Jumaat, 4 Februari 2011

Era Pasca

Era Pasca


FOTO SEKITAR HIMPUNAN PROTESTOR DI KL HARI INI! >BANTAH MUBARAK!

Posted: 04 Feb 2011 02:38 AM PST

Berita Terkini BOLEH KE SINI

MESIR REFORM > BLOGGER RBF (pencacai tegar UMNO) TERLAMPAU BENGAP?

Posted: 04 Feb 2011 12:05 AM PST

korang baca apa yang dia cadangkan pada gomen OneIsrael... Ada ke misi menyelamat pelajar2 Mesia di Mesir  dengan memilih pelajar yang sokong Rejim Berok Negara sahaja? bangangka? kalau pelajar tu sokong PAS sekalipun bukankah mereka adalah Rakyat Malaysia? Sengal oh Sengal rupenye blogger UMNO nih.... 

aku malas nak bawak korang ke blog dia sebab nanti belagak dia kata blog dia ramai orang nanti... hahahha so aku copy la serba sedikit ayat bangang dia tu... haha aku dalam bangang2 nulis blog nih aku still tau membezakan rakyat Malaysia, rakyat Melayu, Orang Umno dll... hahaha

Otak singkat la ko RBF... beberapa perenggan aku quote untuk rakyat 1Mesia tenung dan pikiaq macamana otak seorang pencacai tegar umno... dasar Jahilliyah! hahaha
1) Oleh yang demikian saya mencadangkan kepada Kerajaan BN , jika hendak hantar pesawat untuk angkut mereka pulang, pastikan beri keutamaan kepada pelajar-pelajar yang menyokong Umno dan BN terlebih dahulu. Jangan pedulikan mereka-mereka yang menyokong Pas. Biarkan mereka melalak-lalak, utamakan orang kita terlebih dahulu.
2) Orang-orang seperti mereka tidak perlu diutamakan untuk diberi pertolongan. Waktu mereka susah baru mereka ingat nak minta tolong kerajaan. Waktu senang merekalah yang menjadi barua-barua menghentam kerajaan.
3) Beri keutamaan kepada orang-orang kita terlebih dahulu sebagai menghargai sumbangan mereka selama ini. Jangan sesekali susukan kera di hutan.
4) Bila susah baru ingat kerajaan. Pergilah minta bantuan dengan KERAjaan Kelantan. Minta Nik Aziz sewa pesawat dari mana-mana negara untuk angkut kamu semua pulang. Jangan nak menyibuk minta bantuan Kerajaan BN.
5) Majoriti pelajar-pelajar Malaysia yang ada di Mesir adalah penyokong-penyokong Pas. Disana boleh dikatakan kilang untuk melahirkan pemimpin-pemimpin Pas.

Tiada ulasan: