Isnin, 4 April 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Pelakon popular manakah yang melanggar kontrak dengan Menteri Dalam Negeri?(terlates daripada pakcik2 polis)

Posted: 04 Apr 2011 04:49 AM PDT

adooooooooi...

pakcik mahaza bikin aku jeles....

bg link gamba tiz ngn jantan lain..

apo la pakcik..aku jeles terus aku tanggalkan gamba tiz kat blog aku...

sedey tau..

dah la aku baru lepas jawab exam..law of contract..

15 menet kepala aku jam.....

bukan yg sapu roti tu la ngok....adeh..

susah betul....first2 exam aku law kt unisti..ala2 malam pengantin gitu..

cukop memeritkan..cukup padat..cukup swing..cukup mcm2 lg...poning den wei...

pening2 pun tadi ada awek tegur aku..ilang pening..

yahooooooooooooooooooo

tk pa..nnti mood aku baik nnti aku letak balik gamba tiz..pedulik ape aku??

harharhar...

lusa law of tort plak...adooooooooooooooooooooooooooooooooooi..ni lg satu aku kureng ni....

Tiada ulasan: