Selasa, 10 Mei 2011

AdukaTaruna

AdukaTaruna


Tempahan baju Muktamar PAS.

Posted: 10 May 2011 01:33 AM PDT

Oleh : AdukaTaruna

Salam 1 Israel.

Kepada PAS Kawasan yang nak tempah baju, print PAS Terengganu misalnya, untuk dipakai sempena Muktamar ni, boleh la gua mengofferkan kepada lu orang. Nak tempah kena skang la. Supaya ada masa nak settlekan. Kalau seminggu dua baru nak tempah, mampos bang. Doraemon pun tak bleh buat.

So, minggu ni gua bz sket. Siapkan tempahan. Nak tahu harga, sila email gua atau msg gua di FB. Ni antara kerja-kerja gua sebelum menyaksikan Man U tersungkur di kuku cekam Messi. Harap bro Abidal sihat untuk main. Kita tgk Evra dengan Abidal tunjukkan siapa layak main untuk France.

Kalah Barca di tangan Pakcik Fergusen, gua bogel depan KB Mall.







Tiada ulasan: