Rabu, 30 Mac 2011

Bila Harimau Sudah Menaip...

Bila Harimau Sudah Menaip...


Parpukari Si Keling Mabuk Todi (II)

Posted: 30 Mar 2011 01:18 AM PDT

Ada yang kata itu adalah air berkarbonat. Ada juga yang kata itu bukan Parpukari.

Aku ada baca {klik SINI}yang tunjuk gambar "yang didakwa" adalah Parpukari sedang berpeluk dengan KJ. Korang baca habis dan cuba tanya penulis blog tu.

Dan, muka "thambi" kaki tonggang tu banyak juga kelihatan di majlis blogger UMNO dan majlis berkaitan Mukhriz. Hmmm....KJ dan Mukhriz...ironi betul "Keling Mabuk" ni...(kredit gambar: Minaq Jinggo fotopages)



Kalau dia bukan Parpukari, siapa pukimak ni? Bila aku tanya member-member UMNO aku, semua kata dia adalah Parpukari.

Pantek...tak mengaku pulak barua ni...masa kau tulis

"1. Tolong buktikan ini adalahParpukari dan juga buktikan yang didepan mamat ni adalah arak! Sekian, Terima kasih

Tengahari nanti ada cerita panas pasal si Juburi yang kuat berzina dan selalu menipu!" (klik SINI)

mesti kau baru habis watai.. Kalau kau ada depan aku, masak kau Parpu.

Bab air tadi, aku belum pernah pergi mengeteh air coke bubuh dalam gelas Guiness...bila aku tanya Mummy Pub kat Taman AST Seremban, dia kata, kalau COKE MESTI ADA STRAW!!!! Itu adalah "standard" bila air Coke duduk semeja dengan arak!!!

LEPAS NI, JANGAN PARPUKARI CAKAP "ITU BUKAN AKU...PERUT AKU TAK BUNCIT MACAM TU..."

ps: kalau barua ni dibayar untuk menulis blog, memang bangang la sapa yang bayar tu...

Parpukari Si Keling Mabuk Todi

Posted: 29 Mar 2011 11:23 PM PDT

Orang Melayu, memang suka sebut "Keling Mabuk Todi" sejak dari aku kecil lagi. Bukan aku ni nak ganggu ketenteraman awam dengan penggunaan perkataan tersebut, tetapi itu adalah ayat biasa. Bukan menghina kaum India, tetapi melempiaskan persepsi buruk pada anak-anak agar membenci kekotoran, arak dan gelandangan. Arwah mak aku selalu sebut ayat tu. So, korang jangan marah lah ye.

Malang sungguh bila Parpukari terkantoi masa tengah syok melakukan "transformasi dari blogger Islam" kepada "Keling Mabuk Todi'. Aku memang tak suka bermusuh dengan blogger-blogger tapi kes-kes macam Parpukari ni, memang aku pantang. Dia punya hentam KJ masa gambar KJ dengan Jack Daniel sikit punya dasyat. Tengok-tengok, dia lagi bapak kaki tonggang.

Aku tengok muka Parpukari ni, jenis muka tak pernah kena penumbuk masa sekolah dulu. Tu yang perangai macam pantek yo tu...Nasib baik dia tak satu sekolah dengan aku.

Parpukari, aku kasi kau 24 jam untuk membela diri. Kalau kau gagal, aku cabut bulu dada kau buat berus cuci mencirit anjing jiran aku.

Qimaq punya Parpukari.

ps: gambar gua rembat dari Topeng Perak.

Tiada ulasan: