Ahad, 24 Julai 2011

Bila Harimau Sudah Menaip...

Bila Harimau Sudah Menaip...


Harimau Malaya Mengaum!!

Posted: 23 Jul 2011 02:07 PM PDT

Game malam tadi, takdelah mengaum sangat. Rasa bintat gua pada benteng pertahanan sudah tak dapat dibendung lagi. Gua menyumpah depan TV bila bola level budak sekolah rendah pun boleh menggegar gawang Malaysia. Datok K. Rajagopal perlu mempertimbangkan muka-muka lain untuk memantapkan pasukan kesayangan kita, Harimau Malaya.

Kita tunjukkan bahawa Sang Singa Yang BerPura-Pura bisa kalah pada Sang Harimau Menaip Malaya!

Nama-nama yang wajar DIHARAMKAN masuk stadium B.J.:

  • Sarbani Alawi
  • Mahali Jasuli
  • Fadhli Shas
Nama-nama yang perlu menyarung Baju KUNING:

  • "The Cicakman" Farizal
  • "The Bunker" Subramaniam
  • "Kapla" Hafiz Mesbah
  • Karpal Singh
Jangan lupa pada Shafiee "The Bomber" Sali dan Amirulhadi "Playmaker" Zainal...bagi mereka 90 minit.

Gua taknak marah kat sini sebab kalah bukan ertinya mati. Gua kecewa tapi itu bukan alasan untuk gua mengamuk. Jika perpaduan dan semangat Rakyat tanah Melayu mahu dihidupkan, sukan boleh menjadi wadah yang terbaik.

Mana tidaknya, Edyesdotcom boleh "kamjat" dan "comolot" dengan ArmandPJU dalam twitter sepanjang perlawanan tadi...bukan melalui PERKASA atau mana-mana parti politik!


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro, aku gune gmbr ko yg bawah nie as DP kat fb. pastu mcm da ramai lak gune. xsure sam de aku yg mulekan dulu tp gmbr harimau siap ngan alatan perang tu sgt rock!!! awesome. btw sape syarazi yg wat gmbr nie mmg superb la.