Rabu, 6 April 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Pengarah filem Razak Mohaideen yakin dalam video seks itu adalah Anwar Ibrahim!(apa cerita pengarah filem ni?ohbule.com)

Posted: 06 Apr 2011 10:27 PM PDT

sila baca berita harian hari ini punya..

seorang pengarah filem yg dirahsiakan namanya..

menyatakan bahawa faktor penataan cahaya..lensa kamera..boleh menyebabkan seseorang di dalam rakaman nampak berbeza daripada asalnya..

harharhar..

pengarah filem mana ni??

kononnya lensa untuk gambar 4:3 dan 16:9 adalah..orng yg tak kurus akan kelihatan gempal..

harharhar...

pengarah filem mana ni??

maknanya rosmah tu kurus..tv aku kan widescreen..tu yg tk pasal gemuk gedempul dalam tv..

najib pun kurus tinggi.....dah masuk tv widescreen tu yg jadi kembung ke perut..

rosmah mansor dan najib hitam sebenarnya...dah ada penataan cahaya tulah yg buatkan diorang putih..

apalah..

ni sapa pengarah filem ni??

fia mengarah filem mana??

mami jarum ka?sembilu ka??aku masih dara ka??zombie kampung pisang ka?? lagi-lagi senario ka???

sume kata raut muka anwar dalam video tu panjang..maknanya video tu kalau di 4:3kan bertambah panjang la ye??

tetek anwar yg menggelebeh dalam video tu sebanarnya tegang dan tegap la ye??

jalan kengkang pun leh jadi tk kengkang???

harharhar.....

amoi tu pun badan dia tk la sedap kalau cam tu..kuruih biasa je la..cam sorang makwe aku kat kampus ni...

harharhar...

pedehal??

ini mcm kena tanya sama david teo..mau bue flem..

(aku tulis je tajuk razak mohaideen..tak tau la aku pengarah lain kan..)

Tiada ulasan: