Rabu, 3 Ogos 2011

Murai Anak Emas

Murai Anak Emas


pdRM Dedah Hasil Siasatan Penemuan Pelbagai Senjata Dan Baju-T BERSIH ?

Posted: 02 Aug 2011 08:37 AM PDT

Dua laporan polis telah dibuat terhadap pegawai tertinggi polis Kuala Lumpur dan Selangor berhubung pendedahan penemuan pelbagai senjata dan baju-T BERSIH sebelum perhimpunan aman bersih2.0 pada 9/7/2011 tempoh hari.

Laporan tersebut, masing-masing dibuat oleh presiden Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (ANAK) Mazlan Aliman (dua dari kiri) dan ketua penerangan Pemuda PAS Selangor, Shahrom Daud, terhadap pemangku Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh dan Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah.

image

Antara senjata yang dilaporkan ditemui itu termasuk parang, molotov cocktails, mercun dan botol plastik berisi petrol.

Nampak nya sampai hari ini tiada apa2 hasil siasatan nya, polis hanya beria2 menyiarkan video mat sabu yang tidak di langgar olih pajero atau land rover polis.

Rakyat nak juga tahu siapa dalang yg membekalkan senjata2 yg di temui polis itu, tapi polis lambat pulak……..sedang jarak hari antara video mat sabu dan penemuan senjata2 itu agak lama juga, kenapa video mat sabu tak di langgar pajero land rover polis cepat je  nak tunjuk pada umum………nampok sangat polis nak belawok untuk tolong umno.

Tiada ulasan: