Rabu, 11 Mei 2011

Murai Anak Emas

Murai Anak Emas


Syabas Ulamak40 Permintaan Tinggi Sekolah Hamil

Posted: 10 May 2011 06:57 PM PDT

Kejayaan besar islam hadhari, Sejak ditubuhkan pada awal September 2010, Sekolah Harapan dan Rumah Harapan (SHRH) Melaka sudah menerima 49 remaja hamil dan bilangannya dijangka meningkat kerana permohonan terus bertambah.

image

"Kita minta mereka bersabar kerana kerajaan negeri mungkin menimbang untuk menambah kapasiti dan kemudahan sekolah itu, selain bercadang meningkatkan penerimaan penghuni sehingga 50 orang pada satu masa," katanya. Ab Rahaman berkata, tahun ini, kos mengurus dan pembangunan sekolah itu dijangka membabitkan kira-kira RM1.1 juta berbanding RM547,171 tahun lalu.

image

Ini merupakan kejayaan terbesar islam agama rasmi negara, islam hanya pada label saja, Sultan Melaka boleh senyum lebar.

Dakwah Harian Metro Islam Hadhari Pinggul Fasha (buntut) Menggoda

Posted: 10 May 2011 05:42 AM PDT

imagePendakwah harian metro FIRDAUS SAHAT, SHAMRAN SARAHAN dan MURSHID EUNOS asuhan islam hadhari melaporkan Setakat ini, pelakon penuh kontroversi, Fasha Sandha masih menduduki tempat pertama carta undian. Pada minggu pertama, undian teratas mulanya memihak Rozita Che Wan. Namun, nama Fasha membuat kejutan pada minggu berikutnya apabila mendahului semua artis lain dengan rating sebanyak 14.76 peratus sehingga kelmarin.

Menurut seorang pembaca, Fauzi Latif, 30, sekalipun Fasha tidak pernah kering dengan pelbagai kontroversi, tidak dinafikan pelakon terbabit pandai menjaga penampilan.

"Artis macam Fasha ada pakej menarik. Saya suka melihatnya ketika dia tampil di khalayak, terutama di media.

"Dia ada rupa yang cantik dan pandai pula bergaya. Mata dan pinggul Fasha memang menggoda," katanya.

Dalam senarai lima artis paling seksi pada mata Fauzi, selain memilih Fasha Sandha sebagai artis paling sesuai dengan jolokan itu, dia turut memilih Tiz Zaqyah, Faradhiya, Rozita Che Wan dan Nasha Aziz.

Agama rasmi negara adalah Islam, Islam hadhari amalan umno yang ketuai KERAjaan yang di nasihat olih ulamak forty, umno kalah pas menang pru13, kerana umno sememang nya bertanding di tempat majoriti melayu maka di situ juga lah Pas akan meletak calon, setidak2 nya PKR, undi orang melayu akan berpindah ke Pas atau pkr……..umno jah mampos, melayu dan Islam tetap hidup.

Tiada ulasan: