Rabu, 20 April 2011

Kami Sokong Tokguru

Kami Sokong Tokguru


Humban Dia Ke Dalam Lubang Jamban !

Posted: 20 Apr 2011 07:47 PM PDT

Isu Semasa
Assalamualaikum dan salam blogger,
kenapa sampai jadi macam ni,kenapa makin bercelaru dan teruk orang-orang politik di malaysia sekarang,menggunakan bahan lucah untuk berkempen,
kau selak kain aku aku selak kain kau balik,memburuk-burukkan peribadi.
Fikir secara waras,tak malukah pada anak-anak kita?
Inikah contoh yang kita nak bagi pada anak-anak kita?

SHAH ALAM – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dicabar mengangkat sumpah laknat kerana menafikan kebenaran rakaman video aksi seks didakwa melibatkan pemimpin pembangkang.
http://www.sinarharian.com.my/

-ijoks2009-
Tak kira siapapun dia,dan dari parti manapun dia,ahli politik macam ni perlu dihumban kedalam lubang jamban.Biar dia tahu rakyat dah muak dengan perangai kebudak-budakkan dia.



Cari N3 lama-lama disini

Perutusan Khas Mursyidul Am PAS

Posted: 20 Apr 2011 09:19 AM PDT

Minda Tokguru

Saya diminta oleh pihak media untuk memberikan respon terhadap kenyataan seorang pakar perlembagaan, Dr Abdul Aziz Bari agar Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi bin Awang ditukar ekoran kekalahan PAS di Terengganu pada tahun 2004 dan juga kekalahan PAS di dalam siri beberapa pilihanraya kecil kebelakangan ini termasuk juga kegagalan PAS merebut sebarang kerusi di dalam pilihanraya negeri Sarawak yang lalu.

Pertama saya ingin menyatakan bahawa Dr Abdul Aziz Bari selaku seorang warganegara Malaysia yang layak untuk mengundi berhak untuk mengeluarkan pandangan beliau terhadap PAS. Ini kerana PAS selaku parti yang bertanding di dalam pilihanraya memerlukan undi daripada rakyat dan bukan hanya sekadar undi ahli-ahlinya sahaja untuk menang di dalam pilihanraya. Justeru, ini merupakan hak Dr Abdul Aziz Bari untuk mengeluarkan pandangan beliau. Selebihnya, terserahlah kepada ahli-ahli PAS untuk membuat penilaian dan keputusan yang terbaik.

Namun, perlu saya ingatkan, PAS mempunyai kaedah-kaedahnya yang tersendiri untuk memilih pemimpin. Menukar pemimpin semata-mata kerana kalah dalam pilihanraya adalah satu langkah yang kurang tepat. Ini kerana belum tentu jika individu lain dipilih, PAS boleh menang pilihanraya. Sememangnya memenangi pilihanraya ialah satu perkara yang dikehendaki, namun kegagalan untuk menang dalam pilihanraya bukan sahaja berlaku hari ini, bahkan ia telah berlaku semenjak PAS ditubuhkan lagi. Hakikatnya, kekalahan dan kemenangan sentiasa silih berganti dalam perjuangan PAS. Jika hanya kerana mengalami kekalahan, PAS mahu menukar pemimpin, apa kata jika PAS terus kalah apabila pemimpin ditukar? Adakah pada masa itu sekali lagi pemimpin akan ditukar? Pada saya, menukar pemimpin hanyalah apabila jika pemimpin tersebut melanggar syariat Allah SWT.

Sekian, wassalam.

YAB Tuan Guru Dato Bentara Setia Haji Nik Abdul Aziz bin Nik Mat,

Al-Mursyidul Am PAS merangkap Menteri Besar Kelantan Darul Naim.

Bertarikh : 20 April 2011 M / 17 Jamadil Awal 1432 H



Cari N3 lama-lama disini

Kenapa Kira undi,selalu Blackout?

Posted: 20 Apr 2011 06:39 AM PDT

Isu Semasa


Assalamualaikum dan salam blogger,samaada anda perasan atau tidak,perkara ini sering sangat berlaku apabila ada saja kawasan -kawasan panas dalam setiap pilihanraya.Benda ni didedahkan oleh seorang blogger pakatan addin77.blogspot.com

Ini adalah info yang kami terima dari beberapa sumber yang berada di tempat kejadian sewaktu proses pengiraaan undi dijalankan. Kalau dilihat dari info diatas, kelihatan SPR memang menipu terhadap undian di Miri.Kami nak tanya, mengapa selalu sangat berlaku blackout sewaktu pengiraan undi dijalankan? Dah macam resam pula kejadian blackout ini. Dan yang paling menghairankan, bagaimana pula dengan undi pos yang hanya sekadar 500+, boleh merosakkan majoriti calon PKR yang sedang mendahului 1000+ majoriti sewaktu pengiraan kotak undi terakhir?

Fikir logiklah nak kira undi dalam stadium sewaktu blackout.SPR,oh SPR. Kalau dah blackout tu, apa kata berhenti mengira undi sehinggalah masalah blackout tu dah selesai.Tak ada lah nampak SPR tidak berlaku adil.
Baca lagi disini
Cari N3 lama-lama disini

Video Seks VS Novel Lucah

Posted: 20 Apr 2011 02:28 AM PDT

Isu Semasa

DIKHABARKAN bahawa penulis kontroversi, Mutalib M.D akan menerbitkan sebuah buku terbaru berhubung Skandal Seks seorang Menteri Kabinet Malaysia dan kini masih berada di luar negara mengumpul bukti dan alibi sensasi.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada buku tersebut mencerita Skandal Seks Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Utama Mohd Rais Yatim yang melibatkan Pembantu Rumah Tangga (PRT), Robengah, atau tokoh lain. Kisah Rais disebarkan secara meluas di Sabahkini.net sehingga Rais bertindak memfailkan saman pada 10 Februari lalu.

Kelmarin, Peguam Rais, Norhani Nordin mewakili plaintif memberitahu pemberita, pengurusan kes itu akan didengar pada 6 Mei ini, namun ketika dihubungi melalui email, Mutalib menyatakan beliau tidak mempedulikan saman yang difailkan Rais kerana tidak mahu mengganggu siasatan polis dan menyalahgunakan prosiding mahkamah.

"Beban bukti terletak pada Rais kerana beliau harus membuktikan kepada mahkamah bahawa beliau tidak merogol Robengah sebagaimana yang didakwa Robengah kepada Koresponden Jakarta Post, Migrant Care dan Tenaganita. Saya hanya melaporkan apa yang dinyatakan oleh mangsa dan keluarganya dan rakyat Malaysia yang mahukan kebenaran. Apakah Rais mahu menembak pembawa berita?," tanya Mutalib dalam emailnya.


baca lagi disini 

-ijoks2009-

Politik Malaysia makin parah,semakin tidak terkawal dan semakin kotor.Macammana nasib anak-anak cucu kita nanti.BN memang terkenal dengan politik kotor dan lucah jangan pula pembangkang terikut-ikut dengan rentak yang sama.rakyat sedang menilai..Menegur orang yang zalim memang satu kewajibantapi caranya juga mestilah tidak bercanggah dengan akhlak Islam.
saya pernah baca siri pendedahan berani dalam sabahkini.net itu ,pendapat saya novel Shit karya prof Shahnon Ahmad lebih berlapik bahasanya dari apa yang saya baca di sabahkini.

Cari N3 lama-lama disini

Tiada ulasan: