Ahad, 23 Januari 2011

PERAKITE

PERAKITE


Patung Najib takper.. dulu Anwar jenuh kena maki

Posted: 22 Jan 2011 05:24 PM PST

Patung DS Najib dibina di gua ibadat agama Hindu di Batu Caves. Adalah difahamkan bahawa patung Najib ini dibina sempena sambutan Hari Thaipusam tahun 2011 yang turut dihadiri Najib.


Masih ingatkah lagi.. seketika dulu gambar DS Anwar Ibrahim (seumpama ini tetapi bukan di kawasan kuil ini) dibuat oleh penyokong Pakatan Rakyat. Jenuh kena maki... tetapi kalau Najib dan sekutunya.. ngak apa-apa pak.

Azhar Ibrahim di downgrade semasa ADO

Posted: 22 Jan 2011 04:01 PM PST

Kempen pilihan raya kecil di Tenang sudahpun bermula semalam. Meskipun sepak terajang politik sudah bermula seawalnya lagi, namun kesah-kesah fitnah yang dilemparkan kepada Cikgu Mala, (calon PAS) tidak akan memalarkan perjuangannya.

Normala Sudirman merupakan ketua Muslihat PAS Labis. Beliau adalah guru lulusan Kolej Perguruan Tuanku Bainun, Pulau Pinang dan bertugas di Sekolah Kebangsaan LKTP Kemelah, Segamat, sebelum meletakkan jawatan baru-baru ini.

Kempen pencacai UBN yang terbaru ialah menfitnah zina pada Cikgu Mala, sebelum berkahwin. Namun UBN terlepas pandang bahawa calon BN Mohd Azhar Ibrahim, 39, adalah penipu dan pernah disabitkan dengan kes mahkamah.

Beliau adalah bekas Penolong Pegawai Daerah (ADO) Kecil Rengit, dan digelar sebagai Datuk AI sepertimana didedahkan dalam Facebook.



Mengikut fakta: Datuk AI pernah bertukar tempat kerja dari Daerah Segamat yang lebih besar kepada Daerah kecil di Rengit? Ini bermakna, beliau telah di downgrade. Sepatutnya, sebagai ADO dinaikkan ke pangkat DO ?


Tiada ulasan: