Khamis, 16 Disember 2010

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


muakakakakkaka....Pendedahan Wikileaks tuduhan liwat Anwar tidak mengejutkan raja katak PERKOSA

Posted: 16 Dec 2010 02:54 AM PST

Pendedahan dalam Wikileaks yang mendakwa tuduhan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah perangkap oleh musuh-musuh politik bukan sesuatu yang mengejutkan, kata Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali.

Beliau berkata dakwaan berkenaan sudah menjadi topik perbincangan sekian lama sejak dari pentadbiran Tun Dr Mahathir Mohamad.

Justeru, beliau berkata pendedahan itu tidak mengejutkan beliau tetapi oleh kerana Wikileaks mendedahkannya, topik itu menjadi berita utama.


penyapu sial

Konsesus bebas (katak) masih bernyawa lagi hahaha ingat dah mampus! Wee Choo Keong pendurhaka PKR ini minta Anwar meletak jawatan Ketua Pembangkang semata-mata pendedahan wikileads yang dimanipulasikan oleh SB Malaysia dan Singapura. Pergi mampus dengan katak-katak celaka ini. Jawatankuasa Hak Kebebasan juga yang mencadangkan Anwar digantung 6 bulan juga akan mengundang celaka padahnya

Aku baca utusan tajuk: bapa mohon perkenan agong cepat proses bicara safool-anwar. Senyum kambing: bapa saifool mohon cepatkan bicara yg asyik tertangguh. Apakah peguam anwar, karpal singh faham?

Bagi aku yg perbicaraan tertangguh bukan kerana anwar atau karpal tetapi mahkamah yang menangguhkan kerana tuduhan liwat ini lemah dan tidak berpijak dibumi nyata. Kalau anak pelacur politik bapanya sama ikut jadi pelacur tua politik. Hahaha bodonya askar upahan umno ini.

blogger sundal Kickdefella busukkan nama baik nik aziz....tapi SPRM kata ok...

Posted: 16 Dec 2010 02:49 AM PST

SPRM Kata TOk Guru Tidak Bersalah Terima Tajaan haji



blogger kandang babi UMNO....blogger pukimak...makan duit haram dari UMNO....!!!

Masihkan kita ingat tuduhan Kickdefella kononnya TOk Guru Nik Aziz telah menerima rasuah dari seorang ahli perniagaan dalam bentuk tajaan Haji. Semalam SPRM membuat pengumuman Tok Guru Nik Aziz bersih dari tuduhan rasuah terhadap beliau.

Tindakan Kickdefella tersebut hanyalah taktik beliau untuk memburukkan Tok Guru Nik Aziz semata-mata dan tidak ada tujuan lain. Beliau, pada waktu itu, sudah pun menjadi agen UMNO dan beliau mahu mendapat publisiti lebih supaya harga beliau semakin tinggi. Cara terbaik adalah menyerang Tok Guru Nik Aziz dan membuat tuduhan tidak berasas kononnya tajaan Arifahmi itu adalah satu bentuk rasuah.

Padahal, siapa pun yang mendapat tawaran haji tidak akan bertanya kepada penaja berapa banyak wang yang dibelanjakan untuk tajaan tersebut. Itu namanya biadap.

SPRM juga kata perlantikan Arifahmi juga bukan satu bentuk rasuah. Ertinya rekod Tok Guru masih bersih.



penyapu sial


rekod nik aziz bersih tapi yang paling busuk rekodnya mcm bau najis di kandang babi ..ha tu dia si blogger sundal kick dan juak juak cibai UMNOnya....!!!!

muaaakaakakaka....zaid kaki botol rampas kuasa AKIM jadi presden KITA

Posted: 16 Dec 2010 02:40 AM PST



Datuk Zaid Ibrahim secara rasmi dilantik sebagai presiden baru parti Angkatan Keadilan Insan Malaysia (AKIM) hari ini.

Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan bekas Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan itu mengambil-alih jawatan barunya daripada Zakaria Salleh pada mesyuarat agung luar biasa pagi ini.

Mesyuarat itu juga bersetuju AKIM kini ditukar namanya kepada Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA). Perubahan itu turut membabitkan perubahan logo dan perlembagaan.




Jawatan lain dan perlembagaan baru parti itu akan diumumkan dalam satu lagi mesyuarat parti itu pada 19 Januari depan, kata Zaid dalam ucapan penangguhannya.

Zaid juga berkata nama baru parti itu - Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) akan didaftarkan dan lambang serta matlamat parti berkenaan juga akan didedahkan pada tarikh tersebut.

Tambahnya, parti itu akan mengambil peranan sebagai parti nasional dengan keahlian berbilang kaum.

Selain beliau sebagai ketua, parti itu juga hanya akan mempunyai seorang pengerusi dan satu jawatankuasa pusat.

KITA juga hanya akan mempunyai satu cawangan di setiap negeri, kata Zaid lagi.

Dalam mesyuarat yang dihadiri seramai kira-kira 150 orang perwakilan itu, beliau turut memberi jaminan bahawa KITA akan menjadi parti yang berpengaruh dalam masa yang singkat.

Malaysiakini



penyapu sial


ingat nak bertaubat la kuar dari UMNO...masuk PKR rupanya hanya tau buat....perangai gila kuasa kesan politik wang yg di amalkan masa dlm UMNO masih tak berubah...sekarang rampas pulak parti AKIM jadikan parti KITA...hampas punya makluk...tubuh la parti sendiri kalau berani...jangan berani numpang parti orang lain...sejajar dengan motto kaki botol....

aku tolong bagi nama parti baru ko...parti cinta botol....muakakakakakaka....!!!

Tiada ulasan: