Selasa, 27 September 2011

Era Pasca

Era Pasca


Anak Muda Perlu Berwawasan - Najib Razak!

Posted: 26 Sep 2011 10:15 PM PDT

ANAK ANAK MUDA PERLU FAHAM..
BIK BADAK GUA ADALAH SUAMI GUA..
MARI SELAMATKAN GUA..
GUA MINTAK TOLONG DGN LU ORG..
WAHAI ANAK ANAK MUDA SEMUA..
GUA HAMPIR HAMPIR DI TALKINKAN..
DGN ISU PEMBUNUHAN ALTANTUYA..
NASIB BAIK GUA PM LAGI..
KAH KAH KAH


Petaling Jaya 27 sept - Najib Razak malam tadi berkata cabaran bagi golongan pemimpin muda adalah untuk mengembangkan daya kreativiti, kemahiran dan inovasi yang menjangkau bidang keusahawanan dan perniagaan mereka.

Perdana Menteri berkata golongan muda yang bakal menjadi pemimpin masa depan perlu melihat kaedah kreatif secara serius untuk menyatupadukan rakyat pelbagai kaum dan agama serta mewujudkan persekitaran ekonomi dan sosial yang positif bagi rakyat mencapai kesejahteraan....SiNi Blog!!



GEMPAR!! fitnah liwat 2..DNA 3 Milik Siapa? Sudah Diketahui!!

Posted: 26 Sep 2011 06:39 AM PDT

Semalam ketika membaca satu laporan dari TV Selangor tentang perbicaraan tuduhan liwat yang sedang berjalan di Mahkamah sekarang ini, timbul satu pertanyaan tentang DNA yang ditemui dalam rectum Saiful.

Kerana berdasarkan laporan Seah dan Nor Aidora, DNA pada rektum atas Saiful menunjukkan terdapat tiga profil iaitu pra-dominan "lelaki Y" dan pra-dominan Saiful.


DNA "lelaki Y" dikatakan sebagai DNA Anwar oleh pencacai UMNO manakala DNA kedua pula ialah DNA Saiful.. DNA ketiga pula milik siapa?

Sebahagian berita..

Ram yang menyoal Konsultan Molekular Genetesis itu sebentar tadi memberi tumpuan terhadap sampel DNA yang diambil di bahagian rektum atas Saiful dan DNA yang diperolehi daripada tuala muka 'Good Morning' ketika Anwar ditahan semalaman di lokap Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur.... SELANJUTNYA KLIK SiNi Blog!!



Tiada ulasan: