Nuffnang

Pengikut

PENYAPU SIAL

sumber :-

PENYAPU SIAL


tukang fitnah anwar

Posted: 21 Mar 2011 09:10 AM PDT



Orang yang memfitnah Anwar ialah bersifat seperti dibawah :-

1) Tidak takut akan azab Allah terhadap orang yang memfitnah
2) Bertuhankan hawa nafsu dan manusia
3) Tidak akan neraka Allah
4) Tidak takut azab kubur
5) Menjadikan dunia sebagai matlamat hidup
6) Menjadikan harta, pangkat, habuan dunia sebagai tujuan hidup di dunia
7) Tidak takut celaan Allah
8) Mengejar wang ringgit dan kemuliaan dunia
9) Membeli kesesatan dengan kebenaran
10) Di dalam hatinya ada penyakit yang dahsyat.


inilah orangnya....

%^^%%*(((9;;;lancau.#$#$$$$$^^&....pundek....@##$$$!%......pukimak...@@@@##^&&**......melayu UMNO....@@######****

bodoh punya menteri sotong....nak tungu laporan polis amendenya...dah sah depa tayang video lucah....tangkap aje penganjurnya ...tak payaah tunggu laporan polis baru nak bertindak....pukimak punya menteri sotong....!!!

Posted: 21 Mar 2011 08:59 AM PDT

Video seks: Buat laporan polis jika teraniaya, kata Hishammuddin



Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein meminta individu yang rasa dirinya "teraniaya" ekoran penyebaran video seks, yang dikaitkan dengan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, agar membuat laporan polis.

Beliau berkata tanpa laporan polis, pihaknya tidak boleh melakukan siasatan.

"Kita tak boleh nak ambil tindakan selagi tiada laporan polis dibuat.

"Tapi siapa yang terlibat kena berani dan jawab, sesiapa yang rasa dianiaya buatlah laporan polis," katanya pada sidang media.

Menurut Hishammuddin, beliau baru hari ini dimaklumkan mengenai video seks tersebut dan tidak mempunyai butiran lanjut mengenainya.

"Saya baru sahaja dimaklumkan mengenai perkara ini (video seks) pagi tadi, saya tak tahu siapa dan apa butirannya.

"Sama ada dia daripada pemimpin pembangkang (Pakatan Rakyat) saya tidak tahu, sama ada ia tulen atau palsu saya juga tidak tahu, saya belum tengok dan mungkin tidak akan tengok," katanya kepada pemberita di Bukit Aman hari ini.

Naib Presiden Umno itu juga meminta semua pihak agar jangan membuat spekulasi bahawa polis terlibat dalam penyebaran video seks itu.

"Apa yang boleh saya tegaskan bahawa polis tidak terlibat dalam apa jua kegiatan untuk merekod video itu.

"Jadi jangan ada spekulasi bahawa polis yang buat, saya belum tengok dan mungkin tidak akan tengok," katanya.

Jelas beliau, sekiranya benar individu tersebut adalah pemimpin Pakatan Rakyat, maka rakyat akan menilai dan menghukum tindakan individu tersebut.

Hari ini satu rakaman video menunjukkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat sedang mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita, dipercayai pelacur asing, muncul dan dipertontonkan kepada media.

Video 21 minit itu, dalam empat segmen, menggambarkan pemimpin tersebut yang juga seorang Ahli Parlimen mengadakan hubungan seks di sebuah hotel di sini, dilihat akan menggegarkan arena politik negara sekali lagi.

Ia yang dirakamkan pada 21 Februari lalu dipertunjukkan kepada media di sebuah hotel di sini pagi ini.

Rakaman itu diperoleh dari hotel pemimpin berkenaan melanggan wanita tersebut.

Wakil-wakil media dibawa ke hotel itu oleh seorang lelaki yang hanya mahu dikenali sebagai "Datuk T".

Rakaman hitam putih itu dipertontonkan dalam beberapa bahagaian, bermula dengan ahli politik berkenaan, seorang wanita yang bercirikan Asia Timur, dan seorang lelaki tidak dikenali di bilik hotel tersebut.

Bahagian kedua, yang dirakamkan dari pelbagai sudut, menunjukkan lelaki itu menerima seks oral daripada wanita berkenaan dan mengadakan hubungan seks dalam beberapa posisi.



penyapu sial


asal dekat pilihanraya ada saja berita2 gempar..makin lama makin mengarut.. ...baik punya lakonan si sotong nie...depa bersubahat dan tau pelakunya...tapi buat buat tak tau dan menafikan...kepala butoh lu lah hishamuddin....!!!

setelah gagal nak ragut DNA DSAI...fitnah jahat UMNO-APCO berterusan...Anwar: Saya bukan lelaki dalam video seks...

Posted: 21 Mar 2011 08:50 AM PDT



Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan sekeras-kerasnya beliau adalah individu yang didakwa dalam rakaman video seks, yang mendapatkan khidmat seks daripada pelacur di sebuah hotel di ibu negara akhir bulan lalu.

Beliau menegaskan penyebaran video seks tersebut adalah satu strategi Barisan Nasional (BN) untuk menjatuhkan imejnya sebagai tokoh pemimpin negara.

"Saya menafikan sekeras-kerasnya, ia berniat jahat dan fitnah, saya nafikan secara keras saya adalah individu dalam video tersebut.

"Saya mengecam konspirasi terbaru untuk memfitnah dan mengaibkan saya serta keluarga, video yang ditayangkan merupakan satu taktik jahat yang dilakukan musuh politik yang berhasrat untuk membantutkan kemaraan Pakatan Rakyat," katanya pada sidang media di sini petang ini.

Anwar yang juga Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa tayangan video khas yang dibuat tengah hari tadi telah dirancang serta didalangi pihak tertentu.

"Kita beri amaran kepada musuh politik Pakatan Rakyat agar menghentikan segera politik kotor dan lucah ini, jangan heret rakyat dan negara terjebak ke dalam politik kotor kamu.

"Tayangan itu telah dirancang dengan penuh teliti, malah rancangan untuk mengadakan tayangan ini juga hanya didedahkan kepada ketua-ketua editor arus perdana, malah saya difahamkan ia turut melibatkan pasukan cawangan khas," katanya.

Hari ini satu rakaman video menunjukkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat sedang mengadakan hubungan seks dengan seorang wanita, dipercayai pelacur asing, muncul dan dipertontonkan kepada media.

Video 21 minit itu, dalam empat segmen, menggambarkan pemimpin tersebut yang juga seorang Ahli Parlimen mengadakan hubungan seks di sebuah hotel di sini, dilihat akan menggegarkan arena politik negara sekali lagi.

Ia yang dirakamkan pada 21 Februari lalu ditunjukkan kepada media di sebuah hotel di sini pagi ini.

Rakaman itu diperoleh dari hotel pemimpin berkenaan melanggan wanita tersebut.

Kata Anwar, ketika rakaman video seks itu berlaku beliau berada di rumah bersama keluarga.

"Ketika itu saya ada di rumah, sebelum itu saya berada dengan kakitangan PKR, saya juga ada melayan Twitter, malah ia boleh dibuktikan.

"Saya diberitahu gambar (lelaki) itu adalah mirip saya cuma perutnya jauh lebih buncit daripada saya, kalau lihat perut saya lain," katanya.

Jelas Ahli Parlimen Permatang Pauh itu, pendedahan video seks itu sengaja disebarkan kerana terdesak selepas kes liwat yang membabitkan dirinya dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan hampir "berkecai."

"Politik jahat ini sangat jelas... apabila kes liwat sudah lemah, hampir berkecai, jadi kena buat pertuduhan baru terhadap saya.

"Jadi saya minta rakyat tidak terperangkap dengan politik fitnah dan lucah ini, ini adalah serangan peribadi terhadap saya dan keluarga.

"Kerana terdesak musuh politik saya terpaksa mereka fitnah baru demi memburukkan serta menjejaskan reputasi saya," katanya.

Tegas Anwar, fitnah terbaru terhadap dirinya itu juga bertujuan untuk mengalih pandangan rakyat dari isu nasional termasuk pilihan raya negeri Sarawak.

"Musuh politik Pakatan Rakyat terdesak untuk lari dari membahaskan isu rasuah dan kepincangan pentadbiran Ketua Menteri (Sarawak) Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

"Maka tidak hairanlah sekiranya sekali lagi musuh politik bertindak menurut warisan politik usang dan jelik," katanya.

Menurut Anwar, beliau tidak akan membuat laporan polis sehingga mendapat kesahihan video seks tersebut.

"Tengok pun belum macam mana nak siasat, jawabnya ringkas.

Sementara itu, isteri Anwar yang juga Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, beliau terkejut dengan tuduhan terbaru terhadap suaminya itu.

"Saya terkejut (apabila dapat tahu), yang disuruh letak jawatan adalah saya, apa saya nak buat?

"Ini adalah taktik jahat, kalau selalu kes Anwar dengan lelaki tapi dalam video itu dengan perempuan, ini adalah motif yang tidak bertanggungjawab," katanya.

TMI

Sharpshooter Setuju Keluarkan Artikel....pasti yang lebih menarik...buktikan si rais anak yatim menteri perogol amah...tu yang lebih penting....sebab trade mark menteri /ahli politik UMNO-APCO....gila kongkek....!!!

Posted: 21 Mar 2011 05:29 AM PDT




Penulis blog setuju henti siar artikel fitnah Rais

Seorang penulis blog, yang disaman oleh Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim berhubung satu artikel yang didakwa memfitnah beliau, bersetuju berhenti daripada menyiarkan tulisan itu, demikian menurut peguam bagi menteri itu hari ini.

Badrul Munir Bukhari, peguam yang mewakili Rais, berkata Hakim Mahkamah Tinggi Datin Zabariah Mohd Yusof membenarkan permohonan yang dikemukakan oleh Rais bagi menghalang Amizudin Ahmat daripada terus menyiarkan artikel dalam blog, sharpshooterblogger.blogspot.com. sehingga saman oleh Rais terhadap Amizudin selesai.

Badrul Munir memberitahu pemberita bahawa permohonan itu dibenarkan berdasarkan persetujuan kedua-dua pihak.

Amizudin diwakili peguam Gan Chee Wei. Mahkamah menetapkan 6 April ini untuk pengurusan kes tuu.

Pada 2 Feb lepas, Rais berjaya dalam permohonannya di Mahkamah Tinggi untuk mengarahkan Amizudin mengeluarkan daripada blognya artikel berkenaan dan gambar Rais.

Hakim juga membenarkan permohonan Rais bagi menghalang Amizudin atau ejennya daripada terus menyiarkan artikel didakwa berunsur fitnah itu atau yang seumpamanya terhadap beliau sehingga permohonan inter-parte itu selesai.

Pada 31 Jan, Rais memfailkan saman fitnah terhadap Amizudin, yang juga anggota jawatankuasa sayap pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) berhubung artikel yang disiarkan dalam blog Amizudin, bersama gambar Rais, sekitar 28 Dis tahun lepas.

Beliau menuntut antara lainnya ganti rugi am, ganti rugi khas, ganti rugi teruk selain perintah terhadap defendan supaya mengeluarkan daripada blognya artikel itu dan melarangnya daripada terus menyiarkannya.

Dalam kenyataan tuntutannya, Rais, 69, berkata maksud artikel dalam bahasa Melayu itu berniat jahat dan memfitnah beliau.

Katanya tulisan itu membawa makna beliau bersalah melakukan jenayah serius merogol dan mampu membunuh pembantu rumah beliau dari Indonesia.

Rais juga berkata tulisan fitnah itu membawa maksud beliau seorang manusia dan/atau pemimpin yang tidak bermoral.

Menteri itu berkata bahawa ekoran daripada penerbitan artikel itu, reputasi beliau sebagai seorang individu dan/atau sebagai seorang profesional di peringkat nasional dan antarabangsa telah tercemar teruk, dan membuat beliau malu dan tertekan.

Rais telah menafikan alegasi itu selepas seorang penulis blog menamakan beliau.

Ekoran itu, seorang wanita yang pernah bekerja dengan beliau selama lapan tahun, dilaporkan oleh sebuah portal berita Indonesia, telah menafikan yang beliau pernah dilayan buruk atau dirogol oleh majikannya. — Bernama

dari blog sharpshooter


Tumpuan Kita Kes Rais Rogol Amah Bukan Injuksi

Setelah berbincang dengan peguam sebelum ini, kita setuju untuk keluarkan artikal hei Pak Menteri..mana mau lari.. kerana itu bukanlah artilkal sharpshooter tetapi ia adalah artikal dari harakahdaily.

Sebab itu kita ambil keputusan jangan buang masa tentang kes injuksi tersebut sebab ianya bukan artikal sharpshooter tetapi kita bersedia untuk melawan habis-habisan kes saman malu Rais Yatim.

Tumpuan kita adalah kes yang lebih besar iaitu kes Rais rogol amah.

Kita telah cukup bersedia dan sampai ketikanya nanti kita akan dedahkan segala bukti dan dokumen serta kita akan tampilkan saksi-saksi untuk membuktikan bahawa kes rogol memang benar berlaku.

Di waktu itu, kita akan tengok..siapa yang akan lari..hahaha

Ini adalah sebagai usaha terdesak umno untuk menyekat kebebasan media internet dan untuk menakutkan blogger-blogger pro Pakatan Rakyat.

Yakinlah..wamakaru wamakar Allah.. waAllahukhairunmakirin..
Lawan tetap lawan

sharpshooter

kan aku dah kata kalau masih simpan geng kaki jubor UMNO pukimak dalam PAS....bagai bom jangka...PAS pasti jahanam punya....!!!!

Posted: 21 Mar 2011 05:15 AM PDT

Bible Melayu:Kenapa Ustaz Nasa dan Ustaz Harun Taib bantu Agenda UMNO?



Kalau kita masih ingat, kedua-dua tokoh ini adalah yang paling lantang menentang penggunaan Kalimah Allah oleh bukan Islam. Namun, secara tiba-tiba, bila angin takda ribut takda, mereka keluar dengan bangganya menyokong peng"halal"an bible Melayu yang mengandungi RIBUAN KALIMAH ALLAH di dalam nya.


Bukan kah ini pelik. Bila UMNO menentang penggunaan kalimah allah, Ustaz Nasa dan Geng Perpaduang pun menentang. Bila UMNO sokong Bible Melayu, mereka ni pun sama sokong.

Apa yang Tulang Besi nampak, sokongan Ustaz Nasa kepada Bible Melayu adalah untuk menyelamatkan imej UMNO. Dengan sokongan PAS, maka tidaklah nampak jelek sangat NAJIB memberi restu beliau kepada Bible Melayu.

Maka, terselamatlah imej UMNO di kalangan orang Melayu.

Patutnya Ustaz Nasa mempersoalkan sikap Najib yang lidah bercabang dan kelingking berkait ini, Dahulu bukan main maki PAS dalam isu Kalimah Allah. Sekarang ini, bagi sokongan pada Bible Melayu pula.

Itu kalau Ustaz Nasa ni PAS tulin la. Tapi, susah juga nak kata kan.

Tulang Besi

fitnah memantat dan kongkek...menteri UMNO-APCO dah biasa memantat dan kongkek pompuan monggolia dan orang gaji indon....tapi cuba nak mengaib orang lain dengan perbuatan terkutuk yang dia sendiri lakukan...

Posted: 21 Mar 2011 04:55 AM PDT



Satu rakaman video aksi seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin utama pembangkang dengan seorang wanita muda yang tidak dikenali didedahkan kepada pihak media pagi ini.

Berikutan itu, pihak yang mendedahkan rakaman tersebut mendesak ahli politik berkenaan meletak jawatan dalam tempoh seminggu jika tidak mahu klip video didedahkan kepada umum.

Klip video tersebut ditayangkan untuk tontonan pihak media pagi ini di hotel Seri Carcosa Negara di ibunegara. Wartawan menonton video selama 20 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan.

Menurut satu sumber, klip lebih jelas daripada rakaman video presiden MCA Dr Chua Soi Lek yang juga dirakam melakukan hubungan seks dengan seorang wanita di sebuah hotel di Batu Pahat dan diedarkan sekitar Disember 2007.

Wartawan yang telah menyaksikan video itu berkata lelaki dalam video itu kelihatan seperti pemimpin utama pembangkang tersebut.

Beberapa pihak menamakan ahli politik tersebut dalam twitter mereka, dan parti pimpinannya mendakwa ia klip video palsu. Wartawan kanan dan editor akhbar dari Utusan Malaysia, New Straits Times dan Berita Harian adalah kumpulan pertama yang melihat klip tetapi enggan mengulasnya ketika ditanya mengenainya.

Wartawan juga diminta menyerahkan semua alat-alat elektronik seperti telefon bimbit dan kamera serta pen mereka dan buku nota mereka.

Mereka seterusnya diminta memakai jubah atas pakaian mereka sebelum mereka dibenarkan masuk ke bilik rakaman tersebut ditayangkan.

Kumpulan kedua pula terdiri daripada wartawan The Malaysian Insider, Free Malaysia Today, dan seorang editor kanan dari agensi berita nasional, Bernama.
Wartawan Malaysiakini pula masuk bersama kumpulan ketiga dan terakhir bagi media tempatan.

AFP telah diberitahu bahawa rakaman video tersebut akan ditayangkan kepada media antarabangsa pada jam 2 petang ini.
Sementara itu, akhbar the Star melaporkan bahawa klip video selama 30 minit itu menunjukkan lelaki yang didakwa seorang pemimpin pembangkang, yang juga seorang ahli parlimen, sedang melakukan pelbagai aksi seks.

Menurut akhbar tersebut, video itu yang dirakamkan pada 21 Februari, ditemui di sebuah bilik hotel di Kuala Lumpur.

Menurut the Star, wakil media dibawa ke sebuah bilik hotel untuk menyaksikan video tersebut yang ditayangkan oleh satu kumpulan yang tidak dikenali, yang diketuai oleh seorang yang mahu dikenali sebagai Datuk T.

Akhbar itu juga melaporkan Datuk T berkata beliau mahu pihak media menonton video membabitkan ahli politik berkenaan sebelum menghantar salinan kepadanya dan isterinya "untuk mengenal pasti orang dalam video" tersebut dalam tempoh seminggu dari sekarang.


Katanya, jika individu dalam video tersebut adalah ahli politik yang dikenalpastinya kepada media, "maka beliau dan isterinya mesti berundur dari politik."

Datuk T berkata jika mereka tidak berbuat demikian, beliau akan meminta beberapa NGO menubuhkan sebuah panel bebas untuk menyiasat dan mendapatkan khidmat forensik profesional untuk mengkaji ketulenan rakaman tersebut.

Datuk T mendakwa beliau telah terjumpa video selepas dia diminta oleh ahli politik berkenaan untuk mencari jam tangannya dalam bilik itu - tempat aksi seks itu berlaku.
Katanya, beliau tidak menemui jam tersebut tetapi sebaliknya terjumpa alat perakam CCTV yang aktif dan membawanya keluar dari hotel itu.

Datuk T juga berkata, hanya dia seorang sahaja yang memiliki rakaman tersebut.


* Gambar sekadar hiasan.
P/s: Soalan yang perlu melintas di kepala anda ialah: Mengapa orang yang mendedahkan video ini tidak membuat laporan polis atau jabatan agama? Mengapa video ini dipertontonkan kepada pihak media tempatan dan media asing? Mengapa Datuk T dan kumpulannya menyembunyikan identiti jika benar video ini asli?

Seperkara lagi yang menarik untuk difikirkan ialah lokasi tayangan filem porno ini, iaitu Seri Carcosa Negara. Bukankah Seri Carcosa Negara milik kerajaan? Adakah Datuk T "berkhidmat" dengan pemilik hotel mewah zaman kolonial ini?

Video ini mungkin dibikin khas untuk menyekat peluang kemenangan PR di Sarawak dan PRU13 serta mengukuhkan pendakwaan liwat yang dihadapi oleh DSAI.

Namun begitu, pemimpin dan penyokong PR jangan cepat kalut dan terburu-buru dalam hal ini. Langkah pertama laporkan pendedahan video ini kepada polis dan kemudian minta pakar forensik digital/video memeriksa ketulenan video ini. Dalam masa yang sama, Datuk T dan geng perlu mendedahkan identiti agar tindakan dapat diambil terhadap mereka jika sah video ini direkayasa dengan menggunakan khidmat pelakon pelanduk dua serupa!



duniacacamarba

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT