Selasa, 22 Mac 2011

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


My little princess

Posted: 22 Mar 2011 09:04 AM PDT

Syukur alhamdulillah... little baby Khaliesa Anis telah selamat dilahirkan semalam... 22 March, pada pukul 9.59 pagi. Ibunya juga selamat dan dalam proses pemulihan selepas melahirkan my little princess secara caesarean. Aku doakan semoga dia menjadi insan yang solehah dan hidupnya sentiasa dilindungi, diberkati dan dirahmati Allah SWT hendaknya. Amin...






Bodoh baghalnya dia...

Posted: 21 Mar 2011 06:00 PM PDT


Kata anak Apdal, si Mat Pie Bahgal... pembangkang gagal bawak kemajuan. Bangang betul Mat Pie Baghal ni!!

Well.... macam mana nak bawak kemajuan, jika kuasa politik berada dalam tangan Barisan Nasional. Ater.... duit peruntukan untuk MP atau DUN pembangkang pun disekat dan disalurkan kepada Ketua UMNO Bahagian untuk di'rompak' dan difaraidkan di antara mereka,macam mana mereka nak bawak pembangunan. Bangang!!

Jadi.... kalau nak tengok siapa cekap dan amanah dalam melaksanakan projek-projek yang membawa kemajuan, beri peluang kepada rakyat untuk memlilih MP atau ADUN yang mereka suka dengan mengadakan pilihan raya yang adil dan bebas daripada sebarang penyelewengan.

Senang jer.... sarankan agar SPR kuat kuasakan penggunaan dakwat kekal pada jari. Dapat lakasanakan itu satu pun sudah cukup. What say you... Mat Pie Baghal?? Ada berani??

Kasi peluang yang adil untuk membolehkan rakyat pilih pembangkang untuk jadi kerajaan. Satu penggal pun jadilah. Aaaa... tengok bagaimana kemajuan akan dilaksanakan nanti. Alamatnya nanti....sampai matilah UMNO/BN tak merasa lagi untuk menjadi kerajaan yang memerintah. Itu sebab komer tak berani yang adakan pilihan raya secara bebas, telus, adil dan tiada hanky-panky.

Oleh itu, usah nak angkuh dan ek sangat ler.... Kalau kamu kata pembangkang gagal bawa kemajuan.... no hal punya.... sebab kita semua tahu sebabnya. Apa pulak alasan komer, jika kami pulak katakan yang BN memang sangat berjaya menjadi perompak wang rakyat terkemuka nombor satu dalam negara??

Aha.... banyak bukti yang boleh menyokong kejayaan BN tu. Sarawak mempunyai bukti paling obvious. Tengok saja kekayaan yang dimiliki oleh pemimpinnya, Mubarak al-Sarawak??

Banyak lagi para pemimpin UMNO/BN yang menjadi living bukti gejala rompakan wang rakyat. Komer tau dan kami pun tahu. TST sudah... Malas aku nak korek semuanya. Tak larat dah.... Ngantuk dan nak tidor dah.

So... pikir-pikirkanlah. Assalamualaikum.

[sumber]

Tiada ulasan: