Sabtu, 26 Mac 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Tan Sri Musa Hassan dimasukkan ke hospital kerana diserang sakit jantung(terlates)(balasan daripada Allah?)

Posted: 26 Mar 2011 07:07 PM PDT

dia ngn makwe dia...gemuk gedempul..
harharhar..kalau makwe dia tumbok aku gerenti aku melayang..
harharhar
lawa lg tiz zaqyah kan??

sebelum mula bicara..ingin ku ambil kesempatan mengucapkan jutaan terima kasih kepada follower2 baru blog keAZAManMalaysia!!!!!! yg dihoskan oleh Pakwe Tiz Zaqyah!!!!!

mereka2 adalah

jef,zalizalu(sama kampus ngn aku),ZBZniaga,hanie ahmad(budak skolah lama aku dia ni..gatai orangnye),clixniaga network,Sheild,Panglima7(bukan srikandi7 eh),monu,yaya,Mohd,Biaqpila,keris panas,Halima Temeltas@Mohkembara(bukan pelakon telenovela lalola tau),skupangsposen dan Mimpi Senja.

blog2 korang insyaAllah aku akan bloglist..tunggu internet laju..nnti aku balik rumah aku buat eh..tenet kampus aku ni slow cam kura2..

sila baca berita harian hari ini..eh..beritu minggu la..

kpn kita mendedahkan bahawa seramai 657 anggota polis di malaysia telah dikesan menghidap penyakit jantung tahun lepas..dan 111 daripada mereka telah pun syahid..

mereka dapat penyakit kerana dikatakan sbagai tidak mengamalkan pemakanan yg teratur...

harharhar..

lawak2..apa motif kpn buat pendedahan ni??

apa kena mengena dengan kes video lucah anwar???

harharhar..

tak de ke yg mati kena serang jantung lepas tengok video blu anwar???

polis makan tk teratur??

tak teratur ke...makan pakai lantak aje???

maklumlah..tengok pulis2..sume boncit2...kalau kat amerika suka makan donut..

kat malaysia suka makan apa???roti canai ke???harharhar...teh tarik sudah pasti..nasi konfirm nasi lemak..atau dalam bahasa inggeris ..fat rice...bukan fat wife ah...itu rosmah..

ini adalah cerita lawak....daripada kpn kita..kpn kita plak ada sakit apa??

diabetis ke???..harharhar..jangan sakit tk leh memacak sudah...harharhar...pigirah..perut awak pun buncit..harharhar...

naya wooooooooooooooooi....

kalau kena sakit jantung..jumpa dngn dr bodoh..dr novandri..dia boleh ubatkan..harharhar...

"terdapat dikrepansi antara twitter dan facebook anwar"

harharhar...ini dr bodoh tk tau internet...nk register facebook dan twitter kena pilih timezone..ntah2 masa daftar dia tersalah pilig gmt tu yg ada awal sejam telewat sejam....itu saje ..bongok...tak pun masa dia print screen tu..dia sngaja print skrinkan lambat sejam..nak menayakan anwar..

dr novandri ni pun tah2 terlibat..dia pun bsusuk hati ngn anwar gak...harharhar...

emang dasar dr bodoh loe tu deh....emek lu..

dah la muka cam gampang..dr ni lekcerer unisti mana??? perhatikan muka dia..ada muka orng melayu tulen tk???

inilah masalahnya jikalau perlembagaan malaysia mensyaratkan nk jadi melayu terlalu luas...sepatutnya ujian dna perlu dibuat bagi melayu yg nk mengaku melayu...mcm anak azmin ali..harharhar...

agak2 kalau novandri ni bukan melayu dan bumiputera msti dia join geng anwar dan kit siang..silap2 jadi ahli komitte dap...

harharhar..bodoh...tengok la nama dia...tidak bercirikan nama melayu pun...ada apa pada nama??wooooo nama antara faktor menjukkan bangsa tau... kalau dah toyo blakang orang tau jawa...kalau dah nik dan wan kat depan..orang tau kelantan...kalau novandri kat depan..orng akan agak dia keturunan keleng...

harharhar...

hah nama aku...pakwe nama glamer je...glamer la sngt..harharhar...

apa2 pun nasihat aku...makan biar teratur dan amalkan pemakanan sihat dan rajinkan bersenam..ala..kalau slalu berjalan ke sana ke mari dah cukup..exercise la tu...

ah??musa hasan..dia sihat wal afiat..tk caya call jalaluddin hassan..

bukan novandri hasan..

sapa2 yg repot masuk surat khabar posting aku ni..konon aku sebar fitnah..lepas aku dah letak cerita yg sebenar kat bawah ni...

baik korang tobat cepat2..pegi bukak kamus balik..sbb yg merepot tu mmg bangang tahap bahing ali..

harharhar...

hidup PAKWE!!!!!!hidup TIZ ZAQYAH!!!!!!

yeeeeeeeha!

Tiada ulasan: