Ahad, 7 Ogos 2011

MiLo SuaM

MiLo SuaM


BERSIH 2.0 : Ulasan bangla tukang sapu di Masjid India

Posted: 06 Aug 2011 10:40 PM PDT


VIDEO ni patutnya dari awal lagi dah keluar di MiLo SuaM. Malangnya orang yang ditugaskan untuk memuat naik video ini menghadapi masaalah kelembapan berukban yang begitu ketara.

Oleh kerana media-media pengampu United Malays No Otak, membuat tohmahan kononnya peserta perhimpunan aman BERSIH 2.0 membuat sampah, mengotorkan bandar Kuala Lumpur, maka gua dengan rasa penuh tanggung jawabnya telah pergi bertanya kepada pihak yang layak untuk memberikan ulasan bagi menyiasat kesahihan tohmahan itu.

Tak payah nak tipulah beb. Gua sendiri turun perhimpunan aman BERSIH 2.0 pada 9 Julai lepas. Mata kepala gua sendiri mengesahkan bahawa sepanjang gua berada sebelum, semasa dan selepas perhimpunan gua tak nampak pun sampah yang menimbun kononnya disebabkan oleh BERSIH 2.0

Bawah ni hasil temubual geng gua bersama seorang yang kami rasa layak untuk memberi ulasan berhubung isu sampah ini iaitu seorang mat bangla yang bertugas sebagai tukang sapu sampah di Jalan Masjid India. Sila tonton dan gunakan akal untuk berfikir.



Tonton juga ulasan seorang peniaga India menjelaskan bahawa kerugian yang dialaminya adalah disebabkan oleh Polis [Peniaga rugi]



RentaP© "Lepas ni gua nak bagi video temuramah dengan peniaga warung pulak..."

Tiada ulasan: