Isnin, 17 Januari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Peguam MCA menyatakan hasrat memeluk Islam selepas memohon maaf mengenai isu azan,Ronnie Liu daripada DAP juga menyatakan hasrat yg sama(MALAYSIAKINI)

Posted: 17 Jan 2011 05:24 PM PST

jangan percaya pada tajuk..

sila rujuk pada berita harian..

peguam cina mca yg komplen pasal kebisingan azan..

yg telah menganggu kenyenyakan dan kelenaan tido beliau..

telah meminta maaf..

dengan tulus ikhlas..

tahniah pada cina tersebut..

akhirnya mereka bergambar sambil menunjukkan jari..

dengan isyarat 1malaysia..

lepas ni..aku pun nk komplen..

kat area rumah aku cina kalau mati radio dia pasang kuat2..

gendang dia pasang kuat2 mengalahkan chinese new year..

aku nk hanta surat kat pm..

yg gendang cina mati ni bising dna duit palsu yg dibuang menyebabkan sampah sarap

lepas tu cina kata aku rasis dan tidak memahami gendangan cina mati..

lepas tu aku jumpa chua soi lek..minta maaf..sambil menunjukkkan jari..

isyarat 1malaysia..

amacam ok tak???

pada akhbar yg sama..noh omar sidah lidah kontot..

kata ronnie liu tak hormat undang2

kerana menarik larangan pekerja Islam bekerja dipremis menjual arak..

oi oi denga suma oi...

supermarket tak de jual arak ke??

kita tengok berapa ramai anak melayu(aku tk nk sebut anak Islam la kan..sbb kita ngah borak sama umno)yg kerja kat supermarket jadi cashier,pengemas barang dan sbagainya...

kan supeermarket ni pun jual arak..

kenapa menteri lidah kontot ni tk larang???

sapa2 yg menyokong umno sila jawab soalan aku ni di ruangan komen..

kalau tk suma mati pucuk..

bukankah itu juga dikira bersubahat???

harharhar..

oi oi dah siap dah oi..jawab la oi(dialog gintama)

apa yg perlu di sini adalah ijtihad..ijma..para2 mufti kita yg bijaksana..

buat keputusan isu ini..bagaimanakah pekerjaan itu boleh menjadikan terjerumusnya pekerjaan itu kepada subahat dengan arak...

kalau setakat supermarket mydin dan giant yg melayu dan mamak punya mungkin tidak la..

tu supermarket yg cina punya..takde ke tin arak dalam peti sejuk??tu tak masuk babi dalam tin lagi...

anak melayu dah tak de kerja merempit la lagi..

mmbuntingkan anak orng la lagi...

dah itu keje yg senang...

aku pun nk..cuma tak terdaya...aku takut mak bapak aku halau aku dari rumah..

apa2 pun..

blogger umno taik kucing sila jawab..

sila bela si lidah kontot ini..

harharhar..

well..bersedia untuk ke kelas...

jeng jeng jeng!!!!!!!


Tiada ulasan: