Isnin, 21 Mac 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Datuk T bakal mempamerkan spender Anwar yang tertinggal di dalam hotel pulak!!!!ada kesan air mani dan DNA!!!!(terlates daripada twitter Datuk T)

Posted: 21 Mar 2011 07:19 PM PDT

harharhar..

dah dedah dah..anwar berzina dngn awek mana ntah...

kat dalam hotel..

banyak betul duit anwar...lagi kaya dari ummi hafilda..

leh sewa bilik hotel...

patut ummi beriya sangat nk kan anwar..

ummi hafilda je tau asset anwar ada berapa..

harharhar..

media telah ditayangkan dengan sebuah video 3gp..

heran...hotel gempak gila...

tapi security zero..mcmana la boleh ada kes cctv dalam hotel ni..

haaaaaa

ni nnti jangan anwar pergi saman itu hotel sbb security lemah..

nanti bertambah lah bukti untuk pihak yg menuduh tu mengondem ko anwar..

tengok..dah pakai plak jam tangan nak dibuat bukti..

jam tangan ada banyak..mana ada yg eksekelusif..

nnti ada la tu cap jari ke ape ke...dia tampal2...bukannya susah skang...

nnti anwar terpaksa jadi makel jeksen pakai sarung tangan ke sana dan ke mari untuk elak kesan cap jarinya di manipulasi..

dah tu check la plak ada dna ke tidak kat jam tangan tu..

maklumlah..kat tali pinggang teoh beng ngok pun ada kesan dna kan..

ehehe..

apa la punya boring..

awat datuk t tak pakai spender je..dah tu spray la air mani sndiri kat spende tu..

ah..mula la manipulasi dna anwar plak..kan snang...

tk cukup tuduh anwar gay..tuduh anwar gila pompuan..harharhar...

apa2 pun tk kisah..lantak lah apa nk jadi wei...

masing2 tanggung la...harharhar

Rosmah menghidap kencing manis(pendedahan laporan medikal cek kap oleh dr peribadi PM dan IPM)(EKSEKELUSIF)

Posted: 20 Mar 2011 11:45 PM PDT

sila baca berita harian hari ini..

aku tk boleh tahan baca tajuk ni.. dan cerita dalam akhbar tu sndiri..

najib mintak ssemm..apa tu ssemm..baca kat bawah nu aku kopi n pes kan...

najib mintak ssemm lebih aktif memainkan peranan memainkan peranan dalam memastikan rakyat malaysia cergas... dan sehat

ahahahahahahhaha

bukan apa..

orng yg pertama ssemm ni kena pastikan kecergasan dan kesehatan kat malaysia ni adalah..

rosmah mansor..cuba check2..poco2 aktif..melalak pun aktif..bershopping pun aktif...tapi tak tau..ntah2 ada kenceng manes ke ape..

harharhar..

seterusnya mahadey..sbb dia ni nyanyuk..tu la..dulu belajar doktor..payah...banyak penyakit nk kena hafal...dah tu teknik belajar dia mnghafal..tu la dah tua2 nyanyuk..saranan aku..budak yg sedang belaja kecuali yg tahfiz..jangan hafal apa yg korang belaja..cuba pahamkan..tengok mcm aku..tak de basic belajar law...amik test dapat 9.5 per 15..impressive apa..tu tak push abis tu..(sempat plak blagak pakwe ni kan??)

yg ketiga..adalah pak lah..asyik lalok je..bahaya..ntah2 ada urat tengkok dah putus..apa2 pun dalam lalok2 dia pun..ada gak pengganti..ehehehe

yg keempat..bahing ali..cuba check..dia ni cergas ke tidak..stress memanjang..dalam palimen dok terjerit tepekik mcm bangang..sila pastikan dia cergas dan sehat..sebelum prk pasir mas diadakan pada waktu terdekat..

ahahahaha..sekian terima kaseh...

BH Online

Najib minta SSEMM proaktif bantu rakyat cergas, sihat

2011/03/21

KUALA LUMPUR: Pertubuhan Perubatan Sukan dan Senaman Malaysia (SSEMM) disaran lebih aktif memainkan peranan dalam memastikan rakyat di negara ini cergas dan sihat, selaras sasaran kerajaan untuk melahirkan ramai atlit bertaraf dunia pada masa depan.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, berkata kepakaran SSEMM dapat membantu menghasilkan pakar dan perunding perubatan sukan yang kini berkembang pesat, sekali gus membawa keuntungan besar kepada ekonomi.

Beliau berkata, kerajaan mewujudkan Jawatankuasa Kabinet Sukan yang merangkumi 10 kementerian dipengerusikan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan mem-fokuskan lapan sukan teras iaitu bola sepak, hoki, badminton, skuasy, boling, gimnastik, akuatik dan olahraga.

"Kita juga memiliki atlit bertaraf dunia seperti Datuk Lee Chong Wei, Datuk Nicol Ann David, Azizul Hasni Awang dan ramai lagi.

"Kerajaan berusaha keras untuk memberi sokongan kepada atlit bertaraf dunia berkenaan yang semestinya bersesuaian dengan teknologi terkini terutama membabitkan perubatan sukan dan nutrisi," katanya pada majlis penutup Kongres Antarabangsa Perubatan Sukan dan Senaman di sini, semalam.

Hadir sama isteri beliau, Datin Seri Rosmah Mansor; Presiden Persekutuan Perubatan Sukan dan Senaman Antarabangsa (FIMS), Prof Dr Fabio Pigozzi dan Presiden SSEMM, Prof Datuk Dr Mohd Mydin Mohd Musa.

Najib berkata, Malaysia bernasib baik memiliki Institut Sukan Negara (ISN) yang lengkap dengan teknologi berkenaan yang merangkumi klinik perubatan sukan, makmal perubatan, unit radiologi, fisioterapi, gimnasium pemulihan kecederaan, gimnasium berhawa dingin, dewan biomekanik, makmal fisiologi, kemudahan nutrisi dan sebagainya.

"Kerajaan juga bekerjasama dengan Universiti Bath untuk menjalankan program latihan 18 bulan membabitkan seramai 10 doktor, dua profesor dan tiga pakar bedah orthopedik.

"Pada masa sama kepakaran SSEMM tetap ditagih untuk membantu bagi merealisasikan impian berkenaan," katanya.

Pada majlis itu, Najib dan Rosmah dianugerahkan Plak Kehormat FIMS serta Fellowship Kehormat SSEMM yang disampaikan Fabio dan Mohd Mydin.

Najib diberi anugerah berkenaan atas sumbangan beliau sebagai arkitek pembangunan sukan negara dan memperkenalkan Dasar Sukan Negara ketika menjawat jawatan Menteri Kebudayaan, Belia dan Sukan. Rosmah pula terbabit secara aktif mempromosi aktiviti kebajikan, sukan dan pendidikan.

Tiada ulasan: