Selasa, 26 April 2011

Era Pasca

Era Pasca


TAK ABIS LAGI UMI DARA NIH....

Posted: 26 Apr 2011 02:02 AM PDT

UDAH2 LER G KAWEN DENGAN ADUN PERLABUHAN KLANG TU... DIA PUN BARU LEPAS CERAI...

Ahli perniagaan Ummi Hafilda Ali hari ini memfailkan semula saman fitnah RM100 juta terhadap bekas rakan perniagaannya dan pengendali laman berita Malaysiakini, yang telah dibatalkan Mahkamah Tinggi 13 April lepas.


Ummi Hafilda, 43, memfailkan saman itu melalui Tetuan Sahrihan & Hamdan di Mahkamah Tinggi Sivil dengan menamakan Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda sebagai defendan pertama dan Mkini Dotcom Sdn Bhd yang menyelenggarakan laman berita Malaysiakini sebagai defendan kedua.
Read more »

SURAT BUKTI UMNO PUCHONG GADAI TANAH REZAB!!

Posted: 25 Apr 2011 08:40 PM PDT

SAYFOOL PEMBOHONG TEGAR! KETAHUILAH...

Posted: 25 Apr 2011 05:17 AM PDT

Peguam Anwar, Sankara Nair hari ini membongkar beberapa kepincangan kes pendakwa raya dalam hujah penggulungannya di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Menurut Sankara, ia menjadi alasan kukuh bahawa kejadian liwat yang didakwa Saiful sebenarnya tidak pernah berlaku.

Pertama, Sankara mempersoalkan kenapa polis hanya menjumpai sehelai sahaja rambut Anwar Ibrahim di ruang tamu di unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara sedang kan manusia secara purata mengalami keguguran hampir 100 helai bulu daripada badan mereka setiap hari.


"Manusia keguguran 100 helai rambut secara purata setiap hari. Tetapi kenapa polis hanya menjumpai sehelai sahaja bulu dari tubuh Anwar di ruang tamu unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara," kata Sankara.
Read more »

Tiada ulasan: