Sabtu, 2 Julai 2011

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Pekerja KFC menyapu ayam di tapak kasut sebelum dimasak

Posted: 01 Jul 2011 03:00 PM PDT


SEBUAH video panas dihantar oleh salah seorang pembaca MiLo SuaM. Video ini merakamkan aksi kurang ajar salah seorang staff restoran makanan segera Kentuky Fried Chicken, KFC yang tidak disiarkan lokasinya.

Rakaman video ini menunjukkan bagaimana staff tersebut menyapu ayam mentah yang sudah dilumur dengan tepung ke tapak kasut sebelum dipercayai akan dimasak atau melalui proses seterusnya untuk dijual kepada para pelanggan.



Diharap pihak pengurusan KFC Holding mengambil tindakan sewajarnya bagi memastikan kualiti Ayam Goreng KFC yang mahal harganya terus terjamin, Halal, Sedap dan Bersih.

ReJaM© "Patut kena pasang CCTV, barulah pekerja kurang ajar ni takut nak buat jahat"

Tujuan beratus baju-baju BERSIH 2.0 dirampas terbongkar?

Posted: 01 Jul 2011 09:07 AM PDT

MAKLUMAT yang baru diterima ini benar-benar memeranjatkan. Diharap pihak penganjur dan mana-mana pihak yang berkenaan memandang berat tentang isu ini. MiLo SuaM telah menerima sebuah email dari "orang dalam" yang membongkarkan bahawa tindakan sabotaj akan dilakukan ke atas Perhimpunan Aman BERSIH 2.0 yang akan diadakan pada 9 Julai nanti.

Difahamkan bahawa beratus-ratus baju BERSIH 2.0 yang dirampas sejak kebelakangan ini akan dipakai oleh puak-puak penentang perhimpunan tersebut dengan niat untuk melakukan sabotaj.

Bagi mengesahkan maklumat ini, kita lihat nanti, apakah berita yang akan dimainkan oleh media-media arus perdana untuk menggambarkan bahawa Perhimpunan BERSIH 2.0 adalah sebuah perhimpunan yang ganas?. Bagaimanapun, kita harus mengambil langkah berjaga-jaga bagi mengelakan perkara tidak diingini daripada berlaku.

Bik Mama seperti biasa masih membelek-belek katalog beg tangan import, sambil menunggu peruntukan dari isteri tercinta kah kah kah...

ReJaM© "Kita tunggu dan lihat, berita apa akan dikeluarkan oleh media arus perdana pada 9 Julai ini..."

Gambar panas! Pemuda UMNO bantah Guan Eng sokong BERSIH!

Posted: 01 Jul 2011 03:21 AM PDT

Hari ini Pemuda United Malays No Otak telah membuat demonstrasi kononnya membantah Ketua Menteri Pulau Pinang, Guan Eng kerana menyokong Perhimpunan Aman BERSIH 2.0 yang bakal diadakan di ibu negara pada 9 Julai 2011 ini.

Mereka membawa sepanduk dan banner-banner kononnya Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sebagai anti Islam, dan menyebabkan perpecahan Islam. Mereka juga turut memakai pengikat kepala yang bertulis kalimah "Lailahaill Allah".


Namun di sebalik perhimpunan ini, ada perkara yang harus diketahui oleh semua pembaca. Anda lihat sendiri bagaimana wanita ini turut memakai kain pengikat kepala dengan kalimah "Lailahaill Allah" secara terbalik. Malah dia juga tidak menutup aurat. Inikah pejuang Islam? Anda jawablah sendiri...



Jika benar, daripada maklumat yang diperolehi wanita ini sebenarnya hanyalah seorang warga Indonesia yang diupah untuk meramaikan demonstrasi Pemuda United Malays (Mamak) No Otak.


Jangan lupa baca juga di sini [Perisik Rakyat]

ReJaM© "Perjuangkan Islam sambil menghina Islam, seperti makan nasi berlaukkan tahi"

Tiada ulasan: