Khamis, 17 Mac 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Majoriti Pegawai Polis di Malaysia benci dengan Anwar Ibrahim!!!!!!!(Terimalah hakikatnya,tu lah nak ceramah tak dapat permit,dah tu kureng undi pos)

Posted: 17 Mar 2011 06:57 PM PDT

yo smua..

hari ni berita harian tk de cite best..

aku nk becakap pasal pengalaman aku je la..

geng2 pulis ni mana suka anwar ibrahim..

harharhar...

balik2 kondem cite liwat..

dah tu diorang cite..lekcerer2 um pro anwar..

tak kasi chan dngn diorang nk buat baik...

konon nk mengendeng la boleh la lulus periksa..

pulis2 ni pun sume bukan lepasan apa pun kan??

tu la dihantau further diorang punya study...

diorang kondem la itu dan ini..anwar ni celaka..

lekcerer um pro anwar....tak suka ngn pulis..

harharhar..

dalam tk suka tu pun dapat gak grade A periksa ..cite kat aku..

buto piang betul..

ni dua ekoq pulis ni..

diorang tau aku ni sokong pkr...

harharhar..

mula la..kalau jumpa aku nk mengondem..

padahal..

bukan perangai diorang elok sngt..

nk tau..

diorang ajak lekcerer ikut satu program..

mcm tk tau program ape..

belanja makan la tu..

lekcerer reject..

bagus betul..lekcerer law..msti tau undang2..pakar dan paham undang2..dan tau niat pak2 polisi ni..

harharhar..padan muka pakcik2 pulis..

skang ni aku kena amik tindakan bermuka2 dengn due ekoq orng tua ni..

harharhar...

tk pe..bermuka2 ngn orang yg kureng ni halal...

(fatwa aku ni tk perlu korang percaya..sbb aku bukan seorang mufti..harharhar)

oleh itu...kalau undi pos tak menang...tak yah la nk kata umno ni itu dan ini..sememangpun possibility tu ada..

polis mmg bonci anwar....

Tiada ulasan: