Jumaat, 1 April 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Ummi Hafilda pernah jadi GRO kelas atasan(sumber blog bekas sahabat baik Ummi Hafilda,Rohani Jalil)(EKSEKELUSIF)

Posted: 01 Apr 2011 11:11 PM PDT

lawa la konon dressing cam tu??lawa lg tiz zaqyah makwe aku..hehehe

yo smua..

hari ni berita harian tak de cite best untuk aku tibai..

harharhar..

berdasarkan kepada tajuk....

ummi hafilda adalah gro..

ye..

G undik R ahimi O sman..

skang ni pi mana2 berkepit je dua eko manusia ni..

harharhar...

ummi hafilda jngn marah eh..

pi buat ujian dna..betulke adik azmin ali??

harharhar...

jangan saman aaaaaaaaaaaa..tak dak duit pun aku ni..laptop je yg ada...harharhar

henfon pun ehsan kakak aku bg pinjam....(adik beradik aku mmg kedekut)

Tudia,Ustazah Mashitah berpoco-poco,gambar kantoi semasa majlis wanita UMNO Kedah!!!(dapat emel dari makwe aku orng Kedah)

Posted: 01 Apr 2011 12:03 AM PDT

sila baca berita harian hari ini...

mashitah cakap..

tarian poco2 boleh diamalkan selagi tidak melanggar syarak..ada unsur pemujaan dan bla bla bal..

ya..baru2 ini..digemparkan apabila mufti perak bernai mengisukan fatwa..

poco2 itu haram..caya lah..

pandangan aku..yg langgar syarak tu bukannya ada unsur2 pemujaan..dan aku pasti yg menari pun tk de niat nk mengsyirikkan Allah..cuma niat nk menggedik..

haaaaaaaaa...ini dia yg langgar hukum syarak..

dok berjoget depan jantan..campur laki pompuan..

pakai sure track suit ketat2...nampak la susuk ponggong yg mantap..kalau mantap cam tiz zaqyah tak pe..aku suke..ini body cam rosmah si mak badak..itu korang yg ske..

harharhar..

dah tu..nk senam2 je la..dok sekali ngn muzik buat apa??kalau stakat muzik kompang tu aku tk tau la kot..ini lagu yg dimainkan lagu dangdut...

bila plak poco2 main lagu rabbani ke hijjaz ke raihan???

haaaaaaaaaa ahahaha..

ini yg langgar hukum syarak..

ini ustazah mana perasan..sbb dia tk penah poco2..ustaza mashitah ni kan alim...

pigirah..alim2 pun..

meh aku nk tanya dia..

ustazah2..

apakah hukumnya bini orng pakai lipstik merah dan pakai bedak tebal2 apabila bekerja diluar sebagai seorang menteri???

harharhar..jawab ustazah jngn tk jawab.sapa2 yg ada link ngn mak cik ni sila sampaikan soalan ini....ini amanah ni..amanah saham 1malaysia..harharhar...

apa2 pun..buat orng perak..kalau dah mufti isukan cam tu...patuh je la..tk yah nk bangkang2...takyah nk keluarkan pendapat sndiri secara terbuka..sbb apa..korang boleh didakwa..ini nasihat aku sbagai orng belajar bab2 undang2 ni..tu je la..

nk persoalkan boleh..tapi secara senyap2..private..tu je la...

skarang aku nk tanya lg..

ummi hafilda yg bersumpah2 tu dia patuh hukum syarak tk??

kita kena mintak penjelasan ustazah mashitah..

dah la muka tegang semacam..mcm pakai botox je..dah tu pakai tudung cam datin..nk replace rosmah ke??

nak heran apa??adik beradik azwan ali patah2 dan azmin ali..

harharhar...

ini isu yg blogger2 pundek tak berani cerita...

ini langgar hukum syarak ke tidak???

suruh rahim tambi chick rogol karang baru tau..

harharhar

ah??mana gambar???mane ada gambar..tipu la..mashitah kan alim..mana ada poco2..

Tiada ulasan: