Isnin, 15 Ogos 2011

Bila Harimau Sudah Menaip...

Bila Harimau Sudah Menaip...


Ezam, gua cabar lu.

Posted: 14 Aug 2011 11:17 AM PDT

Ezam, gua bangga bila lu nak perang dengan puak Kuffar tapi bangga gua bertukar jadi marah bila lu kencing Umat Islam yang beria-ia nak ikut lu perang. Gua pun ikut perang kalau hari ini lu dedahkan kaedah yang lu rahsiakan dari Jumaat lepas. Takpe. Asalkan niat lu baik, gua taknak bising di Bulan Ramadhan. Gua nak cabar lu satu hal.

Ini ada satu kes, gua dapat dari Youtube. Lu klik sini, lu bagi gua cara nak kasi hancur binatang ni Kepantangan gua kalau Islam dan Rasulullah dihina sebegitu. Dibawah adalah biodata binatang ni yang memang berbau provokasi. Lu email gua kat Tiger.Of.Malays@gmail.com. Gua tunggu email lu Ezam.

Dilahirkan Melayu dalam Islam. Khatam Quran beratus kali sejak umur 6 tahun. Bersekolah agama. Telah menunaikan haji beberapa puluh kali. Indahnya apabila jernih kelihatan bahawa Islam itu penuh kesialan yang dibawa oleh sang penyagak Arab padang pasir Badwi bernama Muhammad itu. Jiwa ku tenang apabila ku kenali siapa Muhammad itu sebenarnya...      

Tiada ulasan: