahfuz Omar.

Mahathir semalam ketika ditanya tarikh sesuai mengadakan pilihan raya dilaporkan berkata "lewat sikit pun tidak apa" bagi memberi masa kepada Najib membuat penilaian calon.

Katanya, pemilihan calon yang boleh menang hanya menimbulkan masalah antara pucuk pimpinan dan akar umbi kerana penilaian Najib dan penasihatnya mungkin bercanggah dengan kehendak anggota dan menimbulkan masalah 'mencantas calon'.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..INI BERITA KURANG BAIK....kah kah kah...

kah kah kah.... KITA MAHU NAJIB LABIH LAMA LAGI...kah kah kah...

kah kah kah...KITA MAHU CIK SITI PUAN ROSMAH TERUSKAN APA YANG SEDANG DIBUAT...kah kah kah..

kah kah kah...LIHAT NAJIB YANG LEMBIK... RAKYAT YANG GUMBIRA....kah kjah kah...

kah kah kah....NAJIB YANG KLUK KLEK...RAKYAT YUANG UNTUNG....kah kah kah..

kah kah kah.... NAJIB LEMBIK... BATAL CUKAI...kah kah kah...

kah kah kah...NAJIB LEMBIK...BATAL LESEN JUDI.... kah kah kah...

kah kah kah...NAJIB LEMBIK....SEDIA JUMPA BERSIH....kah kah kah...

woit....KALAU TAK ADA ROSMAH...SIAPA RAKYAT NAK BENCI....kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TAKADA BIK MAMA.... MACAM MANA KARTONIS NAK BUAT KARTON...kah kah kah..

NOTA:
dua ekor rosmah dan najib
sedang dilihat sebagai beban olehh gerombolan
kita mesti panjangkan usia beban ini
biar masak masak

jangan buat silap macam zaman dolah
dolah yang zzzzz adalah dolah yang baik
najib yang lembik adalah najib yang baik

tapi

malikul sembab macam mana?

atau

ku li?
kah kah kah

kalau susah susah ketua gerombolan
ialah mat ezam kah kah kah

KENAPA MADEY TAK BERANI TIBAI ROSMAH?

Posted: 14 Sep 2011 11:43 PM PDT




MADEY TAKUT ROSMAH




nota:

dulu masa dolah
madey selalu kutuk kj dan budak budak level four
kali ini rosmah mansor lagi ganas dari kj
lagi ligat dari budak budak level four

tapi madey tak berani komen rosmah

apakah madey juga dah kena
nasi kang kang
kah kah kah



APA PULA STATUS MAHATHIR MINTA NAJIB LEWATKAN PRU , SINDIR PAKATAN - minsider

Pakatan Rakyat pula menyindir Mahathir Mohamad agar kembali menyandang jawatan perdana menteri jika pemimpin veteran itu mahu mempertikaikan saranan mereka agar kedua-dua parti pemerintah dan pembangkang berbincang menentukan tarikh pembubaran Parlimen dan pilihan raya umum.

"Kalau apa yang kami katakan hendak disindir, maka kami cadangkanr Mahathir kembali menjadi perdana menteri dan kami persoalkan apa hak Mahathir untuk menasihatkan agar i Najib melewatkan pilihan raya umum ke-13," kata Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub pada The Malaysian Insider.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...KALAU MADEY BALIK JADI PM ...MEMAMG TERBAIK..kah kah kah...

kah kah kah....MEMANG MAT MONGOL TAK BOLEH MEMIMPIN... kah kah kah...

kah kah kah... ALANGKAH BAIK NYA CADANGAN INI....kah kah kah...

kah kah kah...TUTUP PELUANG MALIKUL SEMBAB....kah kah kah...

kah kah kjah,..TAPI PALING TERBAIK..... ROSMAH BUKAN LAGI FLOM... kah kah kah..

kah kah kjah...ROSMAH AKAN HILANG 70 KILO....kah kah kah..

APA JADI DENGAN PASIR SALAK

Posted: 14 Sep 2011 09:33 PM PDT





PERJUANGAN BERSENJATA MELAWAN BRITISH


pasir salak j.w.w birch telah bunuh

sila tanya malon jins shamsuddin
berapa juta ringgit maloan ini dah sebat
duit finas dan duit kerjaaan perak
untuk buat pasir salak?

sila tanya apa jadi dengan sampan-sampan
yang dijadikan prop?

inilah dia ketuanan rembat
kah kah kah

ANGKAT SENJATA BUNUH BRITISH



SURAT DARI PEMBACA

Salam TT,berita baik saya dapat dari bapa mertua saya yang sama-sama pegi haji dengan Yusof Rono pada tahun 1994.tahu siapa dia Yusof Rono?Dia adalah salah seorang polis yang terselamat dalam serangan Balai Polis Bukit Kepong.

Kah..kah..Kah.suspen tak.Tak bolih cerita banyak-banyak kasi suspen sikit. Bapa mertua saya dengar sendiri dengan telinganya dari Yusof Rono yang Mat Indera pegi menyerang Balai Bukit Kepong agak terlewat dari kumpulan lain, tetapi sebenarnya dia yang telah menyelamatkan beberapa orang polis ketika itu yang mana pada ketika itu banyak dari polis-polis ni tengah Yam Seng.

Sekarang Yusof Rono dah meninggal,tetapi satu fakta yang menarik Jins Shamsuddin membuat filem Bukit Kepong tidak mengikut sejarah seperti yang di beritahu oleh Yusof Rono.Yusof juga memberitahu bahawa Jins S. berjanji menghantarnya haji ke mekah tetapi tidak di tunaikan oleh Jins Shamsuddin.

By Anonymous on KENAPA MAT EZAM SUKA KENA BUANG KE JAKARTA on 9/14/11

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB

Posted: 14 Sep 2011 08:29 PM PDT




KATAK PUN KATA MAT MONGOL LEMBIK


ini berita sedih
ini berita paling sedih
ini berita amat amat sedih

braheng sudah kata mat mongol lembik
nampaknya rancangan nak singkirkan najib sedang rancak berjalan

braheng ini hanya menyuarakan pandangan
tapi ini pandangan dari siapa?

tunggu dan nanti?


SUARA KANG KONG


PERKASA: MUNGKIN KERAJAAN LEMAH - mkini

PERKASA menyifatkan kerajaan mungkin lemah apabila didakwa tidak bertegas terhadap Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu berhubung kenyataannya dalam isu Mat Indera dan tragedi Bukit Kepong.

Presiden kumpulan pendesak Melayu itu Datuk Ibrahim Ali berkata, selepas pelbagai tuntutan dibuat di dada akhbar, termasuk melucutkan kerakyatannya, sehingga kini tiada sebarang tindakan diambil.

"Kalau kita cadang Mat Sabu ditangkap, kita akan ditertawakan. Apakah kerajaan kita lemah? Mungkin, sebab kita tidak bersatu.

"Kalau kita mahu kerajaan kita bertindak tegas, yang penting ditunjukkan dahulu bahawa Melayu bersatu. Kalau tak bersama, macam mana tindakan tegas boleh diambil," katanya dalam forum membincangkan isu Mat Indera di Kuala Lumpur malam tadi.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...BRAHENG INI DAH SILAP...kah kah kah...

ka kah kah...NAK TANGKAP BUAT GAPO... kah kah kah...

kah kah kah...MAT MONGOL NAK UBAH ISA.... kah kah kah...

kah kah kah.... KALAU TAK.... MAT MONGOL AKAN KENA UBAH....kah kah kah...

woit....INILAH BAIKNYA NAJIB YANG LEMBIK....kah kah kah

Tiada ulasan: