Isnin, 21 Mac 2011

SharpShooter

SharpShooter


Tumpuan kita kes Rais rogol amah bukan injuksi

Posted: 21 Mar 2011 12:03 AM PDT

Setelah berbincang dengan peguam sebelum ini, kita setuju untuk keluarkan artikal hei Pak Menteri..mana mau lari.. kerana itu bukanlah artilkal sharpshooter tetapi ia adalah artikal dari harakahdaily.

Sebab itu kita ambil keputusan jangan buang masa tentang kes injuksi tersebut sebab ianya bukan artikal sharpshooter tetapi kita bersedia untuk melawan habis-habisan kes saman malu Rais Yatim.

Tumpuan kita adalah kes yang lebih besar iaitu kes Rais rogol amah.

Kita telah cukup bersedia dan sampai ketikanya nanti kita akan dedahkan segala bukti dan dokumen serta kita akan tampilkan saksi-saksi untuk membuktikan bahawa kes rogol memang benar berlaku.

Di waktu itu, kita akan tengok..siapa yang akan lari..hahaha

Ini adalah sebagai usaha terdesak umno untuk menyekat kebebasan media internet dan untuk menakutkan blogger-blogger pro Pakatan Rakyat.

Yakinlah..wamakaru wamakar Allah.. waAllahukhairunmakirin..

Lawan tetap lawan

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Peguam Rais kemalangan

Posted: 20 Mar 2011 06:32 PM PDT

Setibanya dalam bilik Mahkamah Jalan Duta, tingkat 5, Sharpshooter difahamkan oleh peguam bahawa peguam yang sepatutnya mewakili Rais Yatim terlibat dalam kemalangan.

Kini sedang menanti peguam lain yang akan mewakili Rais Yatim.

Berita lanjut akan menyusul..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Ke Mahkamah Jalan Duta kes Rais rogol amah

Posted: 20 Mar 2011 05:11 PM PDT

Pagi ini seawal jam 7.45 dari Seremban bertolak ke Mahkamah Jalan Duta bersama Chegubard, Dio Sani, Zam, Plattop dan John Keting.

Pagi ini sebutan kes saman Pak Menteri rogol amah di Mahkamah Jalan Duta.

Sharpshooter diwakili oleh peguam William & Co. YB William merupakan Ahli Parlimen Selayang dan juga Bendahari Parti Keadilan Rakyat.

Berita lanjut akan menyusul..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Sharpshooter ceramah di Rembau

Posted: 20 Mar 2011 07:55 AM PDT

Sharpshooter diberi peluang untuk berucap di Kg Selemak, Rembau bersama Chegubard, Dato' Fauzi A.Rahman (Pengerusi MPN Keadilan Pahang), YB Taufik (Adun Paroi) dan Mat Sabu.

Esok pagi jam 8.30 sharpshooter akan hadir di Mahkamah Jalan Duta bersama Chegubard untuk sebutan kes saman Pak Menteri mana mau lari...

Ramai yang bertanya mengapa sharpshooter yang disaman sedangkan artikal tersebut adalah dari harakahdaily. Ini jelas adalah cubaan untuk menyekat kebebasan media internet dan menakutkan blogger pro Pakatan Rakyat.

Penangkapan blogger Hanief dua hari lalu juga adalah sebahagian dari usaha untuk menakutkan dan melumpuhkan blogger pro Pakatan Rakyat.

Kepada semua blogger pro Pakatan Rakyat, usah gentar dan takut dengan sang penguasa yang zalim, lagi diugut lagi lawan..lagi ditangkap lagi lawan..usah takut kepada regim tetapi takutlah pada Allah.

Gambar ehsan dari edyesdotcom..

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan: