Rabu, 24 Ogos 2011

Bila Harimau Sudah Menaip...

Bila Harimau Sudah Menaip...


Baca Al Quran Dengan Hanya Berseluar Dalam.

Posted: 24 Aug 2011 05:55 AM PDT

Rasanya, kurang ajar kalau gua baca Al Quran dengan hanya berseluar dalam, tanpa pakaian lain di badan. Memandangkan gua tidak mahu mencari murka Allah Taala, maka gua tak buat macam itu. Gua bukan keturunan Syeikh ataupun mana-mana ulama besar di Nusantara, tapi gua bukannya terlampau bodoh untuk membezakan mana yang boleh dan mana yang tidak.

Gua letak gambar di bawah bukan untuk mengaibkan sesiapa, hanya untuk renungan dan muhasabah diri kita. Jika kalian rasa okay, maka okaylah. Jika kalian rasa si pelaku kurang ajar pada Allah, maka kurang ajarlah dia. Gua ada pendapat gua tapi memilih untuk menyimpan dalam hati.

(gambar di salin dari blog yang tak sempat saya link. Mungkin sumber asalnya adalah BERNAMA )


Tiada ulasan: