Khamis, 26 Mei 2011

Era Pasca

Era Pasca


BERAHEIM ALI POTONG STIM 1MALAYSIA LAGI.... KIFKIFKIF

Posted: 26 May 2011 12:32 AM PDT

BUAT LAGI - KAMI TAK MARAH


JANGAN MASUK CAMPUR URUSAN JPA,PERKASA BERI MCA DAN MIC AMARAN - minsider

Perkasa hari ini memberi amaran kepada MCA dan MIC agar tidak campur tangan dalam isu pemberian biasiswa kepada kesemua pelajar yang mencatatkan keputusan cemerlang dalam peperiksaan SPM untuk belajar di luar negara.

Justeru tegas Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali, pihaknya mendesak Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) agar tidak tunduk kepada tekanan yang dibuat parti-parti politik termasuk dari Barisan Nasional (BN).

"Perkasa mendesak agar JPA tidak tunduk kepada tekanan mana-mana parti politik dalam soal urusan pemberian biasiswa.
Read more »

TIPS JOINT BERSIH NANTI OLEH ADUKA TARUNA

Posted: 25 May 2011 05:01 AM PDT

Tips road block BERSIH 2.0
Oleh : AdukaTaruna

Perjalanan by kereta dari KB ke Seremban gua jangkakan 10 roadblock. Di setiap jalan yang munasabah ke Kuala Lumpur dari setiap negeri.

1. Pastikan lu orang tidak mengambil rokok suriya atau ubat batuk atau ubat2an yang berpotensi sangkut kena urin test. Jap lagi keluar pula Utusan UMNO 8 disyaki peserta demo BERSIH positif dadah di sekatan jalan.

2. Pastikan buang logo / stiker parti2 bukan BN. Kalau cantet tepek stiker UMNO / KIMMA / PERKASA. Kalau boleh buang sekali tanda2 sujud di dahi bagi mengelakkan polis cap anda ustaz paserta demo.

3. Pastikan baju parti / Unit Amal / BERSIH tidak boleh dijumpai oleh polis dalam setiap kali roadblock.

4. Updated lokasi roadblock di FB BERSIH sejak 8/7 itu. Jadi seluruh Malaysia akan boleh merujuk maklumat itu dalam merancang perjalanan mereka.

5. Organize satu port di mana orang berkumpul dan bertukar penumpang untuk menjadikan 1 kereta terdapat pelbagai bangsa di dalamnya.
Read more »

Tiada ulasan: