Khamis, 14 Julai 2011

dollah yankee

dollah yankee


Menunggu Najib depan NO:10 Downing Street

Posted: 14 Jul 2011 05:28 PM PDT

dollah yankee -
Selamat Datang ke UK, tak pernah dalam sejarah jadi macam nie...memalukan legasi arwah Tun Razak

'Silent majority' sudah mula bersuara!

Posted: 14 Jul 2011 02:26 AM PDT

Bila rakyat dah meluat dah sudah hilang keyakinan , sudah hilang sokongan 'you should just go', jangan main tuduh-tuduh, jangan komplen kata Anwar Ibrahim adalah 'mastermind' pada perhimpunan 'democracy walk' 9 Julai dan memanipulasi penganjur BERSIH 2.0


Dalam pada itu dia masih lagi 'talk-cock', dan yakin yang kononya rakyat masih lagi mahu bersama BN dan umno, dan kalau nak dia bubar parlimen, esok pun dia boleh bubar. Nak bubar parlimen konon..podahhh..

Sehingga sekarang dah dekat 200,000 dalam FB account suara-suara yang suruh dia belah.. ini adalah suara rakyat. Kalau rakyat dah buat keputusan mahukan Anwar Ibrahim, dia dan kuncu-kuncu kena lah terima kenyataan ini.

Dekat 200,000 orang dah 'fed-up' dengan dia, boleh bayangkan berapa banyak orang akan turun ke jalan raya kalau polis bagi permit pada 9 haribulan hari tu?? Tepuk dada tanya selera lahh bro... gurkah-gurkah kata Kuala Lumpur akan tengelam dengan warna kuning.

Gurkah-gurkah politik di'port' beranggapan yang dekat 200,000 orang-orang ini adalah kumpulan golongan senyap atau 'silent majority' yang telah mula bersuara. Di Australia bila Julian Gillard ambil alih jawatan itu dari Kevin Rudd, dalam masa dua bulan dia buat pilihanraya untuk mendapatkan mandat dari rakyat, itu lah ada telor namanya. Itu baru boleh dikatakan yang RAKYAT DI-DAHULUKAN.

Nasib baik lah makcik-makcik, pakcik-pakcik dalam kampong-kampong di luar bandar sana dan dalam penempatan-penempatan felda-felda tak ada facebook tak ada internet, kalau tidak mungkin dah 500,000 orang akan tolong tunjukan dimana pintu keluar dekat dia.

dollah yankee-
Untuk orang-orang muda yang layak mengundi tetapi masih lagi belum berdaftar, daftar lah segera sebab PRU-13 dah dekat sangat dah, kalau tidak tak guna dan orang putih 'make no different'. Kalau lambat daftar SPR bila time nak mengundi SPR akan kata nama anda tiada dalam sistem.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Silent majoriti pak hang.