Rabu, 23 Mac 2011

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


Pak Janggut fiaraun malaun besar kulim ....Mana Mau Lari Haaaaa....!!!!

Posted: 23 Mar 2011 09:08 AM PDT



Zul Kulim kata "Meskipun enggan memberikan jawapan samada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah jelas 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan."

Itulah ungkapan ayat daripada Zul Nordin Kulim Bandar Bahru.... kah..kah...kah...., sekarang ini di manakah Zul Nordin si keparat haramjadah tu.... sudah menyorok kat semak mana haaaa....., mangkuk ayun punya pak lebai. Tunjuk lagak alim dengan kopiah dengan hadis, ayat quran itu ini... rupa-rupanya pak lebai fitnah...

Weiiii.... pak janggut.. tu dah ramai orang dok menyumpah luuu....

Esok lusa pasti biawak kulim ni akan spin, mengatakan tersilap sangka bahawa rupa dalam gambar tu macam anwar brahim... lantas memohon maaf... itu jer... kes selesai..., itupun kalau dia ada hati nak mohon maaf.

the T team..3 stoges...tokeh besar konspirasi video lucah ...memerlukan pelakun purno sepenuh atau separuh masa.....!!!!

Posted: 23 Mar 2011 09:03 AM PDT



JIKA ADA SESIAPA YANG BERMINAT KE SESI TEMUDUGA DAN UJI BAKAT MENJADI LELAKI PURNO  PERUT BOROI SEPERTI MALAUN DI ATAS INI...SILA HADIR DI HOTEL SERI CARCOSA KUALA LUMPUR...

DATANG DENGAN SECARA DIAM-DIAM,,, JANGAN HEBOH-HEBOH, DAN BERTEMU DENGAN WAJAH-WAJAH DI BAWAH INI...



dah terboroi skandal....menteri pondan nie masih mau tunjuk lagak

Posted: 23 Mar 2011 08:48 AM PDT

video: Hishammuddin akan saman Anwar jika terus kaitkan beliau dan polis



Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein akan mempertimbangkan tindakan undang-undang terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim jika terus mengaitkan beliau dan polis dalam video seks yang ditayangkan kepada wartawan di Carcosa Seri Negara, dua hari lalu.

Beliau berkata, dakwaan Anwar bahawa polis dan beliau adalah dalang di sebalik penayangan video yang membabitkan seorang pemimpin utama pembangkang itu sudah menjatuhkan maruah dan nama baik polis.

"Saya sebagai menteri yang bertanggungjawab rasa berhak untuk menjaga maruah Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan jika dia (Anwar) terus mengaitkan ini (penayangan video) adalah satu konspirasi, saya akan pertimbang untuk menyaman dia.

"Perkara ini (saman) sedang dikaji peguam saya... ia bukan untuk saya semata-mata tetapi untuk pastikan integriti polis dilindungi. Isu sama ada ia konspirasi atau tidak bukan perkara utama tapi sama ada ia berlaku atau tidak kita akan siasat mengikut peruntukan yang ada," katanya kepada pemberita di Lobi Parlimen di sini hari ini.

Anwar dalam laporan beberapa akhbar dua hari lalu menuduh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, Hishammuddin dan polis terbabit dalam pendedahan rakaman video seks kononnya beliau mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita tidak dikenali di sebuah hotel di ibu negara bulan lalu.

Najib dan Hishammuddin kemudian menafikan pembabitan mereka dalam rakaman berkenaan semalam manakala Anwar membuat laporan polis berhubung penyebaran video itu pada hari yang sama.

Hishammuddin berkata, jika dakwaan Anwar itu benar, beliau disaran supaya mengemukakan bukti dan membuat laporan polis supaya perkara itu dapat disiasat.

"Apa jua anda (Anwar) ingin dakwa, buktikanlah, saya tak sembunyi apa-apa," katanya.

Beliau berkata, apa yang didakwa Ketua Pembangkang itu bahawa rakaman video yang membabitkan dirinya sebagai watak utama adalah satu konspirasi dilihat satu cara untuk mengelak daripada kebenaran. - BERNAMA


Hak saya pertahankan polis, kata Hisham

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein hari ini tampil mempertahankan pasukan polis, dengan mencabar pembangkang membuktikan bahawa polis bersubahat dalam dakwaan skandal seks terbaru terhadap ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau menyangkal dakwaan bahawa tayangan video seks kontroversi itu sebagai satu permulaan kepada ulangan kepada perbicaraan liwat pertama terhadap Anwar dalam 1998, dengan menegaskan bahawa dakwaan konspirasi oleh pembangkang itu, hanya untuk mengalih perhatian bagi mengaburi kebenaran.

Kali ini, tegasnya, beliau tidak akan duduk diam membiarkan mereka mempolitikkan isu tersebut.

Bercakap dalam satu sidang akhbar hari ini, Hishammuddin menegaskan bahawa beliau mempunyai hak untuk mempertahankan integriti pasukan polis.

Hishammuddin berkata, semua putarbelit itu adalah untuk mencemarkan imejnya apabila ada pihak mendakwa "DNA ialah satu konspirasi, Saiful satu konspirasi, video (seks) satu konspirasi" - merujuk kepada perbicaraan kes tuduhan liwat terhadap Anwar yang sedang berjalan sekarang.

Oleh itu, beliau mencabar semua pihak yang menuding jari kepada beliau dan pasukan polis, supaya membuktikannya.

Semalam, peguam Anwar - Sankara Nair - berkata dalam satu kenyataan bahawa pelanggannya mempunyai hak untuk mengandaikan 'polis bersubahat' dalam tayangan video seks tersebut.

Katanya, langkah Anwar membuat laporan polis semalam, mungkin digunakan sebagai asas untuk menangkap dan mendakwa beliau (Anwar), seperti yang berlaku pada 1998, dalam kes pertama liwat terhadapnya. -



Amat keterlaluan bagi seorang Menteri Dalam Negeri yang masih angkuh dan tidak mahu mengakui kesalahan yang dilakukan oleh Polis Di Raja Malaysia.

Mengapa polis tidak bertindak menghalang pihak terbabit menyiarkan video seks yang ternyata menyalahi undang-undang?

Mengapa tiada tahanan, tiada tangkapan dibuat terhadap mereka yang terlibat sekalipun laporan polis telah dibuat oleh Anwar?

Mengapa Hishamuddin begitu cepat membela polis sedangkan siasatan belum dilakukan samada polis terlibat atau tidak?

Anda begitu pantas bertindak jika yang melakukan itu adalah dari Pakatan Rakyat tetapi terhegeh-hegeh malah lansung tidak bertindak apa-apa apabila ianya dilakukan oleh pemimpin-pemimpin UMNO BN.

Jika kamu menyatakan kamu ada hak untuk pertahankan polis, kami rakyat menyatakan kami ada hak untuk pertahankan kebenaran dan keadilan.

Kami ada Tuhan untuk kami berlindung dan bermohon, (bukan sekadar Suruhanjaya), agar Allah mendedahkan siapa kamu sebenarnya, dan mendedahkan segala konspirasi ini.

tak payah nak temberang la nazri dan rais ooiii.....ko orang dan UMNO pukimak memang macam tu....dah kantoi...tak kan nak mengaku pulak...rakyat bukan bodoh tau...!!!

Posted: 23 Mar 2011 08:41 AM PDT

Video seks: Jangan kaitkan pengakuan tiga 'Datuk T' dengan Umno




Pemimpin-pemimpin Umno menjauhkan diri mereka selepas Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik bersama dua yang lain mendakwa mereka adalah "Datuk T" — bertanggungjawab atas pendedahan rakaman video seks, yang mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim mengadakan hubungan seks dengan pelacur.

"Kami parti dengan tiga juta orang ahli, jika seorang atau dua menggunakan hak mereka untuk memawa perkara ini, tiada apa yang kami boleh lakukan," kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz (gambar) ketika ditemui di bangunan Parlimen hari ini.

"Mereka melakukan atas kapasiti sebagai individu tanpa pengetahuan kami. Umno tidak mahu dikaitkan dengan ini (pendedahan ini)," kata Ahli Parlimen Padang Rengas.

Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Rais Yatim berkata perkara itu adalah soal kesalahan jenayah dan tidak harus dibuat tuduhan sembarangan.

"Ia mesti disiasat oleh polis dan Peguam Negara. Siasatan adalah untuk memastikan tiada nama atau parti diheret ke dalam isu ini dan fitnah," kata Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan ini.

Beliau juga meminta ketiga-tiga lelaki berkenaan agar membuat aduan polis agar siasatan boleh dijalankan mengikut undang-undang negara.

Misteri di sebalik "Datuk T" yang mengemparkan negara dengan pendedahan sebuah klip video hitam putih yang memaparkan aksi seks seorang pemimpin pembangkang, terjawab hari ini.

Datuk Shazryl Eskay Abdullah, seorang ahli perniagaan, mengaku bahawa beliaulah yang menunjukkan video itu kepada media terpilih di Carcosa Seri Negara dua hari lepas.

Pendedahan itu dibuat pada satu sidang media bersama Rahim Thamby di sebuah hotel di sini petang ini.

Shazryl juga mendedahkan bahawa "Datuk T" sebenarnya bermakna "trio" iaitu beliau sendiri, Rahim dan Bendahari Perkasa Datuk Shuib Lazim, yang tidak hadir pada persidangan akhbar itu.

Shazryl dan Rahim mengulangi pendirian "Datuk T" bahawa mereka mahu sebuah suruhanjaya diraja ditubuhkan bagi menentukan kesahihan video tersebut untuk membuktikan pelaku seks dalam rakaman itu adalah seorang pemimpin pembangkang.

Dalam pada itu, Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali berkata Shuib telah menjelaskan kepadanya bahawa beliau hanya dijemput oleh Abdul Rahim dan bertindak atas kemahuan sendiri.

"Jika perkara itu dibangkitkan dalam mesyuarat majlis eksekutif akan datang, maka kami akan membincangkan. Sebenarnya beliau ada tanya pada saya banyak kali mahu meletakkan jawatan sebagai bendahari (Perkasa),' kata Ahli Parlimen Pasir Mas ini ketika ditanya sama ada Perkasa akan mengambil tindakan ke atas Shuib.

Ibrahim menambah untuk berlaku adil kepada Shuib dan Anwar, perkara itu harus disiasat oleh suruhanjaya diraja.

"Anwar telah dituduh tetapi belum ada bukti lagi. Tetapi jika Shuib dan yang lain mendakwa benar, maka mereka harus dihargai kerana mendedahkan kebenaran," katanya lagi. -TMI


'Jangan bunuh Datuk T si pembawa berita'

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Nazri Abdul Aziz dilihat tampil mempertahankan lelaki misteri 'Datuk T' yang menayangkan video seks yang didakwa melibatkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Ada pepatah menyebut, jangan bunuh pembawa berita," katanya merujuk kepada banyak persoalan berkaitan kesan undang-undang terhadap pihak yang menganjurkan "tayangan meletup" itu semalam.

"Jadi jangan bangkitkan isu yang bukan pokok. Pembangkang selalu mendakwa ini semua kerja BN... kamu ada masalah dalam parti sendiri, selesaikanlah," katanya kepada pemberita di pejabatnya di bangunan Parlimen hari ini.

Katanya, dengan mengatakan BN mengambil tindakan sebegitu, ia sebenarnya menggambarkan apa yang boleh dilakukan pembangkang.

Daripada memberikan masa kepada ahli politik bagi membersihkan dirinya, Nazri mendesak 'Datuk T' segera membuat laporan polis berhubung perkara itu.

Mengulas penayangan video seks itu di sebuah hotel semalam, menteri yang bertanggungjawab dalam bidang undang-undang itu berkata bukanlah sesuatu yang salah untuk pihak di belakang semua itu menunjukkan video kepada wartawan dan penyunting.

"Kamu beritahu saya apa yang salah. Semua kata ia bertentangan dengan undang-undang, tetapi beritahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang maklum patut datang ke depan untuk maklumkan kepada kita," katanya.



Semalam, Nazri beriya-iya mempertahankan Datuk T menyiarkan video lucah yang kononnya dilakukan oleh Anwar.

"Kamu beritahu saya apa yang salah. Semua kata ia bertentangan dengan undang-undang, tetapi beritahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang maklum patut datang ke depan untuk maklumkan kepada kita," katanya.

Sekarang apabila "Datuk T" dah dedahkan, Nazri berpusing menyatakan "Jangan kaitkan pengakuan tiga 'Datuk T' dengan Umno".

"Mereka melakukan atas kapasiti sebagai individu tanpa pengetahuan kami. Umno tidak mahu dikaitkan dengan ini (pendedahan ini)," kata Ahli Parlimen Padang Rengas.


Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Rais Yatim berkata perkara itu adalah soal kesalahan jenayah dan tidak harus dibuat tuduhan sembarangan.

"Ia mesti disiasat oleh polis dan Peguam Negara. Siasatan adalah untuk memastikan tiada nama atau parti diheret ke dalam isu ini dan fitnah," kata Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan ini.

hebat Rais, meminta kes itu disiasat polis dan Peguam Negara. Bagus, demi untuk tegakkan kebenaran dan keadilan.

Tetapi kes Menteri Rogol Amah yang laporan polis dah dibuat oleh Solidariti Anak Muda tak minta ke polis dan Peguam Negara siasat supaya yang terlibat itu di bawa ke muka pengadilan?


gb

budaya UMNO dalam PAS....PAS bakal jahanam di kerjakan setan kecil dalam Majlis Syura Ulama PAS jika di biarkan...!!!

Posted: 23 Mar 2011 05:28 AM PDT

Konspirasi Memfitnah Pimpinan PAS oleh SU Majlis Syura Ulama PAS

Ikuti pendedahan dari ZainulFaqar berikutan peristiwa yang berlaku di Ireland yang melibatkan seorang yang bernama Abdul Kadir yang mengaku sebagai SU Majlis Syura Ulama PAS.

Fitnah kononnya wujud mereka yang tidak wala' pada Presiden dan wala kepada IRC dilontarkan kepada pimpinan PAS yang menentang agenda PERPADUANG dalam PAS. Pimpinan2 ini dicop anti ulama kerana mereka tidak sanggup melihat PAS dilacurkan untuk kepentingan UMNO demi balasan dan habuan dunia yang sebegitu besar.

Sepatutnya Abdul KAdir ni persoalkan dimana Ustaz NAsa boleh dapat wang sebegitu banyak untuk beli kereta mewah dan rumah banglo. Apakah income Ustaz NAsa sehingga mampu sponsor pembedahan Ustaz HArun Din di Sans Franscisco tempohari(mengikut maklumat yang Tulang Besi dapat).

Formulanya mudah: Sesiapa yang menentang Kerajaang Perpaduang, dia tidak wala' dan membawa agenda JIM.

Inilah cakap2 orang macam Din Ayam@ UstazZaharuddin yang ditolak di Kawasan Subang. Ini semua cakap budak2 dalam PAS yang baru setahun jagung mengenali PAS.

Nak cakap pasal wala', maksud wala' pun tak reti.

Kalau betul nak persoal wala', cuba persoal mengapa Tuang Guru Haji Hadi Awang menyertai komplot menjatuhkan Dato Asri sebagai YDP Agung PAS dahulu?





Muktamar: Abdul Kadir wajar dihizbah kerana fitnah pimpinan tertinggi jamaah di Ireland!


Abdul Kadir (berjambang) ini wajar dirujuk kepada Jawatankuasa Disiplin PAS Pusat kerana mengfitnah pimpinan tertinggi jamaah di Ireland pada 25 Disember 2010.

Eksklusif | Seperti sebelum ini, beberapa Ahli Jawatankuasa PAS Pusat difitnah lagi sebagai "agen JIM dalam PAS" oleh kakitangan parti Islam itu sendiri demi menempuhi musim persaingan di Muktamar 2011 yang dijangka pada Jun depan.

Dr Dzulkifly Ahmad (Ahli Parlimen Kuala Selangor), Dr Mujahid Yusof Rawa (Ahli Parlimen Parit Buntar) Hanipa Maidin (Peguam PAS) antara yang difitnah ketika PAS sedang giat mengembangkan pengaruh dakwahnya di United Kingdom.

Kita tentu tidak lupa, peristiwa yang menjadi kebanggaan kita semua – iaitu Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang melancarkan PAS Representatif Council (PRC) of UK and Eire di Manchester Conference Center, Manchester, United Kingdom.

Harakahdaily pada 26 Disember melaporkan, delegasi itu turut disertai oleh Naib Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, Setiausaha Politik bagi Presiden PAS Dr Ahmad Samsuri Mokhtar serta Pengerusi PRC Jupri Bade sendiri.

Namun, sumber dari Manchester sendiri memberitahu bahawa Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat Ustaz Azman Shapawi dan Pegawai Penyelidik di Dewan Ulama PAS Pusat (DUPP) Sheikh Abdul Kadir al-Jofri turut menyertai delegasi tersebut menggunakan duit Harakah seperti pimpinan PAS Pusat yang lain.

Azman dan Abdul Kadir tidak menyertai perlancaran PRC di Manchester, sebaliknya kedua-dua mereka telah dicaturkan oleh Pengarah Lajnah Mahasiswa Luar Negara DPPP yang dipengerusikan oleh "Menantu Presiden" Ustaz Zaharuddin Mohamad aka Din Ayam untuk menghadiri dua tamrin mahasiswa di Ireland – (1)Tamrin Tahun Akhir dan (2)Tamrin Ahli.

Kuliah tamrin di sampaikan secara serentak berselang-seli demi menjimatkan masa masing-masing.

Dalam tamrin tersebut, Abdul Kadir bukan sahaja mengaku dirinya sebagai Setiausaha Majlis Syura Ulama (harap PAS siasat mamat misteri ini), bahkan secara terang-terangan mengfitnah Dr Dzulkifly, Dr Mujahid dan Hanipa Maidin sehingga mendorong seorang peserta bangkit mempersoal setiap kenyataannya itu.

Abdul Kadir melakukan fitnah ke atas pemimpin PAS Pusat ketika menyampaikan kuliah Larangan ta'adud jamaah tanpa segan silu menghina gerakan-gerakan dakwah yang lain, khususnya JIM (Islamic Representative Council yang kini dikenali sebagai JIM atau terbaru IKRAM).

"Takkan nta semua tak tahu siapa pemimpin pusat yang tak wala' kepada Presiden (Abdul Hadi)…(mereka yang dimaksudkan ialah) Dr Dzulkifly, Dr Mujahid, Hanipa Maidin dan Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad (yang) walaupun bukan pimpinan IRC tapi dipergunakan oleh Dr Dzul(kifly) untuk anti ulama'.

"Mereka hanya wala' kepada IRC, mereka anti ulama dan merancang nak ambil alih jamaah PAS," balas Abdul Kadir sambil mengaku bahawa beliau ada 'dokumen sulit' Hizbul Islami Syumuliyyah (HIS).

(Lihat bersama penjelasan saya mengenai berbilang-bilang jamaah)

Abdul Kadir dicabar heret Dr Dzulkifly, Dr Mujahid, Hanipa Maidin serta Khalid Samad ke Jawatankuasa Tatatertib jika benar ada bukti mereka ini 'pengkhianat' parti.

Jangan menipu dan fitnah pimpinan tertinggi jamaah!

Abdul Kadir mengfitnah Dr Dzulkifly tidak al-wala' (setia) kepada Abdul Hadi, bahkan masih al-wala' kepada IRC serta dianggap "gunting dalam lipatan" atau "musuh dalam selimut".

Abdul Kadir turut mengfitnah Dr Mujahid sebagai 'perosak jamaah' dengan mengkritik pemimpin-pemimpin jamaah melalui karyanya yang kontroversi iaitu Menuju PAS Baru.

[Tulisan Dr Mujahid dipersoal. Namun, tulisan Ustaz Ridhwan Mohd Nor berjudul Menerjang Badai (nampak macam tulisan Fadhli Ghani) yang nyata turut mengkritik pimpinan jamaah secara terbuka hari ini, Abdul Kadir tidak pula menentang budaya itu]

Tidak cukup dengan itu, Hanipa Maidin yang terkenal menentang fikrah JIM ketika menuntut di UIAM pun difitnah sebagai 'Agen JIM dalam PAS'.

Amalan "Sang Diktator Agama" tidak wajar dianggap sebagai rahsia jamaah kerana ia adalah suatu fitnah yang nyata. Fitnah selama-lamanya tidak boleh dianggap sebagai rahsiah jamaah kerana ia suatu kebatilan. [Guna duit parti pergi terbang ke luar negara, selepas itu fitnah pemimpin jamaah]

Firman Allah s.w.t yang bermaksud:

"…fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan…" [2:191]

"Dan janganlah kamu campur adukkan yang hak dengan yang batil dan janganlah kamu sembunyikan yang hak itu, sedang kamu mengetahui." [2:42]

Sabda Rasulullah s.a.w yang bermaksud:

"Dua orang penghuni kubur sedang diazab.mereka diazab bukan kerana sesuatu yang besar. Bahkan, salah seorang disebabkan tidak menjaga diri dari kencingnya sementara seorang lagi berjalan menyebarkan fitnah". [riwayat al-Bukhari]

"Jauhilah tujuh perkara yang membinasakan. Para sahabat bertanya : apakah ia ya Rasulullah saw?. Jawab Nabi saw : Iaitu syirik, sihir, membunuh seseorang yang diharamkan oleh Allah kecuali dengan haq,memakan riba , memakan harta anak yatim, lari dari medan perang, menuduh perempuan yang baik dan beriman berzina". [riwayat al-Bukhari dan Muslim]

Apa yang didedahkan di sini tidak wajar dianggap lagi rahsia parti.

Sahabat saya dari Manchester memberitahu, suatu laporan/aduan mengenai Abdul Kadir mengfitnah pemimpin tertinggi jamaah sudah dihantar ke pejabat agung PAS di Jalan Raja Laut sebelum ini.

Namun, sehingga sekarang Abdul Kadir seakan dilindungi oleh pihak Setiausaha Agung Datuk Mustafa Ali. (macam kes aduan Tulang Besi sebelum ini)

Tidak cukup dengan itu, seorang pemimpin tertinggi jamaah dalam mesyuarat PAS Pusat turut membangkitkan mengenai pengfitnah Abdul Kadir, lalu Abdul Hadi terus bertanya kepada Ketua Pemuda PAS Pusat Nasruddin Hassan at-Tantawi.

Apa kata Nasruddin, "Saya sudah bertanya dengan Ustaz Azman Shapawi dan beliau mengatakan Ustaz Abdul Kadir tidak berkata demikian (seperti didakwa)…"

Sama ada Nasruddin menipu pimpinan tertinggi jamaah atau tidak, wallahu 'alam.

Namun, bukankah Abdul Kadir dan Azman Shapawi berkuliah pada masa yang serentak di tempat yang berbeza (dalam dua tamrin di Ireland)?

Bagaimana Nasruddin boleh berkata yang Azman Shapawi boleh mengesahkan ucapan-ucapan pengfitnah itu? Logik?

Seperkara lagi, mengapa Din Ayam berdiam diri ketika Abdul Kadir mengfitnah pimpinan tertinggi jamaah? (sedangkan budaya fitnah dalam tamrin di Ireland di bawah lajnahnya.)

Kenapa Din Ayam tak agresif sebagaimana yang dilakukan ke atas Dr Mujahid sebelum ini?

Dulu, ketika Dr Mujahid menulis buku Menuju PAS Baru, beriya-iya menipu budak-budak jamaah Islam Kampus dengan ilmu 'piawaian syariah' lah seakan orang lain tak mengaji agama.

Saya cabar Din Ayam yang juga Khairy Versi PAS ini mengheret Abdul Kadir untuk dihizbah?

Saya cabar Din Ayam dan Abdul Kadir mendedahkan dokumen sulit yang kononnya menjadi panduan Dr Dzulkifly, Dr Mujahid, Hanipa Maidin dan Khalid Samad untuk mengambil alih PAS. Ingat ambil alih PAS macam main catur ke?

Cukuplah Umno membodohkan Melayu selama 50 tahun lalu. Janganlah jadi Sang Diktator Agama yang suka membodoh-bodohkan kami dalam jamaah PAS sekarang!

.

"MEMPERKASA KEPEMIMPINAN ULAMA MENUJU PRU13″

"PRU13: BERSAMA PAKATAN RAKYAT TOLAK PEMIMPIN KHIANAT"



Zainulfaqar Yaacob

Kota Damansara | 3:40 pagi


tb

Kerajaan Galakkan Rakyat Tonton Video Lucah....!!!!....AWAS SURUHANJAYA VIDEO LUCAH BAKAL DI TUBUHKAN....!!!...dan rakyat malaysia dapat saksikan pemimpin pukimak 1 malaysia gian menonton video lucah...!!!

Posted: 23 Mar 2011 05:12 AM PDT

memang pihak polis terlibat...ko jangan nak nafikan hisap puting ( hishamudin ) ...!!!.




Tndakan Polis Di Raja Malaysia (PDRM) yang membiarkan perdana video lakonan aksi lucah ditayangkan di hotel Carcosa Seri Negara kelmarin tanpa bertindak pantas menghalang tayangannya terlebih dahulu  sangat sangat di kesali dan ini mengesahkan penglibatan pihak polis dalam skandal ini.

Apa yang di kesali  kerana kerajaan tidak berusaha menghalang tindakan Dato' T yang jelas merosakkan imej dan nama baik hotel eksklusif tersebut yang sepatutnya digunakan untuk tetamu-tetamu rasmi kerajaan dan pemimpin luar yang datang ke Malaysia. Bahkan sehingga kini, Datuk T masih tidak ditangkap dan video lucah terbabit tidak dirampas.

Apakah pihak polis langsung tidak mendapat maklumat tentang adanya tayangan di hotel tersebut semasa kejadian? Bagaimana pihak media diberikan ruang dan dijemput untuk menontonnya secara bergilir-gilir tanpa 'pengetahuan' pihak polis? Atau pihak polis sengaja melengah-lengahkan keadaan bagi memberi peluang video lucah ditayangkan untuk tontonan awam dan melemparkan fitnah terhadap tokoh pembangkang.

Kenyataan awal Menteri Dalam Negeri, Dato' Seri Hishamuddin Tun Hussein bahawa pihak polis tidak terlibat dalam perkara ini menjelaskan lagi keadaan apakah peranan PDRM dalam isu ini. Kalau dalam kes video lucah Dato' Seri Dr Chua Soi Lek, kerajaan dan PDRM 'tidak cukup tanah' bertindak tegas terhadap mereka yang menyebarkannya, dalam hal ini pula kerajaan dan PDRM seakan berlepas tangan dengan membiarkan tayangannya tanpa apa-apa tindakan.

Kerajaan membenarkan tayangan perdana video lucah dipertontonkan dihadapan khalayak awam. Seolah-olah menonton video lucah bukanlah suatu kesalahan dan haram disisi agama. Dato' Seri Mohd Nazri Aziz dalam satu kenyataannya menyatakan tidak salah bagi penganjur menayangkan video terbabit. Bagi Dato' Seri Nazri, kesalahan hanya berlaku sekiranya ia dibuat untuk mendapatkan keuntungan.

Kita merasa hairan bagaimana mentaliti begini boleh ada pada Menteri di Malaysia. Ini menunjukkan bahawa Dato' Seri Nazri Aziz seorang yang jahil agama dan tidak layak menjadi menteri. Patutlah beliau tidak mengambil pusing terhadap gejala sosial yang membarah di negara ini, dan patutlah UMNO sendiri membiarkan gejala sosial semakin menjadi-jadi.

Kes ini menjadi bukti bahawa menonton video lucah di negara ini bukanlah suatu kesalahan. Bagi pemimpin UMNO, kalau ia melibatkan pemimpin pembangkang, maka ia bukanlah kesalahan dan tontonlah sepuas mungkin. Asalkan jangan berlaku kepada pemimpin mereka.Kita mengharapkan agar rakyat membuka mata melihat sikap pemimpin-pemimpin UMNO sebegini yang sanggup merosakkan rakyat dan negara demi memuaskan nafsu politik murahan mereka.

rahim tamby chik dalang video lucah untuk memalukan DSAI ....rupanya perogol gadis bawah umur...!!!

Posted: 23 Mar 2011 03:02 AM PDT

Nenek Mangsa Rogol Rahim tamby Chik meluahkan isi hatinya



"Kenyataan Sabri bin Mohamed Yasin Bagi Pihak Ibunya Pendek binti Ahmad, Nenek Kepada Noryati Binti Mohamad Yusop, Mangsa Rogol Yang Terlibat Dengan Bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik Di Hotel Belmount, Melaka Pada 3hb November 1999 .

Saya tidak faham mengapa cucu saya hanya menyatakan sekarang tidak mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim bila dia telah mengakui selama 5 tahun kebelakangan ini sejak 1994 bahawa dia mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim, termasuk membuat keterangan bersumpah di mahkamah di depan tuan hakim

Cucu saya, , telah membuat satu kenyataan pada 2hb November 1999 menafikan keterangan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 29hb Oktober 1999 bahawa dia mempunyai hubungan sulit dengan bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik pada tahun 1994.

Saya amat terkejut dengan kenyataan cucu saya ini kerana sepanjang 5 tahun ini, cucu saya telah mengakui mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim semasa cucu saya masih berumur 15 tahun. Cucu saya juga memberitahu ahli keluarga dan saya bahawa Tan Sri Rahim merupakan orang lelaki pertama yang melakukan hubungan sulit dengannya.

Oleh kerana cucu terlibat dengan Tan Sri Rahim, dia ditahan oleh pihak polis pada akhir bulan Ogos 1994 sehingga saya sebagai nenek yang membesarkannya tidak dapat berjumpa dengannya. Saya hairan mengapa pihak polis dan kerajaan BN boleh membenarkan seorang mangsa rogol ditahan sedangkan mereka yang merogolnya bebas tanpa dipenjarakan. Ini boleh dilihat selepas 14 lelaki, kecuali Tan Sri Rahim, mengakui merogol gadis bawah umur di mahkamah tetapi tidak dipenjarakan sebaliknya dibebaskan. Akibat peristiwa hitam itu, cucu saya telah melahirkan seorang anak perempuan pada 1995.

Oleh kerana tidak dapat menjumpai cucu saya, saya telah meminta bantuan daripada Ahli Parlimen Kawasan Kota Melaka YB Lim Guan Eng yang berjaya memaksa pihak polis membenarkan saya melawat cucu saya. Saya amat kesal dan sedih bahawa YB Lim dalam usaha membantu mendapat keadilan untuk cucu saya telahpun dipenjarakan di Penjara Kajang pada 25hb Ogos 1998 dan kehilangan statusnya sebagai Ahli Parlimen.

Dalam kes mahkamah Lim Guan Eng yang mulai pada 20hb Jun 1995, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Mok Siew Hoong menyatakan bahawa cucu saya telah mengakui mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim. Pada 27hb Februari 1997, cucu saya pula memberikan keterangan sebagai seorang saksi kepada hakim Mahkamah Tinggi dalam kes YB Lim Guan Eng bahawa Tan Sri Rahim mempunyai hubungan sulit dengannya.

Selepas itu cucu saya, semasa berjumpa dengan saya, masih mengakui bahawa Tan Sri Rahim ada hubungan sulit dengannya. Malah, cucu saya telah membuat satu ucapan di depan kami di Hotel Federal, Kuala Lumpur pada 27hb Januari 1999 menyokong YB Lim Guan Eng yang dipenjarakan seperti berikut:-

"Saya merasa sungguh kesal atas apa yang telah berlaku di masa lampau, dan merasa sungguh sedih sekali kerana YB Lim Guan Eng kini telah dipenjarakan. Apa yang beliau cuba lakukan hanyalah untuk membantu saya. Tetapi beliau sendiri pula menjadi mangsa. Semua ini sungguh tidak adil. Saya berdoa semoga keadilan akan dikembalikan kepada YB. Malam ini, saya telah membawa dua surat rayuan, satu kepada Yang Di Pertuan Agong dan satu lagi kepada Yang Di Pertua Negeri Melaka, meminta supaya YB Lim Guan Eng diampunkan dan dibebaskan segera supaya meneruskan tanggungjawab sebagai seorang Ahli Parlimen sejati Malaysia. Saya meminta supaya YB Lim Kit Siang selaku Ketua Pembangkang Parlimen boleh membantu sampaikan surat-surat rayuan saya ini kepada kedua-dua pihak itu."

Saya tidak faham mengapa cucu saya hanya menyatakan sekarang tidak mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim bila dia telah mengakui selama 5 tahun kebelakangan ini sejak 1994 bahawa dia mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim, termasuk membuat keterangan bersumpah di mahkamah di depan tuan hakim.

Saya berasa hampa, malu dan marah atas kejadian rogol yang menimpa cucu saya. Tetapi saya berasa lebih hampa, malu dan marah bila cucu saya boleh membelakangkan kebenaran dan keadilan dengan melupai jasa baik YB Lim sehingga bersedia bohong dengan menafikan dia mempunyai hubungan sulit dengan Tan Sri Rahim. Nyata sekali, ini adalah satu lagi konspirasi kerajaan BN menutup kebenaran demi kepentingan politik.

Saya masih mengingati cucu saya begitu tersiksa semasa ditahan di Pusat Pemulihan Rembau sehingga cuba melarikan diri banyak kali. Dia memberikan keterangan di mahkamah bahawa dia berjaya melarikan diri daripada tahanan sekali sebelum ditangkap balik. Jelas, kasih sayang keluarga kami kepadanya tidak dibalas.

Apa yang dilakukan oleh cucu saya adalah tidak adil kepada YB Lim Guan Eng yang telah kehilangan begitu banyak, termasuk dipenjarakan kerana cuba mempertahankan hak cucu saya ini. Saya tidak boleh lupa betapa susah anak-anak dan isterinya yang sering menangis merindui bapa mereka semasa dipenjara. Oleh itu, saya ingin meminta maaf kepada YB Lim atas apa yang cucu saya telah lakukan.

Saya juga berhasrat memberikan jaminan kepada YB Lim bahawa keluarga kami sentiasa mengenang pengorbanan beliau dan mengingati kesediaan beliau menanggung segala penderitaan dan kerugian kewangan demi membantu sebuah keluarga Melayu miskin yang dianiayai oleh kezaliman kerajaan BN. Kami tidak akan lupai YB Lim adalah satu-satunya orang yang bersedia menegakkan keadilan untuk kami bila tidak ada seorang pun yang berani tolong sama kami.

Semoga Allah S.W.T boleh memaafkan cucu saya.

Pendek binti Ahmad
Sabri bin Mohamad Yasin
Alamat: Batu 13, Kampung Sungai Petai, 78000 Alor Gajah, Melaka .

Sumber:http://amkshahalam.blogspot.com

sah...datuk TONGGENG telah di kenal pasti...dan dalang dajjalnya adalah rahim tamby chik perogol gadis bawah umur....!!!

Posted: 23 Mar 2011 02:17 AM PDT




Kentayaan Akhbar

Saya dihubungi oleh seorang kenalan yang sangat rapat bermula sejak 15 Mac 2011 untuk berjumpa dengannya mengenai sesuatu yang penting. Pada hari Isnin 21 Mac 2011 lebih kurang jam 12.20 tengahari, saya mengesahkan bahawa saya ada ruang untuk bertemu beliau.

Saya berjumpa dengannya di Hotel De Palma Ampang jam 4 petang hari itu, sebelum dibawa di dalam sebuah kereta yang lain. Kereta itu dipandu oleh dua orang yang saya tidak kenali.

Saya dibawa ke Hotel Flamingo Ampang, seterusnya dibawa ke sebuah bilik junior suite. Saya bertemu Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Dato' Eskay Shazril Abdullah yang telah menunggu di dalam bilik tersebut. Saya turut disertai oleh kenalan saya tadi.

Saya duduk di depan Tan Sri Rahim Thamby Chik sementara Dato' Eskay Shazril Abdullah duduk di sebelah saya. Kenalan saya tadi duduk di atas katil di belakang di dalam bilik tersebut.

Dato' Eskay Shazril Abdullah mula bercakap dan mengatakan bahawa saya ("Johari Abdul") adalah ahli Parlimen yang pertama akan menyaksikan tayangan video yang sedang mula dimainkan itu. Dia juga meminta pandangan saya mengenai Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Sepanjang tayangan video tersebut, Dato' Eskay Shazril Abdullah menjadi suara latar menerangkan beberapa perkara. Contohnya, dia menyentuh bagaimana cara individu terbabit menanggalkan kondom selepas perlakuan berakhir mempunyai risiko air mani akan terpercik ke kawasan yang besar. Menurutnya, tabiat itulah yang menyebabkan Dato' Seri Anwar Ibrahim sering meninggalkan bahan bukti seperti yang berlaku dalam kes liwat pertama tahun 1998 dulu.

Dia juga mendakwa bahawa dia selalu membawa Dato' Seri Anwar Ibrahim ke club house di mana berlakunya kejadian itu dan tempat-tempat lain di Thailand seolah-olah ini perkara yang kerapkali dibuat oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim. Menurutnya, setiap kali dia membawa Dato' Seri Anwar Ibrahim ke tempat itu, bilik itulah (yang dirakamkan) yang digunakan Dato' Seri Anwar Ibrahim sementara dia (Dato' Eskay) menggunakan bilik bersebelahan. Dalam percakapan seterusnya, dia menyatakan kebimbangan kononnya rakaman-rakaman video seperti itu telah dipunyai oleh pihak perisikan Thai.

Sepanjang penayangan video tersebut, Tan Sri Rahim Thamby Chik kerap mencelah dan membuat komen pendek yang memburukkan Dato' Seri Anwar Ibrahim. Saya percaya beliau cuba meyakinkan saya bahawa Dato' Seri Anwar Ibrahim adalah seorang yang tidak bermoral dan tidak layak menjadi seorang pemimpin.

Selepas penayangan video tersebut, Tan Sri Rahim Thamby Chik mula bercakap. Dia memujuk supaya saya meninggalkan KEADILAN dan Dato' Seri Anwar Ibrahim. Dia berjanji untuk bbawa saya berjumpa dengan Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak. Tan Sri Rahim Thamby Chik juga menyebut bahawa dia akan uruskan segala keperluan kewangan dan keselamatan saya.

Tan Sri Rahim Thamby Chik juga cuba meyakinkan saya untuk membawa dan memujuk lebih ramai Ahli Parlimen KEADILAN berjumpanya, supaya dapat dipujuk keluar parti. Dia meminta saya mengepalai kumpulan Ahli-ahli Parlimen KEADILAN ini. Saya tidak memberikan komitmen, selain mendengar komen-komen yang dibuat.

Selepas itu, saya keluar dan diiringi oleh kenalan rapat saya itu. Di dalam lif, saya memeluknya dan memberitahu beliau, bahawa setelah menonton keseluruhan video tersebut, saya yakin bahawa orang di dalam video itu bukanlah Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Saya berkeyakinan bahawa pelakon itu bukan Dato' Seri Anwar Ibrahim berlandaskan faktor berikut:

1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato' Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato' Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.

2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih; menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.

3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato' Seri Anwar Ibrahim.

4. Bahagian belakang si pelaku (punggong) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato' Seri Anwar Ibrahim.

5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato' Seri Anwar Ibrahim.


6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

Selepas itu, saya menyatakan kesediaan untuk membawa beberapa orang ahli Parlimen KEADILAN agar mereka juga dapat menonton video dan berjumpa dengan Tan Sri Rahim Thamby Chik. Saya dimaklumkan sessi tayangan seterusnya akan dibuat kepada ahli-ahli Parlimen KEADILAN pada jam 330 petang 22 Mac 2011. Kami hadir semalam di Hotel Flamingo Ampang dan menunggu hingga jam 530 petang, oleh kerana mereka telah sahkan bahawa perjumpaa akan berlaku. Walau bagaimana pun, perjumpaan itu dibatalkan oleh pihak mereka.

Saya mengambil risiko membuat kenyataan ini diluar Dewan Rakyat kerana saya yakin bahawa episod terbaru ini adalah satu lagi rencana jahat untuk memfitnah Dato' Seri Anwar Ibrahim.

DATO' JOHARI ABDUL
AHLI PARLIMEN SG PETANI
AHLI MAJLIS PIMPINAN PUSAT KEADILAN
23 MAC 2011




penyapu sial

Tan Sri Rahim Thamby Chik yang menjadi dalang kepada episod ini adalah orang yang sama yang mengatur penerbitan dan pengedaran buku "50 Dalil" dalam tahun 1998 dahulu. Modus operandi fitnah terbaru ini adalah 100% sama dengan modus operandi siri fitnah tahun 1998 dahulu. Beliau diberi mandat oleh Perdana Menteri sendiri untuk membeli ahli-ahli Parlimen KEADILAN dengan tawaran wang ringgit dan sebagainya. Tempahan dan pembayaran Carcosa Seri Negara dibuat oleh RISDA, sebuah jabatan kerajaan.

kita  juga percaya Dato' Eskay Shazril Abdullah adalah "Dato' T". Dia adalah seorang yang berbangsa Siam dan mendapat banyak faedah dari Tun Mahathir Mohamad kerana berasal dari Kedah.


Seorang lagi individu yang hadir sama adalah bapa mertua kepada Dato' Shafie Afdal, iaitu Naib Presiden UMNO. Banyak lagi nama-nama pimpinan UMNO yang terlibat secara langsung dengan konspirasi terbaru ini.

kita  mendedahkan semua ini agar rakyat Malaysia dapat menilai dengan sendiri politik jahat yang digunakan oleh musuh Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Pimpinan UMNO perlu berterus terang dengan rakyat dan membersihkan nama mereka secepat mungkin.

kenyataan datuk TONGGENG bapak konsipirator lubang jubor najib yang kantoi....!!!

Posted: 23 Mar 2011 02:03 AM PDT

Video seks: Datuk T mahu media, NGO bentuk suruhanjaya tentukan ketulenan




Seorang lelaki yang mempertontonkan video seks kepada media semalam, mendakwa ia membabitkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, hari ini meminta organisasi media dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) agar membentuk sebuah suruhanjaya bagi menentukan ketulenan rakaman tersebut.

Dalam kenyataan media dikeluarkan petang ini, lelaki itu yang masih mengenai dirinya "Datuk T" berkata, oleh kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim dan isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sendiri tidak berminat untuk menerima salinan rakaman video, maka pihaknya mahu media dan NGO menyiasat ketulenannya.

"Sekarang Datuk Seri Anwar Ibrahim telah membuat laporan polis menafikan bahawa beliau adalah lelaki dalam video seks yang dipertontonkan kepada pengamal-pengamal media pada hari Isnin (semalam), saya menganggap bahawa beliau dan isterinya tidak berminat untuk menerima satu salinan daripada saya Isnin ini (28 Mac)," kata Datuk T dalam kenyataan yang dihantar menerusi e-mel.

"Oleh itu, saya minta pihak media dan NGO dengan segera membentuk sebuah suruhanjaya awam untuk menyiasat ketulenan pita tersebut," katanya lagi.

Jutseru kata Datuk T, suruhanjaya itu boleh mendapatkan khidmat pakar forensik dari mana-mana negara untuk menentukan kesahihan rakaman video seks berkenaan, yang didakwa dirakamkan pada 21 Februari lalu di sebuah hotel di ibu negara.

"Saya akan menyerahkan rakaman asal kepada suruhanjaya itu," katanya lagi.

Katanya, jam tangan jenama Omega yang ditemui di bilik di mana ahli politik tersebut mengadakan hubungan seks dengan pelacur asing juga akan diserahkan kepada suruhanjaya berkenaan.

Dalam kenyataan itu, Datuk T berkata, suruhanjaya yang disyorkan agar dibentuk boleh menghantar jam tangan tersebut kepada pakar forensik untuk menentukan sama ada DNA ditemui sepadan dengan pemimpin tersebut.

"Biar publik dan dunia menjadi hakim," katanya lagi.

Malah kata Datuk T, dia tidak akan menyerahkan rakaman kepada polis atas alasan Anwar akan mengalih tumpuan sambil mendakwa pihak berkuasa itu bersongkol dengan kerajaan jika hasil siasatan tidak memihak kepadanya.

"Oleh itu, saya memutuskan untuk tidak menyerahkan rakaman kepada pihak berkuasa. Saya akan menyerahkan kepada suruhanjaya awam yang terdiri daripada media dan NGO," katanya.

Pagi tadi, Anwar yang juga Ketua Pembangkang membuat laporan polis di ibu pejabat polis daerah Dang Wangi berhubung rakaman video aksi seks yang ditayangkan kepada wartawan di Carcosa Seri Negara semalam.

Dalam laporan yang salinannya diedarkan kepada media itu, Anwar menafikan bahawa dirinya adalah lelaki dalam video itu.

"Ini adalah serangan mengaibkan, melampau dan bermotif politik ke atas karektar serta reputasi saya dan keluarga saya," kata Anwar dalam laporan polis itu.

Laporan polis itu dibuat berikutan dakwaan satu kumpulan yang mendakwa mereka memiliki klip video hitam putih memaparkan aksi seks seorang pemimpin pembangkang dengan seorang wanita yang dikatakan pelacur di sebuah hotel di sini yang menawarkan perkhidmatan seks lewat bulan lalu.

Petang semalam, Anwar menafikan sekeras-kerasnya beliau adalah individu yang didakwa dalam rakaman video seks itu.

Beliau menegaskan penyebaran video seks tersebut adalah satu strategi Barisan Nasional (BN) untuk menjatuhkan imejnya sebagai tokoh pemimpin negara.-TMI


aku bersetuju betul dengan pandangan gb

Pertama,

bagaimana batang tubuh yang memegang video lucah itu mengetahui bahawa ia adalah rakaman asal video berkenaan jika bukan beliau sendiri yang terlibat di dalam menghasilkannya?

Kerana sebelum ini dilaporkan bahawa:

Datuk T memberitahu, pita rakaman itu ditemuinya secara tidak sengaja di bilik hotel tempat didakwa berlakunya hubungan seks ketika dia disuruh oleh pemimpin politik itu mengambil jam tangan Omega yang tertinggal di bilik hotel.

Yang ditemui itu mungkin salinan, mungkin yang telah diubahsuai, mungkin telah mengalami sentuhan perisian komputer, BUKAN RAKAMAN ASAL.

Jelas menunjukkan bahawa ia adalah satu konspirasi yang kantoi.

Kedua,

ketulenan pita itu memang diragui kerana dewasa ini CCTV yang murah pun adalah jenis berwarna. Tetapi video lucah yang dipertontonkan itu adalah hitam-putih. Tidak sukar untuk memberi jawapan mengapa rakaman itu sengaja dihitam putihkan oleh para konspirator - iaitu untuk melindung dan memadamkan kesan "superimposed" yang jelas tampak jika ia di dalam keadaan berwarna sekalipun di tahap 8 bits/channel. Malah tahap warna hitam di skala grey scale itupun dipertingkatkan untuk tidak menampakkan sebarang kesan ton warna.

Ketiga:

Datuk T berkata:

"Oleh itu, saya memutuskan untuk tidak menyerahkan rakaman kepada pihak berkuasa. Saya akan menyerahkan kepada suruhanjaya awam yang terdiri daripada media dan NGO," katanya.

Besar sangat pangkat DATUK kamu sehingga boleh mengatasi undang-undang dan tidak mahu menyerahkan rakaman kepada pihak berkuasa?

Ini menunjukkan kamu adalah sebahagian dari kumpulan yang melakukan konsprasi itu.

Keempat:

Dalam kenyataan itu, Datuk T berkata, suruhanjaya yang disyorkan agar dibentuk boleh menghantar jam tangan tersebut kepada pakar forensik untuk menentukan sama ada DNA ditemui sepadan dengan pemimpin tersebut.

Sekali lagi persoalan DNA ditimbulkan. Saya katakan bahawa jam itu mungkin jam Anwar dan DNA mungkin sepadan tetapi ia tidak menjelaskan apa-apa hubungkait mengenai video seks berkenaan. Kerana anda mungkin sebagai anggota polis SUDAH mempunyai simpanan DNA Anwar yang boleh dicalitkan di mana-mana sepertimana dicalitkan didubur Saiful!

Kelima,

kalau kamu anak jantan, kita cabar Datuk T itu usah berselindung. Dedahkan diri kamu siapa jika benar kamu seorang yang disuruh oleh Anwar mengambil jam tangan Omega yang tertinggal di bilik hotel tersebut?

Setakat artikel ini ditulis, Datuk T belum ditahan sedangkan Anwar sudah membuat laporan polis. Semakin jelas kini siapa beliau sebenarnya.

Kami ada Tuhan untuk kami berlindung dan bermohon, (bukan sekadar Suruhanjaya), agar Allah mendedahkan siapa kamu sebenarnya, dan mendedahkan segala konspirasi ini.

1 malaysia maju dengan politik lucah...tahniah kepada UMNO-APCO-BN pukimak....!!!!

Posted: 23 Mar 2011 01:53 AM PDT



Percubaan pihak tertentu yang mengaitkan tokoh utama pembangkang dengan individu di dalam rakaman video seks yang ditayangkan kepada wartawan di Hotel Seri Carcosa, Kuala Lumpur semalam dianggap sebagai permulaan bagi menghalalkan kepada percaturan politik lucah bagi mencemar maruah sekaligus menjatuhkan musuh politik.( banggunan kerajaan..pasti nya orang dalam kerajaan persekutuan yang ada sekarang terlibat )

Ketika sesetengah pihak menganggap ia bukanlah sesuatu yang baru dalam arena politik negara, pihak lain pula berpendapat, walaupun ini bukan pertama kali berlaku tetapi ia merupakan petanda satu permulaan baru yang lebih buruk dan tidak terkawal dalam politik negara.

Penayangan video seks semalam juga dianggap membawa dimensi baru kepada percaturan politik lebih menjengkelkan dengan peningkatan berganda dan terbuka terhadap tindakan berbalas serangan demi menjatuhkan maruah dan moral musuh politik kedua-dua belah pihak, Barisan Nasional (BN) dan Pakatan Rakyat (PR).

Sebelum ini, Ahli Parlimen Labis, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek dikataka 'diperangkap' oleh musuh dalamannya sendiri apabila rakaman video seksnya disebarkan kepada umum dan membawa kepada perletakkan semua jawatannya dalam MCA dan juga kerajaan.

Cuma bezanya, ketika itu tiada media dipanggil untuk 'tayangan perdana' dan Soi Lek sendiri membuat pengakuan bahawa lelaki di dalam rakaman video lucah terbabit adalah beliau.

Selain Soi Lek, Elizabeth Wong dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) turut menerima nasib yang sama apabila foto beliau sedang tidur yang diambil tanpa pengetahuannya di kediamannya sendiri tersebar di internet.

Selain isu yang mengaibkan maruah Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Lanjan itu, ketika itu beliau juga hampir berputus asa dengan niat untuk mengundurkan diri daripada arena politik negara.

Bagi pihak yang mahu percaya dakwaan pihak-pihak tertentu bahawa tindakan seperti ini merupakan tindakan demi kepentingan moral masyarakat dan bukannya satu tindakan berkepentingan politik merupakan sesuatu yang bodoh pada masa ini.

Lebih-lebih lagi, pada hari yang sama juga Dewan Undangan Negeri (Dun) Sarawak baru sahaja dibubarkan bagi membolehkan Pilihan Raya Negeri (PRN) yang ke 10 diadakan.

Identiti 'host tayangan perdana' terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Datuk T ( orang orang dalam SB..??? ) semalam masih belum dikenal pasti dan pemimpin Barisan Nasional (BN) pula tentunya menafikan penglibatan mereka dalam pembikinan dan penayangan video tersebut. ( biasalah baling tangan sembunyi batu...dasar pukimak yang dah menjadi darah daging UMNO-APCO-BN )

Ketika pemimpin BN menafikan penglibatan mereka dan pada masa sama mengaku 'tidak mempraktikkan' sebarang tindakan serangan peribadi yang mengaibkan, juga adalah bodoh untuk mempercayai isu ini tidak akan digunakan sekurang-kurangnya di peringkat jentera mereka dalam kempen PRN Sarawak nanti.

Malahan ketika pilihan raya kecil Dun Tenang, Johor sebelum ini tindakan menyerang peribadi lawan turut dipraktikkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sendiri apabila membuka isu kes liwat yang membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam satu ceramahnya ketika berkempen.

Bagaimanapun, serangan tersebut dibalas kembali secara umum dengan kejadian yang di dalam pengetahuan Anwar ketika masih di dalam kabinet, namun enggan memperincikan lebih mendalam tentang skandal yang dimaksudkannya itu.

Di pihak PR, meskipun turut mengambil kesempatan keuntungan politik terhadap sebarang isu yang membabitkan moral pemimpin BN, namun tindakan mereka seringkali dilapik atas alasan demi mendapatkan keadilan.

Antara kes berprofil tinggi yang pernah mendapat perhatian masyarakat dan pemimpin pembangkang ialah kes kematian model warganegara Mongolia, Altantuya Shariibuu beberapa tahun lalu.

Ketika perbicaraan kes ini telah lama selesai, ia tetap menjadi ingatan apabila dua anggota Unit Tindakan Khas (UTK), Polis DiRaja Malaysia yang didakwa oleh peguam bela bahawa mereka merupakan pihak yang tidak menerima sebarang faedah atas kematian mendiang telah dijatuhkan hukuman mati.


Sementara itu, beberapa isu lain yang membabitkan moral pemimpin BN, pada masa ini  sudah  mula tersebar secara terbuka dan meluas di alam siber..Selain kes yang membabitkan najib altantuya,kes ahli parlimen rompin ,jarjis menjarjis yang kaki raba,chua soi lek menteri gila sex dan terkini menteri kebudayaan rais anak yatim  kaki perogol amah memeriahkan suasana politik lucah di persada negara...

Bagaimanapun, 'tayangan perdana' rakaman video lucah semalam dikatakan mampu menjadi penyebab kepada pendedahan demi pendedahan isu moral yang membabitkan pemimpin BN ...ini bermakna perang politik lucah semakin menular....

Tindakkan itu nanti juga akan menimbulkan reaksi berbalas serangan dengan membuka pekung lawan masing-masing sekaligus menjadikan politik Malaysia maju setapak lagi melangkah ke era politik lucah

Tiada ulasan: