Isnin, 25 Julai 2011

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Semoga kita dan anak cucu dijauhi dari gejala ini

Posted: 25 Jul 2011 04:08 PM PDT

Percayakah anda , bahawa ada jenis suami yang suka memaksa isterinya untuk tidur dengan orang yang tidak dikenali sementara dia memerhatikan aksi tersebut dengan penuh ghairah?

Berapa ramai daripada kita yang tahu apa itu 'cuckold' atau 'isteri panas'.

Sehingga seorang ibu Sabah berusia 38 tahun ini meminta bantuan akhbar The Malay Mail untuk mendapat 'hidup baru'.

Fetish tersebut bukan sesuatu yang kita mahu pergi ke detail tetapi apa yang kita perhatikan adalah permintaan wanita itu: "Bantulah saya. Satu-satunya perkara yang boleh membuat suami saya MAHU saya adalah untuk melihat bahagian gelap saya. "


Dalam pengakuan baru-baru ini kepada The Malay Mail, wanita tersebut, seorang pengurus pemasaran sebuah syarikat pemasaran Internet, berkata beliau mengharungi pengalaman pahit lima tahun di tangan suaminya yang lebih suka untuk melihat hubungan seks itu dengan sekurang-kurangnya sedozen warga asing di Kuala Lumpur sementara dia menontonnya dari jauh, dalam satu contoh, dari dalam bilik hotel yang sama.

Dia menghubungi Malay Mail kira-kira tiga minggu lalu untuk membantu beliau menyusun semula hidupnya, dan menjaga suaminya supaya jauh darinya dan anak-anak mereka.Beliau membuat rakaman beberapa video pengalaman seksual yang disimpan di dalam komputer riba suaminya untuk The Malay Mail.

Wanita itu mendakwa dia tidak pernah dibayar oleh orang asing untuk seks dan apabila ditanya mengapa dia muncul rakan kongsi yang sanggup dalam video dan kelihatan ceria dan penuh semangat, beliau berkata: "Ia telah menjadi begitu, jika tidak, saya akan terpaksa menanggung beban marah suami saya. "

Wanita itu dijangka membuat laporan polis Bahagian Jenayah Seksual hari ini. Cerita selanjutnya di sini

BERSIH : Yang cedera dan mati adalah rakyat, bukan polis!

Posted: 24 Jul 2011 08:51 PM PDT


Yang cedera dan yang mati adalah rakyat, dan tiada seorang pun anggota keselamatan yang bertugas pada hari itu yang mengalami apa-apa kecederaan.Ini membuktikan peserta perhimpunan BERSIH tidak ganas dan membahayakan sesiapa sebagaimana tindakan polis yang zalim.

Pada pelancaran logo kerajaan negeri Selangor "Selangorku" di Stadium Malawati di sini, para pemimpin bergilir-gilir untuk menjelaskan kepada penonton peristiwa yang berlaku pada 9 Julai, menarik tumpuan kepada kematian satu peserta perhimpunan dan kejadian yang berupa kezaliman polis.

Abdul Hadi mengucapkan terima kasih kepada orang-orang yang mengambil bahagian dalam perhimpunan tersebut, menggambarkan ianya sebagai "menarik".

"Tidak seorang anggota polis yang cedera, tidak seorang anggota polis meninggal dunia," katanya. "Orang-orang yang cedera adalah rakyat yang kematian adalah dari rakyat. Ini menunjukkan bahawa orang ramai yang sopan dan ini perjuangan kita, perjuangan untuk perubahan , adalah untuk kebaikan rakyat dan bukan untuk memusnahkan negara. "

Beliau berkata bahawa "demokrasi sebenar" mengizinkan rakyat sebagai hakim-hakim di negara mereka sendiri; bahawa untuk mencapai matlamat ini, proses pilihan raya mestilah bebas dan adil.

"Dalam negara-negara moden, media bebas melaporkan tingkah laku pemimpin-pemimpin mereka, melaporkan kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh semua pemimpin semasa pilihan raya.

"Jadi, semasa pilihan raya, rakyat boleh menjadi hakim yang adil. Tetapi bagaimana mereka boleh berlaku adil dalam penghakiman mereka jika proses pilihan raya itu sendiri adalah penuh dengan percanggahan. . . . . apabila media berat sebelah, apabila proses pendaftaran pengundi tidak bersih? Ini sedang berlaku di sini di negara kita, "katanya.

Bersetuju dengan dia, Wan Azizah yang dijelaskan pada Bersih 2.0 's tuntutan-tuntutan untuk reformasi pilihan raya dan berkata bahawa pengundi hanya boleh membuat keputusan yang dimaklumkan melalui proses pilihan raya yang bebas dan adil.

Khalid bercakap mengenai pencapaian pentadbiran beliau semasa pemerintahan tiga tahun sejak 2008, berkata tanggungjawab kerajaan untuk menguruskan dana dan sumber-sumber negara, bukan disimpan untuk diri mereka sendiri.

"Itulah sebabnya saya tidak percaya apabila Perdana Menteri kita berkata bahawa rakyat seharusnya bersyukur bahawa kerajaan telah membelanjakan berjuta-juta untuk pembangunan. Ini bukan wang bapa-bapa mereka. . . . ini adalah wang rakyat dan ia mesti digunakan dengan baik dan diagihkan sama rata kepada rakyat, "katanya.

sumber :Malaysian Insider

Tiada ulasan: