Ahad, 26 Jun 2011

Era Pasca

Era Pasca


kah kah kah 1mesia kene tipu kate the star kene godam, padahal kelentong diri sendiri.. kah kah kah

Posted: 25 Jun 2011 11:24 AM PDT

ok.. gua Abbs.. akan buat sedikit analisa kira2 matematik beb..
yg pertame THE STAR MCA mangkuk hayun haramjadah kate poll dia kene GODAM kan ?

so gua akan buat kira2 sikalang jugak! kah kah kah

time the star buat poll adalah jam 6 petang, dan di tutup pada 12 tengahari esoknya iaitu dalam jangka mase 18 jam.. ingat beb.. hanya 18 jam jew..

so kalau 1309631 kalau di klik setiap saat 1 kali maka jawapannya adelah

gua buat contoh sini senang beb.. jika setiap saat 1 klik selama 18 jam.. cemni
60 saat x 60 minit x 18 jam = 64800
kalau 2 klik setiap 1 saat = 64800 x 2 = 129600..

maknanya 20 kali klik utk 1 saat beb.. kah kah kah kah baru dapat 1296000 klik poll tu beb.. paham tak ?

kah kah kah dasat tu 20 kali klik dalam 1 saat ? dah macam piston lew plop ? wakakaka..

so yg jadi gua ketawe terbahak2 ni adelah.. ade kew software yg bley klik 20 kali setiap 1 saat utk poll ? kah kah kah.. nampak sangat menipunya MCA ni beb.. kah kah kah.. dah tentu lew tangan2 berjuta rakyat marhaen yg klik tu beb.. kah kah kah... nampak sangat takut.. kah kah kah.. tak sampai 24 jam dan offline.. kah kah kah.. cuba kalau yg tak setuju tu 1 juta ? kompen sampai 9 julai tak padam2 lagi kah kah kah

inilah sandiwara penglipurlara puKIMMAk umngok haramjadah nak kelirukan fikiran kite sume kah kah kah


DARI ITU GUA SARANKAN UTK LU ORG SEMUA KITE

Tiada ulasan: