Selasa, 26 Julai 2011

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM

WFAUZDIN.BLOGSPOT.COM


KE MANA NAJIB PERGI, PASTI BELIAU TERUS `DI SERANG"

Posted: 26 Jul 2011 12:57 PM PDT

Oleh: WFAUZDIN NS

BILA membaca laporan dari Malaysiakini di sini, saya amat bersimpati dengan Najib. Ke mana pun beliau pergi, beliau pasti di`serang' sehinggakan ke luar negara sekali pun.

Di alam siber, Najib seperti terus dipersendakan. Laman Face Book beliau sendiri sudah tidak mampu untuk menguatkan sokongan terhadapnya. Apatah lagi laman Face Book yang sememangnya anti-Najib.

Ini lah kali pertama dalam sejarah negara kita mempunyai PM yang begitu `diserang' oleh rakyat yang semakin celik. Sewaktu era Mahathir dulu, beliau juga turut diserang dengan hebat bahkan pernah dimalukan oleh Al-Gore Naib Presiden Amerika waktu itu ketika Al-Gore melawat Malaysia. Tiada bezanya dengan Najib, dan paling memalukan bila Queen Elizebeth di London sendiri memakai pakaian KUNING sewaktu Najib bertemu dengan Queen Elizebeth.

Ketika zaman Mahathir, era ICT belum meluas lagi. Oleh yang demikian, `derita' Mahathir ketika itu tidaklah seberapa. Berlainan dengan Najib, beliau menjadi PM ketika era ICT agak berkembang luas. Segala pembohongan Najib, tidak sampai satu hari dapat dijawab oleh rakyat samada melalui FB mahu pun blog. Media pencacai mereka pun sudah tidak mampu menjadi pelindung buat diktator ini.

Percayalah, selagi Najib tidak berundur atau diundurkan, beliau akan terus `diserang' dan kesannya sampai kepada isteri tercinta beliau Rosmah. `Menyerang' Najib sama lah juga seperti menyerang Rosmah dan begitulah sebaliknya. Ini adalah kerana rakyat sudah menganggap bahawa negara ini hanya ditadbir oleh dua insan diktator ini./wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan: