Rabu, 17 Ogos 2011

dollah yankee

dollah yankee


Memutihkan 'Kepala Butoh' PATI

Posted: 17 Aug 2011 05:02 PM PDT

Kepala butoh! sistem, program haram jadah apa?? kalau dah pendaftaran PATI untuk mendapatkan permit yang sah boleh di-lakukan di-tepi jalan!

Dengan hanya satu meja lipat untuk menulis dan satu payung untuk melindungi diri dari hujan dan matahari, ada sikit apa borang untuk di-isi pun tak tau lah, PATI boleh mendaftarkan diri mereka untuk mendapatkan permit yang halal. (Boleh periksa di sekitar kawasan Chow Kit)

* Kalau nasib baik boleh dapat ic biru,lepas tu boleh undi BN...Kah..Kah..Kah..

Boleh pohon permit hanya di-tepi jalan, tepi longkang? Cittt...!! Tak ada standard langsung, nampak sangat yang pentadbiran kerajaan kita bukan kelas 3, tapi gurkah-gurkah di'port' kata tak ada kelas langsung.

Kah..Kah..Kah.. mau permit yang sah untuk kerja di Malaysia yaa?? Pergi saja ke tepi jalan atau tepi longkang di sekitar Chow Kit Pak!!

Pokoknya, sama ada kerajaan BN/umno sudah terdesak untuk mencari wang dengan mendapatkannya daripada dua juta lebih PATI yang ada, atau program pemutihan itu sendiri ada lah satu program 'kepala butoh' atau mungkin juga menteri yang jaga benda ni memang seorang yang cukup-cukup punya bangang, lu orang pikir lah sendiri!

Tepi jalan, tepi longkang?? Kah..Kah..Kah.. East Timore pun ada standard laa bro..!


dollah yankee -
Kah..Kah..Kah..semakin lingkup Malaysia nie  selagi di tangan BN/umno.

Tiada ulasan: