Ahad, 25 September 2011

Cendawan MALAYA

Cendawan MALAYA


NAJIB NAIK BAS MACAM DUDUK DALAM HOTEL 5 BINTANG

Posted: 25 Sep 2011 02:12 AM PDT

Buat pertama kalinya dalam sejarah negara seorang pemimpin no. 1 negara telah memecahkan tradisi protokolnya sendiri apabila Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor serta anggota rombongan telah dibawa menaiki bas menelusuri jalan raya di Perak dalam satu siri lawatan kerjanya itu.

Dengan perasaan bangga yang teramat sangat, Najib berkata tujuan beliau naik bas adalah untuk jumpa rakyat. Dan mesej utamanya ialah nak menunjuk pada rakyat dan nak rasa bagaimana tidak ada protokol antara pemimpin dan rakyat.

Kalaulah begitu hasrat PM kita nie, dari dulu lagi beliau patut berbuat demikian. Paling tidakpun kalu nak rasa sangat tidak ada protokol, beliau patut naik bas seperti gambar di bawah nie, Barulah dapat rasa kepanasan dan betapa daifnya rakyat menaiki sistem bas pengangkutan awam di luar bandar . Bukannya naik bas yg serupa juga duduk dalam hotel 5 bintang.




Kalu nak rasa tidak ada protokolnya, Inilah bas yg sepatutnya Kerajaan Negeri Perak sediakan


Ruang dalam bas yg dikatakan tidak ada protokol, dah macam hotel 5 bintang. Berapalah agaknya KOS UNTUK MENGUBAHSUAI bas tersebut?

Tiada ulasan: