Sabtu, 26 Februari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Seorang Professor UM disyaki rasuah,menipu dan meroooooo....

Posted: 26 Feb 2011 06:38 PM PST

lama aku tk blog...korang rindu aku tk??

aku dilanda beberapa musibah..

dah la khamis tu..bangun je dari mimpi pasal sorang awek cun aikol tu..

terus tekak aku gatal2..tk pasal2 demam...

ni dah kebah la sikit neeeeeeeeeeeeeeeeeeei..

biasa la..sakit itu kan pencuci dosa..banyak dosa pakwe neeeeeeeeeeei...

ni ha aku nk komen..pasal sorang professor um ni..

kata gagasan 1 malaysia ni melengkapkan sistem sosial sedia ada..

ye atau tidak aku tk nk komen..

tapi aku nk tanya dia balik..

sistem gagasan 1 malaysia ni ke yg isi periuk nasik diorang2 yg gaji tk sampai seribu rengget tu??

gagasan ni ke yg dapat tolong budak2 yg tak dapat straight A,dan malangnya lagi daripada keluarga yg kureng..masuk universiti..atas ehsan bantuan pembangunan potensi rakyat??

gagasan ni ke yg bantu mereka2 yg tk berupaya nk operate jantung anak dapat treatment free??alih dok mengemis kat kat tv mintak bantuan???

helllllllllooooooo??

kalau kerajaan kita ni sebuah kerajaan perihatin dan efektif..

bende2 mengemis kat tv ni tkkan berlaku...secara otomatik settle kat dalam offis doktor ok.....

so siapa yg masih berani kata najib dan isteri kerja keras???cuma blogger yg bernama parpukikari je..haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

kerja keras ke anu keras weiiiiiiiiiiiiiiiii

jadi kenyataan professor ni hanyalah seperti orng yg baru lepas dibayar,bertindak menipu pemikiran pembaca..dan juga merogol minda pembaca yg sedang berfikir...

(skarang aku ada objektif baru dalam perjuangan baru dalam arena politik..memperjuangkan hak lepasan spm dan stpm yang hanya mendapat sekurang2nya 1 A untuk masuk ke IPTA..prioriti diberikan kepada keluarga yg kureng........yg pasti..kemasukan mereka2 ini ke IPTA adalah pasti dan diberikan mereka kursus2 yg sesuai dengan mata pelajaran yg mereka cemerlang itu..ini berdasarkan kepada pengkhususan kecemerlangan individu pada sesuatu bidang yg dapat mengimarahkan lg suasana akademik di Malaysia...malangnya sistem straight A ini hanya menyebabkan mereka2 yg tak dapat straight A gagal ke ipta dan terpaksa ke kolej...ada kolej murah..ada kolej mahal..wAllahu'alam..moreover..nobody's perfecto"

Tiada ulasan: