Rabu, 24 Ogos 2011

Dunia Berwarna Luna Version 2

Dunia Berwarna Luna Version 2


Dari TERBUKA baik TUTUP!!

Posted: 24 Aug 2011 08:02 AM PDT

Oleh: thatguy

Takde la apa benda yang aku nak dikatakan lagi tapi aku pun suka bila benda ni berlaku. Nak di jadikan cerita ada la satu kedai ni namanya Walinong Sari kat Parit Buntar, Perak buat promosi baju raya. Bagus la kan?? Tapi yang tak bagus nya bila iklan yang ditayangkan tu..macam kat bawah ni (aku amik FB depa)

OK tak depa punya promo??? haa..itu baru sikit. Tapi bulan posa nie agak nye kan lebih baik kalau model yang diambil tu 'TUTUP' apa yang patut..kan?? itu lebih baik betul tak? So dalam minggu lepas kalau tak salah aku alih2 memang masin mulut aku..iklan yg depa promo kat sekitar Parit Buntar ni di 'TUTUP' dengan warna pink bertulis SALE atau MURAH..tak caya tengok bawah ni...



So apa nak dikata..bagus la kan..dari TERBUKA terus TERTUTUP. hehehe...

{Get Paid To Read Emails. Free To Join Now http://www.emailcashpro.com/?r=thatguy}

Betul ke UMNO Puchong nak jual tanh MELAYU??

Posted: 24 Aug 2011 06:36 AM PDT

Oleh: thatguy
Hmmm aku rasa pelik orang yang nak bela melayu makin lama..makin nak jual melayu..Heran betui..tapi takpala kalau depa rasa depa dah baguih sangat pasai nak bela melayu aku minta sangat2.. 

TOLONG..TOLONGGGG..terangkan apa yg kat bawah nie...hehehhe...selamat berjaya.!!
Mungkin Satim boleh menjelaskan mengapa UMNO Bahagian Puchong mahu menggadai tanah rezab Melayu yang berada di atas nama UMNO Puchong.
Buleh baca selanjutnya kat SINI.

{Get Paid To Read Emails. Free To Join Now http://www.emailcashpro.com/?r=thatguy}

Tiada ulasan: