Isnin, 1 Ogos 2011

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


UMNOPORNO dengan bantuan SPR jadi taiko nak rampas Selangor dengan bantuan pendatang asing...!!!

Posted: 01 Aug 2011 04:03 AM PDT

Telah terlalu banyak laporan bahawa aktiviti memberi IC kepada pendatang asing serta mendaftar mereka menjadi pengundi dan ini  telah berjalan lebih 2 tahun kebelakangan ini.

Jumlah mereka ini sudah mencecah puluhan ribu dan nama-nama mereka sekarang berada di dalam senarai daftar pemilih.

Mengikut maklumat , perkara yang sama juga berlaku di negeri2 lain seperti Kedah, Perak, Negeri Sembilan, Perlis dan Penang.

Pendek kata negeri2 yang Barisan Nasional dalam bahaya, aktiviti mendaftar pendatang asing berjalan dengan begitu aktif.

Maka, pada Pakatan Rakyat di Selangor dan terutamanya kepada Menteri Besar Tan Sri Khalid, kalau perkara ini tidak dibenteras sekarang, bersedialah untuk mengosongkan bangunan SUK kerana tidak mungkin pendatang2 asing ini akan mengundi PAkatan Rakyat.

Berhenti buat program2 yang berbentuk syok sendiri dan buat sesuatu untuk membersihkan Daftar Pemilih dengan kadar segera.

Selangor negeri kaya dan Selangor ada rekod setiap rumah yang ada di dalam negeri Selangor ni. Tiada masaalah bagi kerajaan Selangor melakukan operasi membersihkan daftar pemilih dari sekarang.

 

sedutan kisah  babi  sial  SPR  jadi talibarut  dan penghianat negara dengan mendaftar pendatang asing sebagai pengundi BN di sini...

Mismah, kau IC merah tapi napa ko boleh mengundi hah?

Mismah, ko neh sapa hah? Kenapa ko layak mengundi dengan IC merah ko tue? Ke memang IC merah layak mengundi? Aku taktahu. Aku pun tengah confused neh. Siyes. Tengok bawah neh.

Mismah ko jangan salah faham kat sini. Aku bukan nak marah ko. Ataupun nak tuduh2 ko tue dibeli oleh umno. Jangan fikir pelik2 mismah. Cuma aku nak dengar penjelasan ko je. Napa ko layak daftar mengundi? Ko baru daftar je kan mismah? SPR tulis kat situ yang ko tue pendaftaran tue baru. Kat ijok plak tue. Ijok mengingatkan aku kepada khalid ibrahim. Ijok juga mengingatkan aku kepada pakatan rakyat. Ijok juga mengingatkan aku kepada kekalahan bn. Hishh.. mismah mismah.

Apasal seme yang aku ingat neh semacam ada kaitan dengan pengundi hantu neh mismah? Aku tak tuduh ko hantu ye mismah. Ko jangan salah faham. Cuma aku pelik je. Apa kata ko huraikan kepelikkan aku neh mismah. Boleh tak mismah? Ke nak aku cari ko kat alamat rumah ko sendiri mismah?

Lagi satu mismah, betul ke ko neh layak dapat PR kat malaysia neh? Aku bukan nak syak ko tue ejen indonesia yang cuba masuk malaysia secara beramai2 dan mendapatkan status PR sambil membawa agenda penyatuan malaysia-indonesia. Jangan salah faham. Cuma aku nak tanya je. Betul ke ko layak dapat status PR di malaysia neh? Takan tanya pun salah kot mismah?

Semak IC mismah disini

Semak SPR mismah disini

kan lebih baik bapak anjing nie mampos....Najib Masuk Hospital, Bedah Kepala BUTOH ...bapak pembohong mana boleh percaya...pura pura la tu nak minta kesian....!!!!

Posted: 01 Aug 2011 03:49 AM PDT

tendang bola pondan macam nie terus bedah lutut...muakakaka...bedah kepala butoh,otak dan lidah sekali...kecik kecik tak mampos...dah besar menyusahkan orang....asik nak pelebong orang...!!!

Datuk Seri Najib Tun Razak malam ini mendaftar masuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembedahan kecil pada lutut kirinya esok.

Perdana Menteri yang diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor dan dua anak mereka, Nooryana Najwa serta Norashman Razak, tiba di Wad Diraja HKL pada jam 10 malam.

Khamis lepas semasa mengadakan lawatan kerja ke Kedah, Najib memaklumkan kepada pemberita bahawa beliau akan menjalani pembedahan itu ekoran kecederaan dialaminya semasa melakukan sepakan penalti ketika bermain futsal sempena sambutan Hari Belia pada Mei lepas.

Perdana Menteri berkata pembedahan itu tidak mengambil masa lama untuk pulih, dan beliau dijangka boleh bekerja semula selepas tiga hari menjalani pembedahan.

Sebelum ini, lutut tersebut pernah tercedera semasa Najib bermain bola sepak ketika menjawat jawatan Menteri Belia dan Sukan dalam perlawanan terakhir bersama bekas legenda bola sepak negara Allahyarham Datuk Mokhtar Dahari.

Najib menjadi Menteri Belia dan Sukan dari Ogos 1986 hingga Oktober 1990.

Aikkk main tendang bola penalti olok-olok pun kepala lutut boleh terdera?

Sedangkan Mat Sabu yang betul-betul tercedera akibat dilanggar kenderaan ppolis dituduh berbohong. Polis siap buat video ala video seks Datuk T nak tunjukkan kononnya PAJERO Polis tak langgar Mat Sabu. Sedangkan Mat Sabu membuat laporan polis sebelumnya menyatakan beliau dilanggar oleh kereta Proton WAJA bukannya Pajero.

Amacam polis? Tak nak buat video tunjukkan Najib cedera semasa melakukan sepakan penalti ketika bermain futsal sempena sambutan Hari Belia pada Mei lepas?

Sekarang bagaimana jika rakyat berpesepsi bahawa Najib lagi besar pembohongnya?

Itu sebab jangan mudah untuk menuduh orang berbohong, kini pemimpin sendiri yang secara tiba-tiba terpaksa menjalani pembedahan di kepala lutut.

Tendang bola sepak mula pun kena bedah. Ini kan pula kena langgar waja.Bedah otak ngan lidah dia sekali supaya jangan cakap belit-belit.

Tiada ulasan: