Ahad, 6 Februari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Seorang blogger UMNO kantoikan Najib,bukti Najib keluar banyak duit untuk isterinya Rosmah Mansor

Posted: 06 Feb 2011 02:09 AM PST

dah 3 jam dah..aku baru sampai hostel..

3 jam jugak aku menunggu wifi masuk line..harharhar

sila baca berita harian keluaran hari ini dan jangan percaya pada tajuk bulat2...

sapa percaya bulat2 sedangkan dia dah baca isi dah tu nk komplen bla bla bla

pasal posting aku dan tajuk yg ada unsur fraud..

orng itu akan terkena masalah zakar besar sebelah..kalau dia tu girl..

dia akan terkena masalah payu dara kecik sebelah..

najib merajuk..kecewa..usaha dia bawak balik anak2 malaya ke mesir difitnah..

konon tak da duit bla bla bla..

aik??hari tu kata negara banyak utang??ari tu masa interbiu tv3 kata kos guna penerbangan adalah tinggi..

kita yg denga mesti la angin..eleh..dah takut kena kondem baru la nk buat statement camni..

apa yg lawak lg??

ramai jugak anak malaya pergi mesir ambik medik..

yg heran malaysia ni tetap kekurangan doktor..

mana graduan2 ni menghilang???

ahahahahahahaha betul tak???

ini baru mesir..belum masuk yg kat indon,rusia,uk dan amerika syarikat,india..

kalau malaysia ada hubungan diplomatik ngn israel..mahu jugak dihantar anak2 malaya ke universiti tel aviv...

lawak2...yg private tu aku tk komplen la..yg dapat pegi atas tiket governemnt tu yg aku nk kondem..

harharharhar..

heran2...

kalau pandangan aku ni slah tk pe la..aku cuma mempertikaikan aje..

sama la jugak..belajar undang2..masuk politik jadi menteri perubatan..

sapa??tu ha chua jui meng masa dalam BN..

harharhar..

serupa mcm kapal singh dilantik menjadi menteri pengangkutan..

student mesir balik berseri..
yg tak leh tahan awek cun yg amik jurusan perbuatan..
anwar ibrahim penah jadi menteri..
nasib baik mahathir lom nyanyuk pi bagi dia jadi menteri kesihatan..

harharharharhar...best tak pantun aku??dah lama tk berpantun oi..

Tiada ulasan: