Khamis, 1 September 2011

Pulakdah!

Pulakdah!


Penarik Kereta MATI DITEMBAK Di Kepala Dan Badan

Posted: 01 Sep 2011 09:23 AM PDT

SEREMBAN, 1 Sept - Seorang lelaki maut ditembak di kepala dan badan oleh pembonceng motosikal ketika sedang makan di sebuah restoran bersama rakannya dalam satu kejadian di Taman AST, kira-kira jam 12.50 malam semalam.


P. Vickneswaran, 33, (gambar) bekerja sebagai penarik kereta berlesen di sebuah bank di sini, terkena empat das tembakan.

- Bernama

Tragedi Syawal - AMBULANS Kemalangan, IBU Temani Anak TERKORBAN

Posted: 01 Sep 2011 04:25 AM PDT

Keadaan ambulans yang remuk di bahagian hadapan selepas terbabas ketika melalui selekoh di Jalan Felda Bukit Rokan, pukul 8 malam tadi.

TAMPIN - Seorang wanita yang menemani anak perempuannya di dalam sebuah ambulans terbunuh apabila kenderaan itu hilang kawalan dan terbabas di Jalan Felda Bukit Rokan pada Rabu malam.

Polis berkata, Norizah Bujang, 62, meninggal dunia di tempat kejadian.

Anak perempuannya, Moriem Tam Suhana Ahmad, 30, terselamat di dalam kemalangan tersebut tetapi berada di dalam keadaan kritikal akibat kejutan elektrik yang dialami semasa mengendalikan mesin jahit di rumahnya berhampiran Felda Barli awal pagi Rabu.

Beliau juga mengalami kecederaan tulang di dalam kemalangan tersebut dan sedang dirawat di Hospital Kuala Pilah.

"Sebelum itu, pada kira-kira 7:00 malam, Norizah telah meminta bantuan daripada seorang jiran untuk membawa anak perempuannya ke klinik di Barli. Walau bagaimanapun, disebabkan oleh tahap kecederaan yang teruk, klinik telah merujuk kes ini ke Hospital Kuala Pilah," kata seorang jurucakap polis .

Mangsa, yang ditemani ibu dan seorang pembantu perubatan, kemudian menaiki ambulans, tetapi ketika ia melalui sebuah selekoh berhampiran Jalan Felda Bukit Rokan kira-kira pada jam 8:00 alam, kenderaan hilang kawalan dan terbabas, katanya.

Pemandu dan pembantu perubatan hanya mengalami kecederaan ringan.

Pembantu Rumah Beraksi SEKSI - Di Atas KATIL MAJIKAN

Posted: 01 Sep 2011 04:13 AM PDT


Selepas membaca beberapa pengalaman menakutkan mengenai pembantu rumah baru-baru, iaitu berita tentang meletakkan darah haid di dalam sup majikannya, seorang majikan telah melakukan pemeriksaan mengejut pada halaman Facebook pembantu rumahnya.

Dia terkejut apabila melihat gambar pembantu rumahnya yang berasal dari Filipina yang bergambar dengan aksi 'mengghairahkan' di atas katil di bilik tidur mereka.

Majikan membuat kesimpulan bahawa gambar itu diambil oleh orang lain, ini bermakna bahawa pembantu rumahnya telah membenarkan orang asing masuk ke dalam rumah ketika semua orang berada di tempat kerja.

Majikannya kemudian telah menghantar foto tersebut ke sebuah laman web untuk memberi amaran kepada majikan lain supaya berhati-hati dengan aktiviti pembantu rumah mereka.

Beliau menambah bahawa dia mengambil pembantu rumah selepas dua bulan ia dipindahkan daripada majikan asal.

Beliau akhirnya telah menghantar pembantu rumah itu kembali kepada agensi pekerjaan.

Beliau berkata: "Saya mempunyai kanak-kanak di dalam jagaannya, dan ia sangat tidak menyenangkan apabila mengetahui perkara-perkara seperti ini berlaku di rumah saya sendiri ... Majikan yang lain perlu berhati-hati. Dia mungkin berpindah untuk bekerja dengan anda pada masa akan datang."

Awal tahun ini, terdapat kejadian yang sama di mana seorang pembantu rumah memakai pakaian majikannya dan memasukkan ke dalam talian.


BACA JUGA : Pembantu Rumah MASUK SUP Majikan Dengan DARAH HAID

VIDEO Cecilia Cheung Selepas Skandal EDISON CHEN dan BERCERAI

Posted: 01 Sep 2011 01:43 AM PDT

Cecilia Cheung di dalam video sadomasochistic. Sumber imej: Apple Daily


Kejutan skandal seks dan kes perceraiannya nampaknya masih belum cukup panas, pelakon Hong Kong Cecilia Cheung sekali lagi menjadi tajuk utama - kali ini dengan tersebarnya video sadomasochistic.

Ya betul. Pelakon kontroversi, yang baru-baru baru saja menamatkan perkahwinan lima tahun bersama pelakon Nicholas Tse, menggegarkan industri hiburan Hong Kong apabila aksinya dengan baju putih dan seluar dalam hitam di dalam video ini, dan di dalam keadaan terikat dan mulutnya disumbat bola.

Rambut Cheung juga kelihatan tidak kemas dan kumal, maskara juga comot diwajahnya dalam klip pada saat ke 39.


Video kontroversi Cecilia Cheung menjadi perhatian tabloid di Hong Kong

Menurut laporan wartawan China, pada awalnya masyarakat China menyangka bahawa video tersebut adalah sebahagian daripada skandal seks beliau dengan pelakon terkenal Edison Chen.

Skandal yang menggegarkan dunia hiburan China pada tahun 2008 itu menunjukkan gambar-gambar 'aksi panas' Cheung, bersama-sama dengan beberapa pelakon Hong Kong, yang telah dicuri dari komputer peribadi Chen.

Walau bagaimanapun, Cheung telah mempertahankan video terbaru beliau ini dengan mengatakan bahawa dia bersetuju untuk berlakon di dalamnya sebagai pertolongan kepada rakannya, pembikin filem Vernie Yeung.

Cheung juga membidas tabloid Hong Kong, dan mengutuk mereka sebagai "keji" kerana memanipulasi cerita sebenar di dalam laman mikro-blog, Weibo.

Isu klip sadomasochistic ini nampaknya menjadi sebuah satira yang dilakukan oleh paparazzi Hong Kong yang tidak henti-henti.

Klip video bertajuk, Paparazzi's Prisoner of War, hanyalah salah satu daripada siri tiga bahagian video yang dibuat oleh Yeung. Penyanyi-penulis lagu Josie Ho dan pelakon Sam Lee berlakon di dalam kedua-dua video yang lain.

Ho juga telah dikatakan mengesahkan bahawa klip itu dibikin kira-kira enam tahun lalu.

"Vernie dan Edison adalah bersahabat baik. Jadi kita cuba menolong apabila mereka memerlukan bantuan," kata Ho

POLIS Lakukan SEKS Di Atas Bonet DIRAKAM CCTV

Posted: 31 Aug 2011 09:43 PM PDT

INI adalah rakaman kamera CCTV menunjukkan seorang pegawai polis yang ditangkap sedang mengadakan hubungan seks di atas bonet kereta - lengkap berpakaian seragam penuh.

Polis itu dilihat melakukan hubungan seks dengan seorang wanita yang separuh bogel di siang hari - sambil diperhatikan oleh seekor anjing Chihuahua kecil.

Pegawai polis itu tidak sedar bahawa dia sedang dirakamkan oleh sebuah kamera CCTV pengawasan jenayah polis yang diletakkan di situ untuk menangkap sebarang perbuatan jenayah.

Adegan panas tersebut telah dirakaman di Canyon Ranch Santa Fe, New Mexico, US.

Orang ramai telah menuntut supaya satu tindakan diambil terhadap pegawai tersebut itu.

Seorang pemamggil memberitahu saluran TV berita tempatan KOB 4: "Dengan perlakuan seperti itu anda tidak mahu dia membawa senjata."

Polis Negeri walau bagaimanapun enggan mengulas sama ada pegawai itu sedang bertugas ketika melakukan aksi itu.

Setakat ini pegawai polis itu tidak menghadapi apa-apa dakwaan.



-TheSunUK

Tiada ulasan: