Jumaat, 28 Januari 2011

AKU INGIN BEBAS

AKU INGIN BEBAS


NAJIB PERNAH SAKIT TAPI KERJA JUGA, MENGAPA TAK BISING PUN

Posted: 27 Jan 2011 06:46 PM PST

Riuh 1Malaysia pencacai blog dan akhbar UMNO mempertikaikan dan menjaja berita Maarof Abd. Mutalib, 45, yang juga suami calon Pas, Normala Sudirman aktif berkempen membantu isterinya sedangkan beliau mengambil cuti sakit.

Apa ker... bodoh pencacai-pencacai UMNO nie!.. Apakah jika kita sakit maka kita tidak mampu bergerak kemana-mana. Maarof bukannya sakit patah kaki atau pinggang sehingga menyebabkan dia tidak mampu berjalan.

Saya juga pernah sakit selama sebulan tapi mampu juga bergerak pergi ke mesjid dan ke hospital.

Suatu ketika dulu Najib juga pernah cuti sakit tetapi tetap juga bekerja, baca disini. Korang tak pertikai pulak!... Bangang punya pencacai UMNO-Barang Naik.

Walaupun diberi cuti sakit dan dinasihatkan untuk berehat di rumah, Datuk Seri Najib Razak masih melakukan tugas-tugas sebagai Perdana Menteri.

"Saya merasa rimas kerana duduk berehat sahaja. Saya (sudah biasa) sentiasa sibuk," katanya dan menambah beliau telah mengisi masa tersebut dengan membaca.

Najib demam cacar sebaik kembali dari menghadiri Sidang Kemuncak Asean ke-17 di Hanoi, Vietnam tahun lepas.

Tiada ulasan: